Lil Moe: Tack så mkt :) <3
bra uttal, kul att du hittar beats som du kan köra rejält på. själv har jag svårt för den typen av beats ;) P
Catapults Ent.
Tackar :) Jaa, jasså vad gillar du för beats? iofs gillar jag typ alla från A-town crunk till lugn RnB beats :)
Tjockt man ! one
myspace.com/herrolsson026
astungt alltså! diggedy diggar
tackar mayn :) äntligen kommer en kommentar :D
Dope Shit Nick! Beatet är som gjord för din röst ! See you bless
mayne !
no changing, ima two step close, full armed, ima chew them hoes
:D Tack så mycket Cheew :) :) härligt att höra :)
no changing, ima two step close, full armed, ima chew them hoes
Fet lååt!! Ni ägeer lätt ;)
What Da Fukk..!
helt galet bra låt. UPP! kärlek <3
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Tiighttiight :) Upp !
Om sanningen ska fram, så ljuger jag.
ah , den var fet .. RIKTIGT fet
Tack så mycket allihopa :) känns kul när man får massa kommentarer i en gammal tråd som man inte själv uppat :D
Ni la det fett båda två =) beatet var skönt som fan :P o uttalet var extremt BRA ! keep up the good work!
What Da Fukk..!
hahaha vafan varför va inte EROZ MED!!
I raise my head to the sky and hold my back up straight\\<br>My fucking pride is something i said, you can't take away\\<br>//Vilda Västern
Tack så mycket FiGGish :) Dopefish: orkar inte ta det nu!
sjukt bra faktiskt med tanke på er ålder !
richyrich bitch !
Tack så mycket richyrich! :)
Nu har jag rensat redligt i tråden, uppa inte dina egna trådar allt för mycket be någon kommentera den istället när den håller på att dö så får vi alla ett cleanare whoa. /Mvh T-M-K, moderator i Audioforumet. One.
RAWMUSIC.se - myspace.com/TMK6 - myspace.com/RAWMUSICLABEL
T-M-K: Ok, jag uppade som en tok förut men denna gång så var det en annan snubbe som gjorde det ju :)!
Fett. Hoppas du gör musik som kan förknippas med dig och din stil i framtiden, så du inte bara kör duplicerat skräp som 8/10 rappare annars gör. Vore jävla slöseri att förlora en talang till massindustrin.
Unionen är namnet, mannen! http://myspace.com/unionen
Ontopic: Jag tyckte att det lät väldigt bra, du har en väldigt mogen röst för att vara 15 år och ett väldigt bra uttal! Teknikmässigt så var det inget över normen, men det behöver de inte alltid vara. Ni gör det bra ihop grabbar, mitt tips är att ni gör ett litet mixtape tillsammans där ni försöker att inte glida iväg allt för mycket in i gangster stilen även om det kan vara svårt ibland ;)
RAWMUSIC.se - myspace.com/TMK6 - myspace.com/RAWMUSICLABEL
Wermin_Roaches: Tackar, aa jag gör en hel del sånt också men har inte laggt ut något än. T-M-K: Tack så mycket! aaa jag förstår vad du menar ;)