Robie - HIV-mannen
Tjotjo! Har skrivit,spelat in & mixat lite under dagen & det här blev resultatet. Gör vad ni själva känner för, lyssna inte, lyssna, tanka, hata, älska osv.. Jag förväntar mig blandade komentarer i tråden muhahaha:D Låten - http://www.speedyshare.com/682297127.html Peyys!
HomeOne
FAN VA BRA ROBIE, i särklass den Bästa Dissen du gjort! peeys
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Du är inte duktig någonstans robin. vem är det som har kefft intro osv. Och varför gör du en 5'e diss ? Skämigt
Mr Awesome .. www.myspace.com/mrwillybwooi
What up mayne? Det verkar vara en allvarlig beef, men skall jag vara ärlig tycker jag personligen att det räckte med den förra du spelade in. Tycker du borde fokusera dig på att få till en tight temalåt istället. Keep it rolling dawg.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Willy.. Nice utveckling! En seg start på dissen men när du väl kom igång så hörde man hur du utvecklats med flow och rim. Robbin: Du kickar din grej och du kan det du gör och du gör det bra. Ni är båda bra rappare och kommer bli bättre om ni fårtsätter kicka ordentliga låtar och konsentrera på att bli bättre och inte haka up er på meningslösa battles. Kul att höra att ni dragit igång men varför ni gör det mot varandra förstår jag inte.
a!, okej börjar med willys diss! den va helt okej!. lite mkt snack, men rätt roliga saker =) halv sköna rim =) garvade lite emellanåt! robies senaste: den bästa enligt mig av alla dissar emot willy!, långt outro bara! men det va iofs rätt roligt! :D. han vände på de willys diss handlade om, + att han gick på rätt bnra attack! enligt mig har robie vunnit redan efter willy släppte sin för han svarade inte så bra på de första dissarna!. och nu va det som att slå sista spiken i kistan! big up robie! willy du också!
haha förstår inte hur du kan låta dig provseras av bortglömtbarn, misstänker att det är nån wannabegangster 14-årig.
Nej faktiskt inte, för de första är jag 17 och för de andra så jhar jag willy snackat på lunar o de sluta me att vi sluta jiddra mot varandra. Jag gillar Robins musik och inte Willys. Thats it.
Tycker det räckte med den tråden som var förut, blir bara jobbig, men håller faktiskt med willy, det är du som har keff intro, sen så digga jag din text i denna låten, och ditt delivery, men beatet kunde du kastat! Willy, behövs ett svar ens ? snälla blir bara jobbigt ! :P
Signatur?
Robies intro äger fett ;D
Robie, nu får du sluta slösa bra beats på denna bef som jag anser vara över sen länge. Din poäng gick fram.... Sista dissen var tung som satan, myckeet bra, lagom dryg, lagom aggro. Men slösa inte fler bra beats på honom, aight? Pz!
Okej lite blandade tankar här :) ..
robin! ja tycker den vah TUNG! jag hörde willys här i veckan ska va ärlig oh säga att d fanns lite ställen där man skrattade. men den va inte tillräkligt både för dåliga rader och riktigt kass mixning! det räcker inte som diss från hans håll... pz
rap- http://www.myspace.com/FrankieNobel beats- http://www.myspace.com/rollablaize Disturbed Vibes Basement
Bara jag som itne har hört en enda diss utav willy? where to be found?
På Internet kommunicerar vi mestadels med text. Om du således skriver som en idiot får du finna dig i att bli betraktad som en.
för skön ;)
I feel this hand om my brain when I write rhymes n' let the lord do his thang.
Haha thanks, nu har grappen somnat! :D
HomeOne
Vart är dissen till dig? Jag hittar den ingenstans :O
På Internet kommunicerar vi mestadels med text. Om du således skriver som en idiot får du finna dig i att bli betraktad som en.
FETT DISS HOPPAS ATT HAN FATTAR ATT HAN ÄR SÄMST willybwooi ÄR STÖRSTA HORAN I VÄRLDEN!! ahahaa
han låter som ''vilsna själar'' (:
Aah visst låter de förjävligt ?:P är ni döva eller?
du blev knäckt willybwooi p18. mohaha
Jo nu står det klart vem som sänkte vem så jag får tacka för mig! Ciao, Peys!
HomeOne
jag hör förändingar i både din rimstruktur och ditt flow vilket är positivt. men som jag sa förut,när det blir såhär "personligt" så tycker jag att man ska slå varandra på käften och sluta tjaffsa på låtar eller i ett jävla internetforum. gräv ner dom här dissarna och gör som taktsbar sa att du istället fokuserar på att göra mer seriöst skit , mera temalåtar. fridens liljor
JONIS REST IN POWER
faktiskt så låter de skit!
Vad heter beatet till denna låt? PMa mig dirr! Fuck Peace! // P
Det enda jag kan säga, är att om bortglömtbarn inte är fjorton år så är han fruktansvärt dålig på svenska. Med stark betoning på fruktansvärt.
- 654 -
Hahah löjligt som fan! Helt seriöst så är nog det här den i särklass sämsta diss låt jag har fått riktad mot mig !.