Fisk & nixy - Dålig, sämre, raijmåN [Diss]
Har ju redan laggt en diss till raymond och a-to, men fisk fick inte vara med så jag va bara tvungen att göra en till :)Text: Fisk sitt, nixy sitt.Beat: "kariesprod-freeeshit1" Mix: Bruno (<3 )LÄÄÄÄNNNNNNKISSSSHHHHH KLICKA HÄR! ELLER HÄR! HÄR OCKSÅ HÄR! Kommentera mest nu! Puss på dig raymond, ringde dig o frågade om du skulle svara men nä.. PEACE MOTHAFUCKAS!!
I am crazy, but you know what else: I don't give a fuck
Oj, den blev visst populär utan kommentarer...
NY LÄNK!!
Fet låt. Båda var bra i låten. Men gillade Fisk mest, tkr det va riktigt bra lagt av han :) Nixy, du va bra med! :D PUSS! ;)
oj oj oj, pojkar små Finns mycket att lära och mycket ni kan. men ska inte klaga, ni blir bara bättre och bättre faktist Fisk : Hörde en grov jävla miss mitt i låten Nixy : ja, du mummlar lite och så, men det är så det blir så. Men vad fan, helt klart godkänd låt
Om man är sugen på någonting, sen blir man inte sugen längre. Är man avsugen då ?:S
Nynge: vilket betyg bjuder du på från 1-10 ? 8)
7/10
Om man är sugen på någonting, sen blir man inte sugen längre. Är man avsugen då ?:S
fett ;) tro raijmåN känner sig mkt dissad nu :P (kanske dags att skita i han nu) :D ajja : Fisk rap : 7/10 Nixy rap : 8/10 beat: 8,5/10 :D är inte så bra på kommentera, men det här är vad jag tycker!.. Peace /Fille
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Jävlar kvalité vill jag lova? aja men de här va skit fett Fisk 9/10 nixy 8,5/10 texterna : 9/10 beat 7/10 älskade fan fisk´s lyric
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
2/10
Jalla idiot systemet stänger snart!
jaa, tyckte fisk va bättre än nixy i denna låt.. (a) :) ä inge bra på kommentera meenö.. BRA LÅT! (Y)PUSSS!
joo, tack för den
Ahstudios X0 ...
FIsK: la det bra, helst 4 första raderna. 9/10
nixy: la det oxå bra :) men outrot diggades inte.. 8/10
KUK sökes EJ! (: Puss, peace boyz
raijmåN_: Outrot diggas mest :D
fisk hade skönt flow. nixy var helt kass. 4/10. nixy förstörde dizzen ganska mkt.
jo då denna var nice,godkänd men ni har mkt kvar grabbar:D men keep it up så blire bättre:D
jag är en rimmande galning med en text i bagaget placerar knivet emot strupen som en bil i garaget//
fisk la det rätt bra din röst är ganska bra faktist:P nixy det var ett jävla tag sen man hörde dig så men låter bättre än innan så det är okej låt men ni borde statsa på bättre text texten var fattig -------peac out
Ali wass hear peac:)
det låter fett grabbar, gillar denna typ av wräp..Fisk hade skön röst! hyffsat flow..Nixy var skön. Keep it up grabs. Over
fisk.. flyter på rätt bra med en okej text. du har skrivit mycket bättre enligt mig, men det dög väl åt den där råttan. skön röst. beatet var tungt. nixy, du kan flowa ganska säkert nu, satsa mer på bättre texter framöver, som jag sa det duger väl i detta fall men vill höra bättre av dig nu! mixen kunde vart bättre.. Fy på bruno, han kan bättre förhoppningsvis. eran attytid var inte nåt som jag diggade, slipa på det. Nuff said!
hejhej! rappen var helt ok! texten också beatet var underbart :D
Om jag är skyldig dig pengar, sen ger jag dig dom.. är jag oskuld då?
Roligt att det var så många som gillade låten! :Dupp
UPP DÅ!?;)
|€|A-To|€| It is my life bitch! http://www.biltjuv.nu/?ref=46544
text då?:)..
Kan langa upp min text, vet inte om jag får slänga upp fisk :P.. aja här e min :Djag såg dig härom dan fyfan va jag skratta du sa jag skulle komma men du börja bara backa// helt jävla ärligt du skämmer ut dig själv raymond öppna käften gapa sug o svälj// du är som en grod utan några ben helt jävla hopplös du får aldrig stå på scen// du sa att jag var vad? en stor jävla bög men kolla på dig själv, du slickar ju min röv// du började att rappa, varför då du ville ha fame men se hur det kan gå// ska jag lära dig rappa, skaffa takt o flow för du är ta mig fan sämst på whoa// vi lägger det fett du får ingen respekt raymond backlund han har det inte lätt// du kommer inte svara men shit the same du dissar bara mig för du söker fame//
^^
Om jag är skyldig dig pengar, sen ger jag dig dom.. är jag oskuld då?
Riktigt skön låt, Nixy 8/10 Fisk 8,5/10 LÅTEN: 8/10 Den är värd ett UPP !
Skön låt Nixy 6/10 Fisk 9/10
Upp! :D
BLAW BLAW FETT ^_^ fiask med touch´ Nixy Goes PEW PEW ! xD Outraaaaaau blaaaaw <3
hehe, Nice låt:P Fisk var klart bäst på denna, hans röst passade mest in, Nixy la det ganska bra, men rösten stör jag mig på.Betyg: 6/10
Peace im out!
People17 : haha tack med touch ! xD
PEW PEW!! :D haha :) Tack NemC, men varför stör du dig på min röst? :S
Vet inte nixy, jag tycker den bara inte passar in, du har samma röstläge i varje låt typ, du måste ändra lite på rösten efter beatval. Peace!
Peace im out!
undra hur många som har rimmat flow på whoa eller whoa på flow här på whoa? get some orginal rhymes
hansomknarkar: och jag stressade fram texten. . .
^upp^
Ofc Fisk , just fo´ you x)
ska man få lite fler kommentarer ? UPP !
uppan
Det bästa man har hört av er , fett me najs guys!