Subdominant & Vanskapt (Civenom) - Madderfacking tillbaka
Nu vet ni att grabbarna som rappar som bara den är tillbaka. Med storm! Kärlek! Respekt människa--> Människa respekt du!LÄNK
Niceee snyggingar !!! Mixen är lite små knas sometimes... man hör väldigt otydligt ibland !! Men era röster DÖDAR :D och lyricen är sjuk !! =) SKönt att ni är tillbaka sexy's, Ni 2 tsm är oslagbara grabbar! Langa upp texten vettja! =) Pusspå er gullungar <3
www.myspace.com/dahermusik
David är alltså besök! Om någon undrade
mixxen sög ohh jävlar va keff.. resten va endå rätt fresh!
o just de.. du är jävligt äcklig också.
haah lajm:D mackan ber om ursäkt för mixen, och poängterar att toppen mixar hans skiva. freebeat av nån dåre för övrigt. tror han heter caliche. puss!
Visst är ni bröder, eller har jag fått det hela om bakfoten? :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Im soooorrry nu men.. mixningen var helt åt helvete? S:en skäär i mina små öron och man hör inte riktigt allt som sägs för det låter som ni är i en lite låda. skoj att höra något från subbish igen! Gör en remix så kan det nog bli fäätt
b-b-bassan!
fan vi som tyckte mixen var cool som en pool... fool
haha, måste även jag kritisera mixen. haha,
i övrigt kan man ju konstatera att dave the wawes flow
bara går rakt upp, och subban, som vanligt flyter fett..
äreee röööj i halmstad elle
hets, stress, fest!
Rå soft låt va fan ! Den här kommer dunkas flitigt ur högtalarna :)
Jag tycker inte mixxen var sååå hemsk, känns lite smutsig och cool... fast å andra sidan är den väll inte bäst.. Kul att höra grejer, har fan inte hört nått av någon av er på skitlänge!
inte lika tungt som dom gammla civenom låtarna men helt ok!mixningen är skit fet! ^^ hoppas det kommer mer snart.. Peace / brink
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
fääänx people, i say fäääänx
Aa, mixningen e fett onaturlig. Hörs lite otydligt vad ni säger. men det var skönt flyt, inget jag dunkar under ngn längre tid. Peace
mixen , tumme ner me ni la de soft
Attityd Crew 2006-09 Lofstrand.tk | http://myspace.com/lvsmusk
Jag har börjat inse att det nog inte bara handlar med om att jag kan med för få effekter.. jag får nog lugna ner mig med de jag använder också haha! mix alltså
helt okej mix, kunde blivit skönare.. låten i sig e skön fortf
o just de.. du är jävligt äcklig också.
Ja alltså, Lime.. jag är ju fortfarande inte duktig på att mixa eller så.. men nu hörs ju skiten iaf!
lät ju klart bättre med ny mix. sjuka rader stundals, haha
fett
hets, stress, fest!
Ja texten är vi nöjda med:) Tack så mycket
Mixen lyfte upp låten ett snäpp, lättare att lyssna på den :) nu gick den från bra till jätte bra !
Fett bwois, kom till skogen och hooka
Ahh det låter ju bättre, men de va soft, men som sagt kmr inte dunkas.
ok emliiz, det är helt OK. fäänx people i say fäänx
Keep it go;) Men ni har ju gjort bättre grejjer.. upp !
tung låt, är vad jag säger alltså! mixen störde jag mig på också lite grann! Men roligt att bröderna kickar! Båda har sådana sköna flow alltså, roliga rader här & där! så Big Up!
who´s side is god really on?
nu är första länken rätt länk
Låter faktiskt schysstare med den nya mixxxxxxxxxen!
Nya mixen va bättre ABO :D Hör låten nu vafan så det är nice, Raderna är tunga, bröderna är TUNGA OCH RUNDA OCH SÖTA ^^ Skönt o höra er tsm igen =) Pusspå er och saknar dig subbaaaaa
langa upp texten ??????? sega ni är , inge bra servica asså down för det.
vi skiter i texten, texten är för bra för er, ni kanske snor den! fänx
Najs, era BH:ar.
Fet Låt! gillade den nya mixen =)
NS
Låt oss nu hypa den här tråden utav bara helvete för fan! UPP! YAO! VeRsTa LåTeN!!!
Waaaaaaaaah elzkah broddaz of civenomah, praize ze lordaH!
Jes Per.
fänx dude i say fäääänx½!
Ja! Anvendarnamn borde bli vår motherfucking hypeman