Snille-Blixten - Kommer alltid att sakna dig Hej jag har precis gjort en låt...Och den här låten gjorde jag när jag precis har rapat i 2 månader..Och Jag vill ha mkt kritik Här är den Snille-Blixten - Kommer alltid att sakna digReff Snille-Blixten Vers Snille-Blixten Text Snille-BlixtennEn till om ni inte hittade dom andra två HÄR
Jag kommer alltid att sakna dig//Du kom som en ängel ner till mig//Du stod där för mig när jag mådde dåligt//Du stog där för mig när dom strödde salt i såret// Jag kommer alltid att sakna dig//Du kom som en ängel ner till mig//Du stod där för mig när jag mådde dåligt//Du stog där för mig när dom strödde salt i såret// x2
Lyssna lilla gumman denna låten är till dig//Ja för du har alltid stått där bredvid mig//du har alltid stått där när jag börja gråta tårar//Du stod där bredvid mig när alla mig börja håna//Jag vet faktiskt inte vad som hände oss två emmelan//Jag som tkte att det gick så bra med att vara med varrann//Men tydligen så tkte inte våra öden det//Våran liv gled isär Och allt blev bara sne//
Jag kommer alltid att sakna dig//Du kom som en ängel ner till mig//Du stod där för mig när jag mådde dåligt//Du stog där för mig när dom strödde salt i såret//
Du har nu sagt till mig att vi faktiskt måste gå vidare//Att hitta någon kärlek som är bra mycket finare//Men jag fattar faktiskt inte hur man ska kunna göra det//Allting som vi gjort är ju det bästa som jag vet//Men nu har jag faktiskt träffat någon som är lika bra som du//Hon e faktiskt lika snäll, rar och söt som du//Men mina känslor finns faktiskt alltid kvar för dig//Men nu har jag hittat nån annan som bryr sig om mig//jag ha Faktiskt hittat Någon annan för mig att älska//Istället för att ha en evig massa jävla smärta//Bara så du vet har vi faktiskt jätte roligt ihop// Du och jag måste fktiskt gå vidare inte ha kvar gammal jävla tro//Om hon hoppade ifrån en bro skulle jag faktiskt göra detssamma//det e sanningen Jag älskar henne så mkt och det är så sant va//
Okey tackar ändå Nynge P0 B.N.B X0 ....Nynge P0 ja jag har bara datamick......