Mange - God Morgon

Vår Hiphop - Audio & Video

Mange - God Morgon

En gammal låt jag aldrig orkat gjort nåt me men här e den nu iaf (:

beat e nån mobb deep instrumental tror jag...

snabbt mixad så kritik på d e onödigt :D

men gärna lite annan konstruktiv kritik! :)

låten
här!

hemsida
www.mange.inc.se

pz!

www.magnusrytterstam.se
Användaren är inloggad Bling
Moneymaker
Detta är lite reklam för att finansiera driften av whoa. Om du blir medlemoch loggar in så slipper du denna reklam.
först

;D Nice

Kalas ..¿
ska lyssna senare din hezt, dom pumpar annan dålig musik i högtalarna för tillfället så jag hör inget och jag orkar inte börja skrika åt alla 9 st att dom ska hålla käften :D men ja åååterkommer sen aight :)

puss på guumpen ;>
cheeeeeeeeea ;D
En av sveriges bästa rappare lägger upp en låt och han får bara 3 kommentarer på några timmar !? pinsamt.
Mange denna låten e riktigt skön, du har lyckats riktigt bra. Reffen är annorlunda och cool!
8 av 10 avundsjuka 17 åringar får den!
Planet 80!
Jag ska börja min vackra kommentar med att erkänna att Ante har rätt. här framför oss så har vi EN av sveriges bästa rappare och ingen uppmärksammar honom!!! fy på er alla*hihi*

Mange har ett sätt att flyta och ett otroligt sätt att beröra med sina genomtänkta rader, ibland för genomtänkta rader. men lyssnar man så kommer budskapet till än. nu känner jag att jag blir otroligt filosofisk men seriöst denna rappare trollbinder lyssnaren han får oss som lyssnar att tänka till och se saker relativt klart, mange förmedlar kärlek och godhet i sina texter och i sitt sätt att framföra dom...
Nu sitter jag inte å påstår att mange e svaret på allas problem och att hans rap är guds gåva och att den kommer kämpa mot allt har i världen. Men de finns onska och hat i världen och bara genom att sätta sej ner å lyssna på mange så har man skärmar bort hatet i 3 minuter och det e jävligt bra jobbat.
Summan av matematikproblemet är att de här e bra grejer.
i denna låt bjuder mange mer på sej själv är många kan förstå och säker mer än han förstår oxå. denna låt blottar själen på en lagom renrakad 25 årig man i järfälla kommun som sprider sin kärlek och sina ord på härliga beats och med ett härligt flyt,
Har bara igentligen en sak å säga Go Mange Go Mange.

Nu när jag läser igenom vad jag skrivit så kan de säkert tolkas som jag e kär i mange hahah nej nej gott folk han e bara en lagom mysig hysterisk vän som lärt sej att visa kärlek i form av musik....

Nej nu ska jag sluta skriva men 8/10  rosa gitarrer..

/Mats/
Nej Tack!!! Jag Kör.<br>
Hur fan kan whoa sova på en sån här underbar låt...

Uppmärksamma mange ni kommer inte bli besvikna!!!!!
Nej Tack!!! Jag Kör.<br>
najs bre ;)
 psykiskt oorienterad
jävligt bra mange!!!! du får droppa mer !!!! lets collab soon yo? :) fred ut! bästa på länge
Heffi Från Vilda Västern... Yes thats me. Dont even compare my flow with you. You will only fall down in tears...
diggar nästan allt du gjort mange..
diggar mixningen o rappen i denna låten, tyvärr inte beatet sry..

men klart 8/10.. (räknar inte med beatet)..

e typ hundra på att du kommer leva på din musik..
så lycka till i framtiden ;D

peace!

Absolut lika bra som det mesta.. Är så trött på att vänta på netplayen nu =D Hahah, men det är bra iallafall, me like as usual.. Puss pussar !

www.tonfri.studio.nu
Mange din tomte,detta låter hur skönt som helst.Diggar din soliga,mysiga röst som alltid.

Peace//Lillehoé
Jag vill inte ha nån signatur här så därför tänker inte jag skriva nått heller
fan va du suger
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Jag diggar hela låten, du har en tanke bakom varenda rad och ett flow som är ditt eget.
tack så mycke alla! :D

speciellt till dig mats så söt haha :D love ya!
www.magnusrytterstam.se
najs najs :)

Jävligt najs hehe kommer nog lägga den i mappen med dina låtar hehe

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
men mange, mange, mange.. fy faan va sköönt sound asså.. riktigt jävla bra, men de tycker jag om allt du gör..
Helt Okej Entertainment
HeltOkejENT.Blogg.se
som banditen sa: här har vi en av världens bästa rappare :D så jävla skön är du, flyter på hur nice som helst, älskar din röst :) reffen e cool :) 10/10

puss
Death is the only way to true happiness
den va riktigt skön, diggar rösten som fan o flytet är riktigt tight asså!
Mr fuck it..
skön låt mange
väst är bäst.
tack så mycke ni nya! (:
www.magnusrytterstam.se
nice mange, skön låt från dej, :P hehe varför inte orkat göra nått med nå så passa bra?

Wiii! lite mer nytt nu så man har nått att utöka listan med då man jobbar ^^
Grabben som kan lägga det tungt oavsett på vilka beats han än proddar eller hittar.. Mayne du lägger det fett..keep em comin dawg..

100 "Nörsken" thurral
if ur not a part of the solution ur a part of the problem
tack så jättemycke alla! :)
www.magnusrytterstam.se
Grymt skön låt, jag håller med de där uppe som ansåg att du är en av Sveriges bästa rappare. Jag tror du kan komma jävligt långt, du flyter otroligt bra, beat från beat, samma underbara flow ändå. Reffen är grymt skön, gillar allt.

Najs jobb som fan, Peace!
"Graveyard? Vadå, typ cykelbana eller?". . .
Happy 25 btw :D
riktigt feeeet impad bra rapp

upp!
Höjjh acepellan en hel del
100procent
vad ska man skriva? mats var snabb som ett litet ånglok och skrev ner allt jag känner (eller är det snarare jag som är seg som en gammal gräddkola,haha!, i alla fall tack mats!! : ) snygg sammansättnig på allt och texten hjälper mig att sätta ord på många av mina känslor och tankar. jag hoppas verkligen du får ut din musik mange för jag vill höra allt du gör. det är honung för själen. som sagt jag tycker texten är underbar, den är ärlig och verklig.  kämpa på! / mira 
Kungen har landat, detta är grymt bra =D
jag droppar bomber som hitler
taack så mycke! :D
www.magnusrytterstam.se
upp! (:
www.magnusrytterstam.se
hörru fan de va längesen! de här beatet har jag aldrig riktigt gillat pga att de låter som de är ett intro genom hela men du gör de bättre faktist! kvaliten på ljudet va Fett som fan asså, flowet är soft rimmen kunde varit bättre på vissa ställen men du gör din grej och det är soft, kör inte på sånna här beats bara haha! annars fett, ÖPP
http://www.myspace.com/mowglibeats

http://www.myspace.com/otisrap

bra skit!

hypernervikotsiska diafragmakontravibrationer !