|
|
|
|
|
Hi 5 - Utan dig (Daloz&KoDd)
Shu ! slängde ihop en låt igår på bakfyllan, kände båda att vi hade lite feelings to drop lixom, här är resultatet ! pz
Vers 1: Daloz Vers 2: KoDd Beat: Instrumental Mixning: KoDd & Daloz
LÄNK
Tanka o kommentera nu gott folk =)
|
|
|
Detta är lite reklam för att finansiera driften av whoa. Om du blir
medlemoch loggar in så slipper du denna reklam.
|
|
|
älskar ert beatval!!!
Båda lägger verserna riktigt tajt måste jag säga! KoDdan har växt rejält i mina ögon (Y) Riktigt fett gjort gräbbz!
Älskar att älska hatet!
www.znapmusic.com/r3a
|
|
|
tack så mkt !! kul o se nån som kommenterar på denna jävla skitsidan iaf..
19 nedladdningar, 1 komment ? haha
|
|
|
aah de är illa med kommenataren - kika in å lämna en kommentar på min å eggahs låt "astmatic ft. eggah - tacket till dig" behöver konstruktiv kretik nu!
Älskar att älska hatet!
www.znapmusic.com/r3a
|
|
|
Nice beat :) Tycker ni båda lägger det helt ok, orkar inte kommentera :D Men d finns inget å klaga på direkt iaf :)
Joltarn finns över allt du kanske bara inte har märkt det än
|
|
|
Beatet är tokigt skönt ni är sköna och fan allt stämmer ;) .. Nice som fan :)
Mr Awesome ..
www.myspace.com/mrwillybwooi
|
Producent
2007-10-29 15:36
|
Fan dalooz alltid gillat dig och har tagit insperation av dig, Fet låt riktigt härlig sparas och dunkas många gånger om:)!
Vad hette beatet?
Flyger fritt, landar platt
|
|
|
Ah ni kör soft som fan gubbar :) tyckte koddan körde ltie bättre än daloz men ah bra ändå av båda, Beatet vene, tröttnat på sånna här inklippta refränger. men de var soft fan=) äre ngn ny grupp ni kör eller Hi 5?
|
|
|
tack som fan gott folk =) skoj o höra
Joutzen: vet fan inte vad beatet hette, men kan kolla upp de ngn gång..
Pajsarn: aijt, mm jo Hi 5 e en ny grupp.. har en sångerska också..
tanka o kommentera nu whoa =)
peace
|
|
|
me like .. inget o klaga på :D
http://www.myspace.com/aiinac
|
|
|
daloz vare inte du som dissade kodd o alla andra jävlar? oså kickar du med dom? aja ska tnaka låten nu o lyssna
be the change
|
|
|
dAloz hur fan låter du nu? har du kommit in i målbrottet eller blivit mindre? usch .. du var bättre förr.. kodd har blivit bättre men inte bra än..
pz bra beat..
be the change
|
|
|
Det finns bara hatare på whoa, bort med dom , adios! . Låten är grym
Mr Awesome ..
www.myspace.com/mrwillybwooi
|
|
|
ajjt bojs, älskar beatet! ni lägger det nice med! inget o klaga på! upp för denna!=) piiz
|
|
|
detta var helt okej, fast jag föredrar låtar med drag i .. är inte så mkt för "lovesongs"..
pz
Här lever dom som e på gång, det är folk utan någon stil.
|
|
|
Daloz låter typ om du har börjat umgås med Melvin :P.. Försök få tillbax din gamla stil..
(dock är melvin fet) haha
Pz
be the change
|
|
|
Vet inte riktigt vad jag ska säga, fick se en annan sida av dig daloz. Har ju inte hört dig på ett tag men det låter nice du :) fanns nått med låten jag inte riktigt diggade. Kunde inte riktigt sätta fingret på vad men keep it commin dalleman. | holla
AAC - http://www.myspace.com/ntodao
|
|
|
Bra bra :] Upp med texteN
|
|
|
härligt, skön låt! lust att passa namnet på instrumentalen kanske? vore schysst!
puss and peace
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|
|
|
Detta var bra shieet mayns, faan utveckling vare här i know it!
