The Z & jommpish - du flög iväg(R.I.P Madde) R.I.P Madelene Hansson som gick bort i fredas, peace KRITIK TACK! <3LåtenLåtenLåtenLåtenLåtenLåtenLåtenLåtenLåtenLåtenLåtentexten:the z:Du hade svårt, jag vet//Madelene//Men vi kommer snart, (vi kommer snart) upp till dig i himmelen//inte många timmar sen, som du försvann från oss//Vi umgicks inte ofta, men ja grät när du gick från oss//Tänkt på dig hela dagen, fick reda på det igår//Hur fan kan du lämna oss, FAN DU FICK INTE GÅÅ?//följ tillbaka, (ah) BARA KOM TILLBAKA//ALLA MISTER NÅN, MEN DE INTE ALLA SOM KÄNNER SAKNAD//De försvinner ofta någon nära, gång på gång// Men fan//ALLA saknar dig, våran madelene hansson// ( hansson )Mitt hjärta blödde i natt när ja låg och sov//För du lärde känna mig, men sen bara går//minns du tiden i vittra, då de va vi//när det var fest och du räddade kamils liv//han va nära på att dö men du gav han luft igen//och istället tog himmlen dig och gjorde dig till gäst och sen//lät inte gud dig säga hejdå//men endå//jag förstår att du aldrig kommer hällsa på//Fan gumman, 17 året blev ditt slut//vet inte vad som hände, men gud tog dig nu//reff:du flög i väg som en ängel//du gick bara. Utan att säga hej då//tårarna rinner för de på dig som vi tänker//Men vi måste sluta tänka och låta dig gå//du flög i väg som en ängel//du bara gick . Utan att säga hej då//tårarna rinner för de på dig som vi tänker//Men vi måste sluta tänka och låta dig gå//du flög i väg som en ängel//du gick bara. Utan att säga hej då//tårarna rinner för de på dig som vi tänker//Men vi måste sluta tänka och låta dig gå//du flög i väg som en ängel//du bara gick . Utan att säga hej då//tårarna rinner för de på dig som vi tänker//Men vi måste sluta tänka och låta dig gå//jommpish:handen på mitt hjärta sorgen hugger hårt//jag tänker på dig vännen och jag släpper en tår//minns du när vi höll i handen mins du alla minnen//hoppas på allt att du har det bra i himlen//tårarna på kinden gör mig så svag//tänker på tiden då det var du och jag//du var så vacker du var så fin//ledsen som fan sen du miste ditt liv//vi tänker på dig jämt och vi saknar dig som fan//sorgligt som fan sen dagen du försvann//du hade det svårt men du gjorde det lätt//du hade ett hjärta av guld du var det finaste jag sett//minnena blir sorg och sorgen blir till gråt//du var stark som fan när du hade det svårt//du förändrade mitt liv och många flera//du var guld värd men nu finns du inte mera//robin hallberg du kan inte ha det lätt//tänker på dig brorsan och alla minnen som vi sett//19/10 miste du ditt liv//madelen hansson vila i frid//reff:du flög i väg som en ängel//du gick bara. Utan at