KKV - Frågan är svår
Yo! jag har kickat för en gång skull en låt som är två verser i alla fall haha :P Låten handlar om kärlek .. om kärleken verkligen existerar för att det finns så otroligt mkt negativt me kärlek så man börjar undra! Jag har varit lite mer insatt i denna låten så jag hoppas på ganska bra betyg i alla fall! Tyvär så har jag inte fått min studio ännu så jag har jobbat med att mixa den så bra som möjligt! Text: KKV Beat: Saint D - Kärleksbekymmer beat Mix:KKV Hoppas den diggas ;)HÄR ÄR LÅTEN
www.myspace.com/norliekkv www.myspace.com/kkv www.klubbkoll.se/blogg/norliekkv
TEXT !!!! (Vers)
Jag har tänkt på en sak, om kärleken verkligen existerarFör det jag presterar värkar fan aldrig fungeraDessa gånger jag har känt att allt har varit underbartHar slutat med att jag blivit lämnad o stått där ensam kvarjag känner ångesten, sorgen och är som ett frågeteckenjag stannar kvar i sängen och bara gråter under tecket vet inte vad jag ska göra ska jag fortsätta leva livetEller göra som vissa andra kanske bara skita i det Jag är ändå en ganska stark person så jag tar mig i kragenÄr ledsen dag för dag men sen så kommer den damensom jag faller för, hon är riktigt attraktivHelt plötsligt så ligger vi där i sängen, fattar niMen så öppnar jag ögonen o känner att nåt är felKänner inga andetag, ja hon ligger inte breveKan det vara så att hon just har lämnat migNej nu inser jag att jag har bara drömt om denna tjej!
(Refräng)
Jag förstår inte ska det vara problemFinns det kärlek finns det liv utan fel Kan man finna den man vill ha Utan att rosorna vissnar i vas (Vers)
Jag krigar vidare utan vind i segel å hoppas på vindSå att vinden kan vända mig in i teorin i mitt livDen ända terapin men just vi detta tillfälle så ser det inte ljust ut, för jag har fan aldrig mått värrejag skulle vilja berätta de men ingen skulle väl fatta dejag hade väl bara sagt att luften inom mig hade blivit kallareför att jag kan fan inte förstå, varför kärleken ska vara så jävla svårkan inte någon bara försöka förklara det för mig Så jag förståringen skulle kunna förklara för det är ingen som vet”Jag älskar dig” Vad betyder igentligen dem tre orden för er?Det är en svår fråga och ingen kan nog svara på dendet är därför jag har tagit min tid och skrivit denna låtenMen med mina sista rader så vill jag tillägna en Saktill alla er där ute som känner lika dant som Jagatt kriga vidare tills du kommer till den dagen då du sätter ringen runt fingret på din älskade som blir starten på nåt Bra(Refräng)
Jag förstår inte ska det vara problem Finns det kärlek finns det liv utan fel Kan man finna den man vill ha Utan att rosorna vissnar i vas SLUUT!
haha oj det blev lite knas men hoppas ni kan se i alla fall :P
seriöst, du kan bättre, recca på nytt tycker jag, inge bra du kan bättre
lost in skåne
UPP!! Komigen nu whoa! Kommenteraaaa så blir jag skiit glad!
Der är nice Kim ;) Kommentera min låt också.. ;)
Steffe Mannen!!
shit fan detta va grymt bra kimpalimpa V :D
du borde hängas...
Thanks grabbs ;) UPP!
Upp!
Upp då!
KOMMENTERA så är ni jätte snälla! om du bara lyssnar så kommentera !!!
whuts good pimpin:) den va skön, tung text:) men jag har nog oxå hört bättre;)
Heuz - Big Boss Dawg
kuk tungt beat du får bjuda på några snart asså :) allting sitter fint men för fan investera i en studio så du kan få fränt ljud för de här blir inte bra men annars va den fet som fan!
The Larssons www.thelarssons.net www.myspace.com/estetonline
Heuz Tack man ;) estet Thanks to you 2 man ;) haha jaa jag vet :P men satan alltså jag är så dålig på spara! så fort jag får pengar så investerar jag dem på nåt annat skit ..sen så blev det lite annat knas med priserna för att jag har Windows vista :( Men Nästa månad då står det klart! kul att ni Tog er tid att lyssna och kommentera!' UPP!!
Komigen!
jävlit bra text, verkligen grymt men flowet va så där keep it up!
ska bli kul å höra lite bättre ljud, holla om du behöver mixning!
The Larssons www.thelarssons.net www.myspace.com/estetonline
Tack tack! aa fan va najs Anders ;) jag hojtat till vättu! Peace!
de här va fett fan, nice beat som fan! skön text å inlevelse me vill höra mer :) peace
Tack IngmA Det kommer mera ;) håller på med flera låtar just nu.. men det är ju det att kvaliten på ljudet är inte så bra :/ en anledning till att jag inte kickar så mkt! UPP!
ljudet e wack, men du utvecklas kahimi :) utmärkt.. fixa till de-essern på eq'n i stället så ska det nog lösa sig.. någon rad i andra versen som jag inte diggade, annars fva de helsoft, skönt med sången också, duktig bög, fortsätt så!
Check it. Catch a vision, Spread the vibe.
haha ja Och du vet att det är wack ;) haha a jag ska fixa de! tackar tackar :P Pusspuss påre callhimahmi ;) UPP!
UPP"!!
Ni måste kommentera! snälla whoa! UPPP!
upppp!
du borde hängas...
Sista UPP innan jag slocknar ;)
uppa shitta då! slappkukar :)
Lyssna på IngmA nu haha ;) UPP SLAPPKUKAR!
Tack tack ;)
UPP!
bra låt.fett text.bajs kvalite på ljudet när ska du köpa nya grejer då
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
haha Tack Man ;) Nää men det blir till jul .. det blev massa knas med priserna på shittet bara för att jag har windows vista :( UPP!
installera xp på datan då:D
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Haha jaja!
KOMIGEN LITE TILL!