En bangar inget för 0501 serverad med en silversked!
|
|
|
tack alla som hatar och diggar ;D
upp whoa
Hej hej hej hemskt mycket hej
|
|
|
helt sjukt, ere verkligen daaloz i början?!?! inte hört dej sen Crewbattlen, helt sjukt nice dalooz fett av dej med kodd men tyckte fan daaloz va bättre i denna :)
keep it up boys
B
|
|
|
hehe okej ;D nice
|
|
|
Jääävlar!! fan va skön låt..Båda lägger dt överfett...++++++++.......ni kan väl slänga upp emr sådana låtar (haha)...ne men fan va bra flow.......keep it real...puss:)
|
|
|
Jao tack ;D det kommer att komma mycket mer av Hi 5 låtar ;D
upp whoa tanka och kommentera nu då
|
|
|
Okej, daloz min bror.. du låter faktiskt lite som melvin i vissa lägen ;P men annars är det jäkligt bra :) koda haha dig tar jag sen. Inreallife. :D
UPP!
|
|
|
fjortis ;(
upp whoa
|
|
|
upp whoa
|
|
|
Dalleman efter ditt samtal härom natten när jag var som mest inne i mitt msn... så fattar jag nu va du snacka om sorry mayn va du hört stämmer inte va du tror är en annan !! riktigt bra gjort känns som en dubbel accapella i en mörkare ton under skulle göra susen fast riktigt bra ändå bäst i låten !!!
KODD - du gör de bra, forfarande lite dialekt känsla i de men mycket bättre syns att du arbetar me den, dock lite mykke mixnings effekter på dig vill ha de enkelt liksom spotta din känsla så gör du mig nöjd !!!
"Vill ha en nice jävla lya utrustad med de nya" // Petter ft feven - Vill Ha
|
|
|
Har lyssnat på den nu några gånger, o älskar den bara mer&mer för variegång;P upp!=)
|
|
|
tjockt! nice! keep it comming :L
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|
|
|
<33
|
|
|
Creds till beatet asså xD och texten...shiit, önskar man kunde göra sånna här låtar själv :D
|
|
|
Bra skit grabbar. Möjligen lite tunna rhymes. Beatet är mysigt, finns inget att klaga på direkt :)
Peyyyz
|
|
|
skit bra! verkligen alltså. betet var helt kanon och passade låten helt perket. men eftersom accapellorna var lite låga skulle de va skit kul om ni la upp texten =)
9/10 får ni av mig iaf. tog bort en siffra pga, accapellorna... =(
texttexttexttexttext!
PZ!
|
|
|
|
|
|
tack alla som diggar och hatar ;D
PP toffla hoss din tjej istället för att smutsa ner tråden!
jag kan slänga upp texten i tråden om ni vill?
|
|
|
|
|
|
tack ;D
|
|
|
tack som fan allihop som diggar, kul att höra fan ! pz n love
|
|
|
lille kodd, pp skrev bara ärlig kritik. Tråkigt att du inte kunde ta sanningen.
AAC - http://www.myspace.com/ntodao
|
|
|
|
|
|
Gubbar,, älskar detta!,.. har ni lust att passa beatet är ja glad för de.. fal1kn@hotmail.com.. sköt om er. piiiiiiiiz
|
|
|
Brosher ni vet vad jag tycker om detta ;)
UPP NU VAFAN !!!!!!!!!
Mr:Ka, är bara här för att säga sitt ^__^
|
|
|
ja, släng upp texten i tråden!
|
|
|
hehe ska fixa texten nån da hehe
|
|
|
Bra låt (Y) inget att klaga på.. Låten som beatet kommer från heter I'm missing you - Bobby Tinsley.. om de va nån som undra de:)
|
|
|
okej tack
|
|
|
upp whoa
|
|