I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Elegant & ViggedeB - Alcohol

Vår Hiphop - Audio & Video

2007-11-02 03:04

Elegant & ViggedeB - Alcohol

Tjenare gubbar vi hade tråkigt så vi kicka en snabb session

Min andra track ever så va snälla vid mig xP

vers 1 - Elegant
Reff - Elegant
vers 2 - vigge
reff - Elegant

Låten : http://www.speedyshare.com/998950406.html

Texten

dricker ganska mycket och det är så det ä//

farbrorsnusk aka alcohol problem//

det rullar framåt mannen när man trampar cyckelshit//

muskelbrist is the shit bort med drogen som en nykterist//

stilen skiner hela tiden med en flaska whisky//

dricker skiten hela tiden o jag känner mig sliskig//

redbull ger dig bara vingar dricker alkhol//

består av pansarstål bidrar till downsyndrom//

ta det lungt mannen för att flaskan din bästa vän//

så fort du tagit din första så vill du festa igen//

det är inte lätt att vara den som klarar sig utan//

vill hellre vara den som dricker än den som tar sprutan//

systembolaget kan ju dra med sin åldersgräns//

borde flytta härifrån till en kontinent//

kom igen klart att jag vet att du håller med//

så övertygad att tillochmed står o sjunger med//

reff x2

Sammla hela gänget och bara dricka en öl//

Blir för full tappar greppet nu kvällen förstörd//

det är skönt som fan vill bara känns mig störd//

livet utan alkhol då kan jag hellre vara död//

har alltid kul när vi festar det är ett vanligt game//

robert spelar blackjack som en galning mayn//

välkommen till eliten från finare klass//

dricka vatten fuck that o då säger jag pass//

det är bättre att dricka får alla tjejer att spricka//

fylle bråk is the shit för alla huven man prickar//

ha det kul med mitt gäng sticka till puben o dricka//

varje fredag varje vecka pallar inte va fitta//

alcoholen är mitt blod och mitt blod är alcohol//

sippa spriten tills man känner sig som ett rövhål//

Röda mattan för oss båda en framgång//

Inget snack om saken detta är vår kampsång//

Det är bara så det är och vi lägger tight//

pallah snacka rapshit när allt du lägger är bait//

För det är livet här och nu pallar inte snacka skit//

från en fin elit vi bara rappar skit//

2007-11-02 03:18

Det enda jag har att säga är att ni förstör orginalet på det här beatet, Det är tabu att rappa på det här beatet..

Ni har varken bra rim, flow, inlevelse eller bra mixning!

Jävla idioter!

HomeOne

2007-11-02 03:31
älskar dig också

2007-11-02 09:53
ViggedeB, Du körde för snabbt men med för korta rader s en rad kunde börja mitt i en rad på beatet.

Till hela låten - vissa bra rim ibland, inlevelsen skulle varit mer överlägsen, det var bra flyt i refrängen, beatet är fett.

En!

2007-11-02 11:12
Det enda jag kan säga är att jag håller med SmutsigPoesi P21
www.myspace.com/allvarligttalat

2007-11-02 11:31
va fan. haha.. ni är ju inte på beatet för fem öre? plus att detta beatet är heligt.. riktigt kasst, faktiskt
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-11-02 12:01
okej kul att ni kollar på låten! inte för att vi liksom är övernöjda med den eller så men jag tycker att folk kan skilja mellan seriöst och oseriöst! jag menar det är fan en jävla session som vi gjorde o släppte vid 3 asså ni överskattar förmågan att orka tänka vid den tiden äns! aja! men kul att ni checkar från er dyrbara tid
Nytt Mixtape på gång! Elegant Mixtape

2007-11-02 12:27
:D pr0m0

2007-11-02 14:47
Elegant P18
Jag har gjortt 5 låtar mellan 03:00-06:00... Jag kunde tänka då i alla fall. Kanske är ett fall att riktiga mcs kan tänka dygnet runt och inte bara vid speciella tider.

2007-11-02 15:10
tycker låten var helt okej,men märks att de var din andra låt,men gillade inte att ni tog de beatet!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-11-02 15:17
Tomten jag är inte äns i närheten av en riktig mcee haha tror jaf inte många på whoa är haha! nej det var faktiskt kul haha!

Vill bara meddela whoa att jag håller på med ett seriöst mixtape men gör oseriösa låtar vid sidan om!

2007-11-02 15:19

Tyckte inte om den alls, beatet är soft men det låter för oseriöst. Man hör Eligants klippningar i verserna allt för tydligt. Kanske skulle bli bättre om ni skrev 8 bars session ist ? Så skulle resultatet på flowet och texten blivit mycket högre? aja du har gjort bättre sessions.

Viggedeb vers var enklare att lyssna på i denna session en den jag hörde i den karlshamn låten. Men det är mkt att träna på, men det antar jag att Eligant hjälper dig mkt med, så jag slipper skriva ner nån mer överdriven kritik på denna session än jag redan gjort. Gör något mer seriöst o lägg ner dig mera, skulle vara kul att lyssna :)

2007-11-02 15:23
Eliment! tack så hemskt mkt för din kritik! I love it! får nästan tårar i ögonen när jag läser! typ första kritiken jag fått läsa på riktigt länge! det har bara varit hat på whoa o skit snack!

tack för att du tog dig tid att checka!

Eliment är en förebild*

2007-11-02 15:39
Tycker elegant blivit bättre,kan bli intressant att höra seriösare låtar med dig har mest hört partajlåtarde är ganska played,men du har bra flow och ganska bra rim,men du skulle kunna göra låten mycket bättre genom att skriva mer en storytelling när du super än att mer bara säga jag super o de är skojigt,förstår du?

2007-11-02 16:22
En sak till bara, skippa att ha vapen på ditt omslag denna gången!
www.myspace.com/allvarligttalat

2007-11-02 16:32
AnteB P18

om du kan sluta förstöra folks trådar och göra en aning vettig musik från din egna sida så tror jag folk kan ta o lyssna på dig!
18 år? märks inte när du beter dig som en "reguler whoa p14 kid"

Låten var okej! elegant lägger det okej,flowet okej och viggede b låter okej för isn andra låt! helt enkelt en okej låt som är en session vilket är helt okej! men som andra säger hade vatt kul o höra något satsigt och seriöst när jag vet att elegant kan göra bättre
 personligt

2007-11-23 14:08

Sammla hela gänget och bara dricka en öl//
Blir för full tappar greppet nu kvällen förstörd//

Lättpåverkade ;)