Lex - Var kommer vi ifrån (Real Talk)
yeesssss ni läste rätt, LEX är det som gäller nu, va tvungen å ta bort P:et eftersom Petter namedroppar "p-Lex" på nya plattan typ 100 gånger. jeje nyaste låten från min grupp REAL TALK. skriver inget mer, lyriken i låten talar för sig själv! holla at ya boy! http://www.speedyshare.com/640851747.html
Detta är min forumsignatur
vers 1 människor därute säger att jesus bara är en sägen men jag tittar på dom undrar var förnuftet tog vägen förallt-liv på jorden måste vart! nån som skapat ja vägrar tro på läroplanen att ja e från en apa visst ja gillar skog HA och, visst ja kan klättra men vi e gjorda för nått större och bättre Mään ett ögonblick framför alla som ja tydligt minns va när min fröken i skolan sa att Gud inte finns liten som ja va började ja tvivla på min tro då ja menar vad ska ja tro och vem ska ja tro på ja börja syna fakta och kom fram till ett svar för-när allt börja klarna va endast Gud kvar för alla andra dörrar dom va så hårt låsta och alla andra teorier va som bort-blåsta som om Gud han själv ville säga mig nånting för ja såg endast han när ja kikade mig omkring vers 2 människor därute säger att jesus bara är en bluff nu förtiden får man inte vara kristen och tuff folk ser ner på dom som e lite annorlunda men öppna era ögon ni måste sluta blunda börja leva efter värderingar som e sunda tänk om Gud har skapat oss, fundera och begrunda var kommer vi ifrån, ja menar har du aldrig tänkt? de e 2007, har IQ nivån sänkts? ingen kan på fullt allvar tro att jorden bara dök upp leta fram din bibel, börja sök upp svaren på dina frågor och svaren på allt svårt få sanningen i vitögat, kompis de blir hårt när de går upp för dej att Jesus e på riktigt och du börjar förstå vad de e som e viktigt du inser att du levt utan Gud så du vill starta om för nu förstår du vikten av det vi pratar om
låten var soft,dance with the devil beatet är riktigt bra,gillade rffen,men tyckte du hade lite sämre flow i denna låten,t.ex. dem 2 första raderna är alldelles för långa så du kommer off-beat,
vissa rader är riktigt bra men vissa är mycket sämre,lite ojämn nivå i låten men den var soft
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Härligt och se att du fortfarande utvecklas ! Lyriken är genomtänk samt så tycker jag att du håller en väldigt bra nivå på texten även om du inte flerstavar i varje rad. Allt för många rappare koncentrerar sig på snygga rim men vart tar innehållet vägen,ja menar är det bara ja som hellre lyssnar på en låt där rapparen har nått att säga än att lyssna och koncentrera sig på varje flerstav/rim.Hur som helst så tycker jag att lyriken är riktigt snygg,nån flowmiss men flowet flyter fint endå ! Afro_p ? Han ligger verkligen inte off dom två första raderna lyssna på dom fyra första raderna igen och kommentera sen igen ;D Peace Cadier
ok,han kanske inte ligger off-beat men de låter sämre dem raderna för dem är så långa,vet inte vad de heter
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
hehe härligt!
härligt låt ! bra flow, bra text, skönt beat av otis upp
www.realtalk.se
sluta driv, ge mig kritik :)
har inte ens lyssnat än men vet som vanlilgt att d kommer vara sjukt bra :)
ja den var skön måste säga att din lyric berör än verkligen vet att ja inte talar för mig själv som afro_p sa dom 2 första raderns kom du typ lite off men d glömmer man snapt när man lyssnar på resten :)
jag gillar dig petter !!! du e jätte bra !!! man TYP gråter när du rappar !!!! har du lust o bli min vän förlivet?!!!!! du är sjukt bra !!!! Din matilda
Sprid Din Sjukdom !!
flanus : härligt å se dej i tråden! ja började nästan undra vart du hade tagit vägen :) kul att du diggar och att du känner lyriken !! upp för flanus! cadier: tack för uppet älskling super B : ja e redan din vän, när ska vi kramas?
vad händer! uppppp
www.realtalk.se
Han är INTE off dom två första raderna !! det ska vara så det hänger ihop ?och enligt mig så låter det tvärskönt ! men det var skönare när du rappade accapella för mig ! peacee och upppp !!!!
hehe ja! i soffan satt de 2 första raderna lite bättre, men ja e nöjd med hur de blev när ja recca också! tycker de e dåligt med spring i tråden, ja e ledsen nu! :(
aah fan vad lite kommentarer du fått låten är soft ju : (
:)
brum brum, jack gillar som vanligt! MEN jag vill höra fler skojsiga låtar nu :D kom igen <3
Whoa.nu - När Du Vill Få Dig Ett Gott Skratt
Hundsim@MySpace | Jag är smartare än du.
brum brum, Petter tackar som vanligt! hehe lessen kompis, men dom skojsiga låtarna har ett uppehåll MEN ja har säkert några oseriösa på min dator som du inte har ännu haha holla på msn så skickar ja! peeeysssss
kom igen nu whoa ett sista upp för denna sjuka killen ;) :D
ÖPP fiifan :')
Whoa.nu - När Du Vill Få Dig Ett Gott Skratt
Hundsim@MySpace | Jag är smartare än du.
jesus - den är cool! du låter bättre & sånt, det vet du!
Asma: de vet ja! =)
grymt mycket upp gärna
Fett Nice Diggar Dej/!
thanks man!
upp!!
Sprid Din Sjukdom !!
sista upp sen begraver vi tråden med en spade
yeh lex e galen
jag hatar att det låter som om du skriker..
det kan ju bli bättre det va bra ,..men inte en mp3 låt exakt
skriker? var nånstans i låten? inte en mp3 låt exakt? vad e de då, ett videoklipp =) ??
han hatar dig när han skriker. PUNK!!!
Sprid Din Sjukdom !!
fan vilken nice låt aldrig hört dig förr har du mer låtar elr? xD
Ner !