Glidish - Min musik
tjoooos=) fan har vart borta bra länge nu närmare 5-6 månader så har inte kunnat spela in nånting men däremot har ja skrivit bra mycket som kommer släppas inom kort tid men tänkte langa er ett litet smakprov på dom kommande grejjerna som blir en solo demo sen ett mixtape ihop med joley=)Beat:free har ja för migText:JagMix:jag/men är inte särskilt nöjd med den eftersom ja hade brottom till tåget:Plyssna och njut:)http://www.speedyshare.com/578680618.html
´Diggar den som bara faen som ja sa på msn=)Lägg upp dom andra å;)pz / gib
tack tack kul att den gillas! mr-banditen jag ska tänka på de:) som sagt hade brottom när jag mixa så fick bah slänga ihop skiten å mixa hastigt å snabbt:Poch tänkte eftersom de kanske låter lite grötigt så har ni texten här:vers:ja växte upp gatan med vänner som bah härja fritt som gliderhängde runt me grabbar vi drog freestyls över beats som skinertider blev till verklighet med plugget å shitmen jo ja dissa lektioner får å langa nån hittey ja reppa min klick för laget stod av barndomsvännerdom ja kände dom ja känner för dom hänger i svängenmen skolan tröttnade ur på oss som alltid bara sket i alltsom ledde till kuratorn som bah påstod att vi langa knarksoc kom in i bilden ett familjesamtaloch rättegång blev de nästa då dom saknade a-libioch bevis för fälla glid på sommartidmånga trode saker som bah va långt ifrån en sanning,vibah sket ju i att dom ville fälla ossdroger va doms orsak till att ingen av oss palla nåttförstås man förstår att dom börja ge oss fett me skitmen sanningen var att vi bara droppa tung musik
reff:min musik,har gett mig fett me trubbel dagar me knasmin musik,har även gett mig ett mående som varar bramin musik,har blivit hatad,blivit hotad som jagmen min musik,kommer alltid ge mig kärlek som fan
vers:så då vare dags igen en ny tid på beats ja bara lever för då texten är mitt sätt för å kunna skaffa leverbrödmen ja har varit död musiken ja menarja fick behandling ett år för de var nått annat dom veladom skela fett min vän fick stå till svars för droger en dagfast hela orsaken till allt de här e musiken jag harjapp då sanningen ska fram ey en posetiv inställningfast ja saknar mitt lag men dom är inne för nått skit händevi droppar tyngst ihop på gatan min stadlevererar äkta hiphop riktig kärlek på barsde tar ett tag att kunna flyta avcancerat på beatså vilken innebär att folk börjar baxa ens stilmen de e glid ha som kör med sköna raderå jag är inte kaxig lite mer åt hållet att vara galenmen va som än händer brinner ja förmin musik varje dag ända fram tills jag dör
yeah!
upp:D