Silver & Apish - Skunk (Session)
Walla, jag och apish gjorde en liten låt, han spelade in hemma hos sig och jag hos mig, Lyssna och droppa lite konstruktiv kritikVers 1: SilverVers 2: ApishMix: BådaBeat: Något S(k)unkit länk
Silver
För jag är en poet med en välskriven text// man kan inte stoppa mig som en knäreflex//för ni suger mest jag slår ut hela whoas anda//är lika underjord som en mask i haparanda//Tar mig fram genom allt typ som emil och hans snöplog//precis som bruce Lee jag menar snubben han är döcoool//vi lever på en bögjord med alla keffa rappare//tar ingemans luft som en tandlös gammal tattare//snattare, baxar livet med ett glockskott//jag är som en pittubll du är tuppen i hotshot//de luktar vinst jag är en snokande terrier//blir aldrig som jag som mina slopade spermier//som dopade etiopier här får ni tillbaka//leter upp en karta sätter pungt för din varda//
Apish
oh no, louie e tillbaks//golvmopp, tror ni fattar snart//när vi, dyker upp snackar strunt rappar tungt//å visst är jag e full å har tappat mitt förnuft//de e lugnt visst, grejjar de här//tungvikt, som den player ja är//murdashit, silver haffar din bitch//mens ja sitter i baren med en flaska absinth//så, vad, ska du göra åt saken man//när vi kommer in å bara tömmer glasen nä//tror inte du kommer sticka opp//som min snopp, efter ett lock, bitch bort, det blir tjockt//uh yeah, god damn de blir soft//e för sunkig för sport fram me dunken korka opp//
Tvärfett! Lust att hooka på collab? Dra ett meddelande i Gästboken eller ett meddelande!Puss & gull, mitt hjärteknull;). Päyz!