karlic - Ingenting Hehe, ny-gammal "flumm-låt", har inte släppt den förän nu.Hade den för ett projekt i skolan.Länk:karlic - IngentingUpplägg:IntroVers: 16 barsReff: 8 barsVers: 16 barsReff: 8 barsMellanpratReff: 8 barsOutroText:IntroVers 1:Jag drivs av en andlig kraft, men den förvandlas snabbttill grannens katt, är ganska slapp men hann ifatt iallafallför, min ansiktsmask klarade sig fläckfrifrån känsligt brännvin och även bensinså på den stigen går jag än idag, men vänder avoch tänder hat mot vänner jag nu inte längre har och känner av"Min saga sluta med en trasig ruta"Men inte än, riktigt än så sitt min vän, YEAHDet är är inte sant, eller var det intressanten sinnes kamp går timmen an och förde mig sedan in mot landMina sexton bars smakar kexchokladmed en eftersmak av både bäst och braOch reffen, da? Ja den kommer nog, som en flodEller som en blandning av sången o dominoEtt ytligt ytskikt lägger sig för tydligtEn ryslig nyhet är att min sång är mysigReff: (x2) Ingenting, IngentingIngenting, IngentingSom skohorn och kofot, morot och mordhotTräskor och väskor, räkor och klädskåpVers 2:Fortsätter med låtar i miljontals kilobyteDet går undan nu, jag är fit for fight, shit så tightMosar din James Bond-värld, med ett basebollträDitt liv ligger i spillror, päjz off man, halo-fanJag ber damer att bortse från mitt talfelDrar till baren och skakar på min bakdelVad ska jag prata för, raka rör, datanördOm du lägger dig i, så blir min saga störd"All denna oro för ett litet mordhot,ska inte vara simpelt, eller något mindre"Drömmer om sandstränder och dina framtänderpapper man vänder och min hjärna antänderDyra, bra svar med fyra bars kvarMen när du lägger upp ditt mannen, spyr jag rakbladSkrivit för mycket det nästan känns som celibat, menTvå dar och en natt och det här blev resultatetReff: (x2) Ingenting, IngentingIngenting, IngentingSom skohorn och kofot, morot och mordhotTräskor och väskor, räkor och klädskåpMellanpratReff: (x2) Ingenting, IngentingIngenting, IngentingSom skohorn och kofot, morot och mordhotTräskor och väskor, räkor och klädskåpOutro---Såja! Kommentera nu whoa!