Hedde&Spades - Med eller utan dig Yes. Kickade låten idag typ klockan tre-fyra.Refräng: HeddeVers1: HeddeVers2: SpadesBeat: Gurkan/SoundEyeProductions - En Olyclig ParadLyric:VERS1:Jag sitter varje dag försöker ta ett andetag -vad händer idag, fan vet jag men jag tänker inte ta ett slag -jag orkar inte längre, bara vara en i mängden -ny brud i sängen, orkar fan inte det i längden -Jag tänker på den rätta, jag tänker på den perfekta -hon bor inte nära, men jag kommer att kämpa -vill ta mig någon annanstans bryr mig inte vart nånstans -vill bara bort från allt jag kommer få en hjärtattack -jag vill vara den utvalde, jag är helt utslagen -vill ta slut på dagen men du kan väl tänka på saken -Jag vänder mig till mina vänner för att få hjälp på vägen -du är den finaste i världen och jag är bara hedde -jag tittar ut genom fönstret men ser bara mörker -är jag dum som försöker eller har vi ett mönster -jag är fänglsad med min livslånga längtan -hoppas du förstår vad jag försöker säga - REFF:med eller utan dig så lever jag vidare -vad du än väljer ser jag solens skinande -falla ner på mig för att hjälpa mot mitt lidande -spelar ingen roll, allt bara skiter sig -x2VERS2:det finns vissa andra som har hittat rättinga test och inte en enda jävel tittar snettsom jag har hittat henne jag vill dela livet medmitt hjärta var trasigt, men hon är den hela biten medmer underbara känslor än vad du kan föreställa digkärlek är inget objekt, du kan inte förbeställa denoch när den väl tagit fast dig är det preskiberatmängder mera skit som man dedikerar till ännu fleratänker se allt, släcker ner rummet exalteratoch det som händer få ni inte höra detaljeratmen till mina så kallade vänner behövs bara sägasdet som behövs sägasman behöver inte sikta för att såra någonoch man behöver inte gissa för att få fråga någotbehöver inte ändra er, mitt hjärta ska ändå läggas neroch jag ska luta mig tillbaka i lugn ensamhetLänk: Speedyshare.