Douglas - Jag mår bra mamma
Hörde Unique-Entique's beat och föll, det blev text och kick nästan direkt. Enjoyhttp://www.speedyshare.com/917701721.htmlText:å denna dag den har varit helt underbarjag köper vad jag vill men jag har inga pengar kvaroch när det drar sig mot helgen så har jag korgen full med spritå jag ska måla hela världen lilla mamma fast med mosaikför jag har aldrig varit mig lik så full av livoch bara njuter av flödetav eufori som ökar fortså jag fick bra kort och allting glider som om jag står på moln, och lever livetom jag får lov, så byter jag upp migför jag vill stanna här, där jag känner mig stolt över den jag ärsom jag var kär, det var såhäratt han som stitter längst fram på första rad första fiolja det var den killen jag ville bli, när jag blir storså du förstår vad jag hittat när jag säger att jag fann detjag har blivit till mig själv och är den enda här i landetsom väckts till liv, å tagit ett kliv, vunnit en strid, överlevt ett krignu väntar framtid för allting som kan komma nu är jag van vidhar en vass kniv i form av papper och penna och jag får ny kraft om hälften skulle lämna refräng.
så jag mår bra mamma, ja jag mår bra mamma jag mår fint och lever ett liv fyllt av livså ta dig vid, mamma, för jag mår bra mamma
yeh..
om den gillas så skriver jag nog vidare på den vilka röstar för? ;)
låten är bra men det låter sluddrigt .. fixa det så e den fett skön