I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Hägga-Fett dryga (Första låt)

Vår Hiphop - Audio & Video

2007-10-27 00:11

Hägga-Fett dryga (Första låt)

Tjo! Hade lite tråkigt så jag gjorde min första låt :D Komentera snällt för det är min första :) Aja,     

Länkisshh

Den går till 2 st i min klass som äe fett jobbig xD

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-10-27 00:12
Himla skit länk, kan nån länkaa ? ^^
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-10-27 00:16

Fungerande länk :D    HÄRRR

2007-10-27 00:22
jävla cepe unge som gör filen i wma o inte mp3 format =(

aja nu ska ja sluta va taskig o kommentera istället :D

kan börja med att du ska träna på allt
du borde stänga av msn för det va msn ljud med i den? kanske ja som inbillar mej om den saken :)

o sen så ska du göra filen mp3 och inte wma MEN för all del
keep it up pz
Sleep is the cousin of death

2007-10-27 00:23
okej , men de va nåt fel ,så det gick inte göra till mp3 format

2007-10-27 00:25
Haha, du hade inte behövt pitchat i början,! haha :)

2007-10-27 00:43
JAG TYCKER DEN VA FETT BRA. ja skulle aldrig kunna göra bättre själv ^^

2007-10-27 00:46

heh, de va kul .. men UP WHOA ! Kan ingen komentar vad man ska träna på och så, alla säger bara dålig osv, faktigst min första -,-

2007-10-27 00:58
är detta seriöst?
"peace polarn, det här är Simon G, negern i Polisskolan"<br>

2007-10-27 01:10
hahahahaha ursäkta, men du gav mig ett gott kvällsskratt :D
Allt är sant på internet.

2007-10-27 01:13
japp :) Jag tänker på alla xD men Snälla whoa ge lite snäll kritik? min första låt ffs

2007-10-27 01:18
UP WHOA! Nu ska jag sova, vill se lite kretik när ja vaknar :D

2007-10-27 01:22
Träna flowet som fan, inlevelsen och texten.. den var rätt fattig :p, och gör några låtar till innan du lägger ut det på whoa, och kom ihåg.. du ska kunna lyssna och gilla det själv för att andra ska göra det :P

peace
Allt är sant på internet.

2007-10-27 02:00
HAHAHA, träna på allt.
Ingen tar mig.

2007-10-27 08:05
oHer P19  Okej tack :)           

callemAn P18 okej xD

2007-10-27 08:38
jadu, första låten, kan ju inte direkt förvänta sig att du ska låta som organismen.
Jag tycker själv att du ska träna på flow, text/rim och inlevelse, du måste våga bolla med rimmen.
sen om vissa skriver, är detta seriöst? - du gav mig ett gott skratt, och bla bla bla, och vidare, liksom vad är de för kritik?
Men så är whoa och kommer alltid vara.
men jag håller med S-Media P77 , att du kunde ha skippat pitchen i början.
men de är bara att träna på, tycker du att de är kul så kör på.
Skit i alla jävla skit kommentarer om att du suger och skit, kör för att du gillar de du gör..
Jag var inte bäst i början, och jag tror inte ens petter föddes med en mick i handen och text-blocket i andra.
Så fortsätt att träna, träna och träna.
så blire nog bra, men efter du har kört ett tag- så kanske du ska fixa en annan mick xD

peaCE

cB         Member of       <-;.-DÖMDA-.;->

2007-10-27 08:51
_Case__ P19  Tack :) Den komentaren behövdes x) UP WHOA!

2007-10-27 15:42
Keff! rakt igenom... som sagt, stäng ner msn nästa gång...
Håll dig till det du har en aning om och håll sedan käften.

2007-10-27 17:15
mm som Ken1 sa keff 2 the bone!!

2007-10-27 18:23
Lok ungar, lär er komentera ? Ge lite kretik kanske ?

2007-10-27 19:22
var lite sur igår o trött sjuk och sånt darför ja hatade :P

men nu ska ja kommentera bra!

du måste öva flowet,inlevelsen, och texten.

skit i va alla  på whoa säger, i stil me (lägg ner förfan du suger bla bla)

så säger dom till alla nybörjare.

keep it up bara och kör din grejj ge inte ut på ett tag tills du hör att du låter bra själv och sen så testar du slänga upp en låt på whoa igen o wipppps så ser du att du utvecklats och då kommer du få riktiga kommentarer.

det är mitt råd!

man ska aldrig slänga upp alla sina första låtar bara för att folk ska sej något, för då börjar alla hata en och så får du aldrig en vettig kommentar igen.

aa de är mitt råd men tycker du att de är roligt o rappa så keep it up ma friend!

du måste nog skaffa en ny mick om du ska fortsätta .

peace!
Sleep is the cousin of death

2007-10-27 20:06
Haha du lägger på basrösten tjock mycket, låt som vanligt så låter det bättre ochså,
Jes Per.

2007-10-27 20:32
Tack all :) UP? :D

2007-10-27 21:14
Men du asså försök att spela in i cubase lr cooledit inte ljud inspelan lr audiacity haha då kan du spara i MP3

2007-10-27 21:46
okej :)

2007-10-28 00:16
Ett sista upp  ! Komigen whoa! :)

2007-10-28 00:21
lägg till nu länk (:

2007-10-28 00:26

Att alla ska klaga.
Whoa members har sjuk dubbel moral.
1. dom säger. svenska hiphop scenen suger! behöver fler bra rappare.
2. när någon ny rappare försöker sig på detta så skriver dom direkt att han/hon suger och att han/hon ska lägga ner hiphopen direkt.

ni e förfan skämmiga. hahahahaha

låten: ja som alla andra har sagt, träna, skaffa en bra mick och mixa lite mera.

2007-10-28 00:34
Tackar:) Länken funkar juh ?