Nicho & Alexz K - Favoritidolen Shuu gott folk ! Slänger upp en ny track med mig och Alexz k här. Tänkte ha den med på mitt s.k projekt egentligen men bestämde mig för att slänga upp den pga. att den börjar bli för gammal. Verserna är lite sämre ljud än reffen men det är pga att vi kickade verserna hos alexzk som har dåligt ljud.. hehe men jag hoppas den ska diggas från många håll. Tanka, njut, älska, hata och släng konstruktiv kritik i tråden tack :) Länk - SpeedyshareLänk - Back up på speedyLänk - Min MyspaceLänk - Alexz k Myspace Intro - NichoVers. 1 - NichoReff x2 - NichoVers. 2 - Alexz KReff x1 - NichoMellanspel - Alexz K Reff x1 - NichoOutro - NichoMix - NichoBeat - FreeÖver från Väst och uppåt !
Grabbar,detta låter bra. Har aldrig hört Nicho men han e tight å Alexz du utvecklas för varje låt main:P
Diggade detta,bland det bästa du gjort enligt mej:P
Peace//Lillehoé
de här var tungt grabbar. Alaxz K la det riktigt tight, Nicho la de också riktigt, riktigt bra. fortsätt så här! har då inget att klaga på i den här låten.
Tackar för all underbar kritik :) Och joltarn vi får ha en realese fest hemma hos dig snart då, när mitt projekt släpps ? höhö Mer?
skönt intro, drog igång låten rejält! refrängen var lite otydlig, gillade den inte jättemkt men helt ok.. Vers 1, Nicho - riktigt skönt flyt, texten var lite dåligt bearbetad men den funkade eftersom du la det så bra, riktigt skönt faktist! Vers 2, Alexz K - inte hört nåt av dig innan, det låter som du inte rappat så länge, men helt ok det jag hör. öva på dialekten bara mannen, men skön röst ändå. konstiga punches, "lika hiphop som anders lundin". du låter som en edet-bo.. sån dialekt ;D men detta funkade..
grabbar, detta var riktigt nice.. ett av det bästa jag hört av dig nicho, bättre än våran session. HAHAps. beatet var dessutom riktigt sköntoutrot var också skönt, hörde att låten skulle sluta.. bra avslutning! SNYGGT GRABBAR!
jo, men det låter som edet =D men öva på & fortsätt på det sättet ni gör!