Producent
2007-11-05 16:20
Joto & Vv - Fuck You.mp3
Vi är tunga grabbar! Fuck you! -----> Länk till speedy <----- chiea! Säg vad ni tycker!
When Life Gives You Lemons You Paint That Shit Gold
Producent
2007-11-05 16:23
Propps till Icetail för beatet också!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Beatet e härligt de ska Icetale ha props för... Men rappen på första killen e så sjukt monotom så det blir jobbigt å lyssna på han.. men han har en skön röst på någe skumt vis. den andra killen hade mer gung i flowet men diggade han inte så mycket rappen lät väldigt gnällig. texten på första killen va dock rätt skön otroligt intetsägande men skönt skriven.. den andra killens text passerade bara förbi mina öron och försvan. mixningen va ok faktiskt. /Mats
Nej Tack!!! Jag Kör.<br>
Mr-banditen: Tack för att du tog dig tid och lyssna..Men vadå gnällig:'( Hahahahaha jaja så kan det gå ibland;D KOM IGEN WHOA!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
winnie_da_poh P16 Ja du de va ingen dissrespekt de e bara röst läget du har. orden låter gnälliga på någe vis, om du formar orden på någe annat vis kanske de gnälliga kommer bort... det låter så. så jag skrev som de lät...
/Mats
Nej Tack!!! Jag Kör.<br>
Moderator
2007-11-05 18:22
detta lät helt ok :) Peace !
"knullar svensk lag" haha hur många polisanmälningar har inte du gjort ? :)
http://www.myspace.com/bigdomilicous
hehe gillade "du går i taket likt spider pig=)" annars va den lite halvtråkig pz
---------Reklamplats---------
Dominic:Vem har jag anmält? Mr-Banditen: Hahaha de e lugnt:) man lär ju få ha en åsikt;) tack för att ni tar er tid och lyssna iaf:)
37 nerladdningar och 6kommentarer:(
Producent
2007-11-06 09:52
Mr-Banditen skön röst is the shit! Håller på att experimentera med rösten. Och än så länge är denna skönast enligt mig :) Men kul att du tog dig tid att kolla kritisera! Hörs mannen!icetail det glädjer mig mannen :)Beskeen haha yeah! Spiderpig is the shit! :Dcaseyy va? :P Kul att sessionen verkar uppskattas på något sätt :) Men upp på den här för jag blev fan smått nöjd med min insats i denna!
Producent
2007-11-06 12:02
Upp på denna fan!
Gillar hela låten, men Joto låter monoton! Jag älskar mixen och jag avgudar Jotos text. Jag gillar detta:D
www.myspace.com/avmmusic
Producent
2007-11-06 16:05
Hur kan Gud avguda något? ^o)
Upp!
www.myspace.com/avmmusic
Producent
2007-11-07 09:54
Sissta uppen för min del!
Joto: han avgudar din text.. det betyder att han skriver ner den och gör en staty av den aja, nu till låten Joto, jag gillade inte din röst i den här du skulle hållt dig till dina gamla, dock var din text var het den andra snubbens röst var fett soft, och texten, nja, inte samma klass som Joto's flowet är lika bra på båda två och mixingen är lyckad propps och lite kritik till Ice också, jag tyckte beatet lät väldigt plastigt väldigt väldigt plastigt.. gillar dock många av dina beats yeah, tror jag kommenterat allt så Peace
Sötnosarna Represent! "Klart att hiphopen dör ut när alla sitter och hatar" - Fronda
Producent
2007-11-07 10:36
Spades kul att du gillar man :D Varför gillar ingen min röst jag väl blir nöjd med den? :(
Hahaha fyfan vad soft grabbar! Joto är alltid skön på beats, sköna rader sam sköna rim! Sweet! Vv, du utvecklas som fan. Det här är nog det bästa jag hört med dig alltså, fakking gräjt alltså! Diggar... Keep it up nigguhz, diggar det här!
den här var fan rätt nice grappar ;) Vv utvecklas, Nice. orkar inte skriva så lång kommentar.P har nyss vaknat
http://www.myspace.com/poppogstyle Yah man! That's Gangsta Shiiet Main
Producent
2007-11-08 12:03
dirty fan tack ska du ha! :D Chill att du diggar man :)Poppo Skriv längre nästa gång ;) nejmen tack mannen :DHSG kul att du tittar in :)
Vv du utvecklas ! Joto diggar denna röst faktist, dina rim knäcker ;)
http://www.myspace.com/mrkumlin
Producent
2007-11-10 17:11
DMS haha kul att du diggar fan :) Tackskaruha! Någon mer som har något att lägga till?
Tack till alla som lyssnar och kommenterar:) lite mer uppmärksamhet kanske?:)