Bra text gillar den, du har lyckats jätte bra med att få till budskapet i texten.. reffen e riktigt bra förutom slutet då du drar ut på follow your dreams de vart ganska surt i tonen... Utalet är bra och på vissa ställen riktigt bra. men på vissa ställen så faller utalet bort. öva in en starkare engelska på de ord du hör att du faller på... Mixningen va faktiskt riktigt hyffsad.. gillar inte allt killen som mixat har gjort men det e ju en smaksak. för de första tycker jag du ligger lite lite för långt fram i mixen. och sen har jag otroligt svårt för reverbet dels valet av reverb du skulle ha ett mer slutet reverb på din röst för att få fram den rätta glansen. och sen tycker jag det e på tok för mycket reverb. men som jag skrev mixning e en smaksak. annars inte mycket klageri på mixningen. de går ju att få saker snyggare men annars en bra och stabil mix... men en sak som du måste öva på är delivery. du måste få fram kännslan i orden och raderna du säger.. ett fåtal gånger skiner du med en bra delivery men oftast så låter de inte som du menar de du säger.. men de här e ändå riktigt bra och jag ser fram emot fler låtar med dej.... /Mats/
Nej Tack!!! Jag Kör.<br>