I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

L.L.L. & Leineholm - Horan C (diss) ft. Jeffrey

Vår Hiphop - Audio & Video

2007-10-31 01:06

L.L.L. & Leineholm - Horan C (diss) ft. Jeffrey

Först och främst, fråga inte efter anledningar till dissen eftersom denna låt är gjord på skoj och han vi dissar är en god vän till oss.

Förövrigt är detta våran första låt så var snälla mot oss :)

Ni behöver inte säga att "den suger" eller liknande för vi vet att det inte är bra. Ni behöver heller inte gnälla om varken kvalité eller mixning. Säg vad vi kan förbättra osvosv.

Inget seriöst bara lägger upp för att få lite synpunkter och konstruktiv kritik.

Beat (instrumentaler): Eminem - Nail in the coffin / DMX - get it on the floor

Vers 1: L.L.L.
Vers 2: Leineholm
Ref: L.L.L & Leineholm (Jeffrey är med i sista)
Vers 3: L.L.L. (första halvan)
Vers 3: Leineholm (andra halvan)
Vers 4: Leineholm (första halvan)
Vers 4: L.L.L. (andra halvan)

Mixning: L.L.L.

och slutligen. Vi vet att Jeff är kass(enda anledningen till att han är med) och vi vet att min engelska inte är bra!

Kärlek!

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-10-31 01:13
Kanon grabbar! skönaste jag hört på länge. snart bättre än Sober ju :D speciellt jeffrey! kämpa på haha ;)
~ Modigh

2007-10-31 01:14
Haha thx! :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-10-31 01:16
Dumma jag glömde längen HÄR ÄR DEN

2007-10-31 01:28

okej, den va lite roligt men de finns rätt mkt att träna på.. men den va helt okej för o va första låten liksom!

först o främst bara träna massa olika texter till massa olika beats för att bygga upp ett stabilt flow.. tkr ändå ni fick till flowet helt okej vissa stunder men en hel del missar i flowet oxå med så bara träna på..

texterna kändes ganska tomma ibland, de va inte så mkt till punches och sånt dock fick leifi in någon smårolig rad då och då, tumme upp för dom! men annars ere ju bara skriva mycket för att utvecklas här, och vill man kan ju bara ta en stund o rimma lite med för att utvecklas på rimfronten.

mixningen kan jag tyvär inte säga något om alls för de va en datamick så får återkomma med det då ni (om ni nångång) spelar in me riktig mick.

/D

2007-10-31 01:34

Ni behöver heller inte gnälla om varken kvalité eller mixning. Säg vad vi kan förbättra osvosv.

Ni kan förbättra kvalitén och mixningen, haha :P

Njae, tyckte inte om detta, visst det ligger itakt men flowet var det ingen känsla i... Tyckte inte om någonting men ni kan ju fortsätta träna :)  Pejs / Enter

Dra åt helvete!

2007-10-31 01:39
Tack Durlind !<3

och Tack enter för att du tog dig tiden iaf:)

2007-10-31 01:40
tkr den var riktigt skön asså, leffe var ju klart skönast, men jag måste faktiskt säga att jeff var riktigt grymm ;)

2007-10-31 03:09
Haha, alla älskar Jeff!

2007-10-31 04:29
haha ahh grabbar va rätt svårt o hitta länk haha xD
beatet e ju inte de tyngsta enligt mig.
ni håller ju takten iaf de e bra de^^ flytet går väl att träna på en del.
tkr att accapellan ligger lite lågt på vissa av er..
när beatet kmr igång blir låten lite skönare:D
o rimmen e ju helt okej i helt:)..
o han som kör engelska e riktigt skön..
mixen på er skulle kunnat vara bättre^^

sorry att kritiken vart så slaffsig^^ hoppas ni hajjar va jag menar..
kul att ni gör en låt btw.. vart spela ni in den nånstans?

upp för enköping då:)
Utalas säta pe

2007-10-31 04:34
ärligt talat så fattar jag knappt själv vad jag skrev.^^ hoppas ni fattar iaf xD // Zp
Utalas säta pe
Moderator

2007-10-31 06:51
hah gangstashit :)
myspace.com/jiahprod

2007-10-31 07:39
hahaha nice för att vara första låten
B

2007-10-31 11:25
Tackar! ;D

ZP
Jag förstog :) Tack!

2007-10-31 13:18
Gangsta!
Upp för enk
http://www.herrbitter.blogg.se/

2007-10-31 13:45
:)      

2007-10-31 22:00
upp! ( om nu någon stackare missat ;)