Lägger upp texten ocksåGrattis viktor mannen du har blivit 18år Ni kan vi sticka härifrån och bara röka på Vi ska dricka och röka, 40+are mamma Kompaniet råder vi har massa mammor att sammla Nu blir det cigareter,efterrätt och annat fräckt en snus i läppen sen taggar vi till upperdeck Just det! 18år viktor har blivit kändis sjukt fett, körkort o bara sladda med bentling Backardiblack 70centoliter fernet kickar daglig rap sliter o sedan så ger vi järnet Dricker groggar som rockar,får hela kroppen att hoppa För alla timmar vi jobbar den bästa bruden vi plockar Så vi ska schteka på festen fuckar upp all lasange flasha cashen med backen och korkar upp en champange Vi ska ha det kul festa fett och bara käfta hårt annar kommer en snubbe du inte vill träffa på Japp Farbrorsnusk är mitt riktiga namn till backs med rap och schteker med min viktiga kamm Det är så vi kör äger hela karlshamn Farbrorsnusk,robert,bille o den dära elegant Nu är du 18år och katarina har haft det svårt hon fick uppfostra viktor genom att slå han hårt Men vi gillar dig ändå det är så det är sjung med Gratiis viktor g-G-grattis viktor Du vet min stil 300hästkrafter Jag och viktor är G's du är en sven-axel ni är som ö och b ett jävla överskottsbolag skit samma ha det bäst på din födelsedag Roberts in the house du vet hur vi göra vem är du viktorb alla vet hur du kör dingon är ditt nick o jag diggar den gubben 18år wtf nu ska vi ut på pubben Nu är du 18år och katarina har haft det svårt hon fick uppfostra viktor genom att slå han hårt Men vi gillar dig ändå det är så det är sjung med Gratiis viktor g-G-grattis viktor