men förhelvete, lägg en kommentar era snikna cp barn..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
skitfett , tkr du är mkt bättre på beatet när du kör på engelska än svenska
Borgan ..
thnx - upp!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
riktigt nice låt fett beat och älskar din engelska ;D den e riktigt fett upp :D
nu har du fått en egen mapp på burken :) äckligt skön låt ! tack! keep shining
Instead of warning pregnant women not to drink, I think female alcoholics should be told not to fuck...
yeah, en egen mapp! ;D tack för kommentarerna - mer?
jo måste säga att ja hörst istortsett allt med dig men detta va bland dt skönaste med dig gillar tvr inte sv hiphop på engelska mne rakt igenom lyssnade igenom l´noga å gilllades hårt verkligen riktigt nice som du lägger d :) men kanske är ensam om detta fuckoff men gillar dig mer när du dissar ;)
haha, upp!
japp..måste erkänna bra låt... )
Moderator
2007-11-11 19:11
jag rappar inte på danska. tack till er andra!
Shu, detta här var riktig skönt, bästa jag hört från dig.. vet du när din netplay kommer att vara klar?
tack man, upp!
thnx apollo!
upp yo!
du suger jag äger dig , woot?
Den va helt okej , tycker du har gjort bättre ..
soundcloud.com/jerrones
http://www.myspace.com/smale1 <-- tanka min musik där här överalt? varför inte tanka och ge dig själv en chans att älska musik.,,, tack på förhand peace
Han låter som cap litegrann tycker jag :)
Allt är sant på internet.
Mycket bra! Min brorsa trodde det var en svart amerikanare som rappade. Sjukt tungt Asma!! BIG UP SKÅNEEE
Sök inte berömmelse. Låt den komma till dig.
Riktigt skön. I say no more.
I tego arcana dei!
fett fett, brukar inte gilla asma, men fett var dettish.
hypernervikotsiska diafragmakontravibrationer !
thnx! upp
lätt den fettaste låten du har gjort.. du borde fan börja rappa på engelska aså.. så fett.. nice asma..
brush låten e jävligt skön o man hör fan inte att de e du :P.. många gillar att du rappar på engelska men håll dig till att dissa kaggen (himmelskt)
alla beslut slutar fel
tack man!
Jaaa sluta rappa , fortsätt att sitta framför tvn och äta chips och slappa din mather fakka
hmph, upp!
Tycker denna är najs.. As usual, får väl tilläggas =) Inte mkt att säga i övrigt egentligen.. Beaten är najs.. Flytet är felfritt, deliveryn är på topp.. UPP!!!
bra som fan faktiskt, Gillar dina typ "Story telling" låtar lika mkt varje gång ;) som speear sa så kan man lyssna på den typ 100000 ggr o den blir bara bättre så den var bra ja :D <3<3
sjukt hur lite comments den fått,den är sjukt bra,bästa jag hört från dig
Glömde säga en sak. Blev tillomed bättre när man hängde med o märkte att allt du säger har juh hänt ^^
thnx peeps, kul att se anta i tråden ;) upp!
aah låter fett mannen...skönt beat,flyt utal allt big upp för denna ..!!peacee mannen!!
Kalliistudios© 2:avåningen
thnx. upp!
riktig sköönt, upp för denna!!
The only way to stop me is to motha fucking knock me or pop me !!
okej, vad ska man säga, hmm bästa sättet är väll att säga, för varje låt du släpper så blir den bättre och bättre , varje låt överträffar den andra och det har du även lyckats med denna gången, älskar känslan i låten ett humör som vi alla känner ibland och tror många kan sätta sig in i texten, asma gullet du har lyckats jävligt bra ! håll dig till detta det är din grej ! peace <3
lost in skåne
tack gavle <3 mitt eget lilla hjärtegryn! tack till er andra också, alla som kommenterat! upp!
Du låter som Crome, och enligt mej är de ingen komplimang. Reffen va katastrof tyvärr. falska toner. Beatet va väldigt tråkigt mixen va rätt tråkigt tkr jag.
hahaha
Håller inte med Larfer tycker denna låten överträffar allt du gjort asma , lyssnar på den konstand och den blir bara bättre och bättre varje gång man lyssnar . har jag haft 3 tummar har du fått 3 tummar upp men nu har jag bara 2 så du får dom 2 ;) keep it up
100 :D
http://www.myspace.com/smale1 <-- tanka min musik där här överalt? varför inte tanka och ge dig själv en chans att älska musik.,,, tack på förhand peace
Måste bara säga en gång till hur jävla bra denna låten är , fan asma älskar din engelska ;D
tack igen peeps! mer?
en av få på whoa som lyckas varje gång....hit varning
tack martini ;D