Big-J - Älskling tjabba... kickade en låt precis och tänkte att jag kunde lägga ut den------>Big-J - Älsklingen<------
VERS 1_______________________________________________Jag försöker vandra framåt men jag kommer aldrig fram//för jag blickar bara bakåt det är då allting känns kallt//och jag kämpar mycket tappert för att glömma dessa minnen//när jag inte brydde mig och då jag fastnat i skiten//men nu... ska jag kämpa tills jag är på rätt väg//det är då allting blir bra och det är då som jag blir glad//och det som jag vill nu är att hålla hoppet vid liv//men det är ju mycket svårt nu när man bottnat i skit//det jag ska göra nu är att försöka gå vidare//fortfarande inte lätt, men jag tänker som en krigare//jag letar efter sanning men jag finner ingen glädje//och det jag tänker nu är att allt har vatt förgäves//och då kom du som en räddning in i mitt liv//du försatte mig med hopp och du drog mig ut ur skit//ja för allt blir bra igen om man har nån vid sida//jag berättar detta nu för att ingen ska lida//
VERS 2________________________________________________dagarna fylldes med hopp när jag var med dig en tid//men hoppet bara sänktes när du lämnade mitt liv//jag blev en vilsen själ som fastnat i en vilsen kropp//och jag blev tillsagd av dig att bara ge opp//det var inget vi och det kunde aldrig bli det//allt jag sa till dig var att du måste ha fel//jag ville kämpa vidare men hjärnan hindra mig//jag kämpade med tron om att ännu en gång få dig//jag är på samma väg igen som jag var förut//så jag vill va med dig innan tiden rinner ut//jag vill hålla din hand och känna lukten av ditt hår//snälla kom tillbaka nu innan jag fäller en tår//jag hoppas nu med tiden att du kommer förstå//vad du betydde för mig, det är för dig mitt hjärta slår//jag känner mig så ensam utan dig här//och jag vill vara med dig, på livets långa färd//
VERS 3________________________________________________jag är på samma stig igen som jag var förut i mitt liv//det var samma skit igen som hade ödslat min tid //men det var inte nog med det ingen var där för mig//kommer du tillbaka igen, snälla säg//älskling... du var det finaste jag sett//älskling... förlåt för allt det som skett//jag bruka alltid blicka framåt men nu fanns det inga val//var det dig jag längtat efter sen jag var en litet barn//VERS 4______________________________________________jag vill ju nu veta om du ska ägna dig åt mig//fanns det fortfarande hopp att du skulle hem till mig//just då, ringde du hem till mig gråtandes och sa, //jag vill gå tillbaka till det vi hade förr och jag//jag fylldes med glädje och väntan den var över//och hoppet gick nu uppåt medans lättnaden tog över//vi levde sen tillsammans utan några bråk och svek//ja allt gick bara framåt utan nått problem//
denna låten var faktisk bra. men inte tillräckligt. din mixning var inte så bra . texten så däroch flowet , nja det duger, tills dess. keep it up