LilleZoo - For Ever And Ever
Shoo whoa, detta e en låt som skulle vart med på den kommande NetPlay'en men tyvärr så uppfyllde den inte måttet, så det blir till er på whoa att tanka å lyssna, digga eller hata.LÄNKEN! http://www.speedyshare.com/750853830.html om den där uppe knasarlove!
Death is the only way to true happiness
det här håller inte seriöst, jag hörde tre sekunder av beatet sen stängde jag av direkt. varför ska alla envisas om att spela in på det här beatet? det är ju playat till max...
ser ut som du har fått moderators jobb i audio igen. // Dansk_BB
kopiera : yes det var en utav anledningarna till att den inte var med, beatet e play-out .
det e soft
http://myspace.com/3egraden
nice shiiet
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
komigen nu whoa wtf!
Skrota skiten! hata beatet!
http://www.myspace.com/bronkish / www.bronka.se
haha brushan :) beatet e played out ;)
tycker inte det här är så bra asso :/ du är lite tillbaka i det stela i den här låten tycker jag =/ kanske inte så igenom tänkt? i vilket fall som helst keep it up ! peace love and harmony<3
Sleep is the cousin of death
B.N.B: nää låten är inte igenom tänkt alls nästan, därför ja inte ville ha med den.. :p skrev en snabb text bara för att få kicka lite, å e lite stressad med netplayn ligger efter som fan.. :P men tracksen på netplayn blir heta som fan med sköna artister!
Beatet känns lite gay, men du gör det ändå bra. Jag diggar dock texten jävligt mycket Jag tror som jag sagt förut att du kan bli riktigt bra, fortsätt så men byt BEAT!
DuVetVemMayn P15 soft det !
bra att du kickar lite hela tiden för skojjs skull för då övas du ju under tiden så dom riktigt igenom tänkta låtarna blir tvär feta!
längtar för o se netplayen så ja kan ge den lite av min kritik :)
minns när ja hörde dom första låtarna me dej du va så skit stel i flowet och ja tyckte du va värdelös, men nu börjar de gå uppåt mayn !
du har utvecklats mycket nu på senaste tiden så bara fortsätt:)
peace , love and harmony
Sleep is the cousin of death
tycker inte det var så bra ... för jag hatar verkligen beatet xD du har lagt mycket mycket bättre !
R-N-X: tack så mycket :D B.N.B: jo den blir riktigt het :) krille,tmy,bronka,tusse,jokern,tulleman mf, haha :p jo mitt flow var skit när du hörde dom första ^^ men ja tycker också att det börjar rulla på nu :))) tack så mycket :))
Lil_C: Jo :P somsagt, bara kikade för skojjs skull
gillade den här älskling :) precis som alla dina låtar! jämnfört med alla andra så gillade jag beatet ;D texten, va riktigt bra .. du är grym på att skriva faktiskt har sätt ett fåtal av dina texten, RIKTIGT jävla bra! BIG UP! :)Simma lugnt! <3
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
hahaha yo mannen, asså jag håller med alla andra jag pissar på beatet :D hatar det, rappen: du utvecklas, men har fan hört bättre med dej, och texten va aiiight
thereeese: tack så mycket älskling, men beatet e skit :p Krille: Mjaowsa tack så mycket :) jo men spelade den här för att få rappa lite bara ;) tack så mycket ! :D
skönig mannen! bra text. djupt, keep it up! de finns hopp.. pz
I must have been an MC in my past life, presently I'm unquestionably poetic, I'm mad nice.. (Cormega - Beautiful Mind)
johnblond: tack så mycket :)