I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Edda - Likt en son (Rap & Sång)

Vår Hiphop - Audio & Video

2007-11-13 10:51
edda .. denna var grym, bra text och skönt flow.
Jag Beklagar sorgen Pz
???? ?? ???

2007-11-13 13:11
Tack grabbar!

Cornerback <3
kul att du tog dig tid och skrev så pass utförligt och mycket, det vet du att jag uppskattar... sen att det förmodligen var den finaste kommentaren jag fått på whoa, gör ju inte det hela sämre! ;)

Otis_
Riktigt gött att även du motiverar dina åsikter!
Förstår precis hur du menar och hur du tänker, och jag har inget riktigt svar på det hela mer än att, Cornerback som känner mig lite som person osv tycker att jag är mig själv och lever mig in på mitt sätt i låten, medan folk som inte känner mig menar att jag inte gör det så bra.. vet inte riktigt vad det beror på, men jag uppskattar dina åsikter och din ärlighet.. Hoppas den går att lyssna på fler än en gång!;)

Qwer
Tack så mycket mayne..
Riktigt skönt att den gillas!;)

One love / Edda
www.eddaonline.se

2007-11-13 23:28
Uppar denna en sista gång! ;)
www.eddaonline.se

2007-11-14 02:22
självklart, jag förstod de också när jag kollade igenom cornerbacks kommentar=) och jorå den går att lyssna på fler än en gång:)
http://www.myspace.com/mowglibeats

http://www.myspace.com/otisrap

2007-11-14 02:53
Väldigt bra! Jag gillar verkligen när man sjunger i refränger! Jag själv gör det hela tiden :)

Beklagar sorgen och en väldigt fin text ska sällan gå obemärkt.

Up on this y'all!

Ha det bra
Sök inte berömmelse. Låt den komma till dig.

2007-11-14 14:47
Jontraz

Tack ska du ha! :)
detsamma! :D
www.eddaonline.se

2007-11-14 16:12
fin låt
"hela dan varje dag"

2007-11-14 16:32
skön låt,bra text,rim och reff.......men flowet å känslan kunde dras upp lite mer,å beatet saknar en mycke tyngre bas den hörs ju knappt men men.........peace

2007-11-14 22:35
Paanou & Mico.

Tack ska ni ha! :)

Skumt att folk inte gillar flowet så fort man börjar exprimentera lite och inte bara flyter rätt på..! :s

peace
www.eddaonline.se