D-Dolla Who The F*** (TMK Diss)
En diss som (D-Dolla från Lulestad 718) ville lägga åt TMK. varför?? han bled bara less på honom. Freestylade denna shit gjorde han. -------------------------> HÄR <--------------------------- kommentera gärna så att han får se vad problemet är!
Just C´Walkin Throu Yo Street To Show Some Crip Luv peace niggu.
Damn Brother !! haha dt va bara freestyle tänk om han skulle skriva ?? azzå shiit nigga u crazy man ... u aint spit bullets but u spit rhymes ... one love nigga! holla 715 dont y´all ever diss luleå u been livin there!! fuck face nigga ---WHO THE FUCK IS TMK?? that bitch gay
hahaha yeah mannen lule in this b****. propps till Dolla
vilket fucked up uttal. detta var inget att hänga i granen alltså.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
mmm. vad ska man säga Dolla ville liksom freestyla och han gjorde det, man hör kanske lite dåligt ibland men men. upp
p.s. han är från Africa my man hahahaha U know ;))
haha nigga got flow respect that nigga !! fast man fattar att folk försvarar TMK för att dt deras friend o sånt ... men men va ska man säga ? fuck y´all fake rappers Betta start a rock band !! holla
Kom igen Fler då.
kom igen nu whoa...inga fler som vill kommenterar??? gör det för Dollas skull yeo.
Skit flow, skit text, skit punchlines. Det enda bra va beatet, som immortal technique oxå freestylat över.
"Like Walter. E. Curtz, Im Living with insanity, I'll Raise Child Soldiers and make them Murder their family" - Nero
hahaha ok tack för kritiken ska meddela den vidare till Dolla. p.s. Immortal gör det fett tight och bra ;)
obehagligt uttal och tråkigt flow på ett sådant beat. inget att hänga i julgranen
ok julgrans grejen hörde Dolla redan man, men tack för kommentaren. ska framföra det till Dolla...upp
är det slut på kommentarerna?? kom igen nu Whoa. 53 har laddat ner men 4 kommenterar!!!
Blowwww!! där small det.. Jag gillar flowet? varför jo för det är bra? varför det likar Usa? haha vad vare jag sa? Joo LULE STAD! HAVE SHIT OUT
UNG
inge bra det här man, skriv text...
På Internet kommunicerar vi mestadels med text. Om du således skriver som en idiot får du finna dig i att bli betraktad som en.
Young my man Dolla is holla, Mattheew tack så mycket för kommentaren. keep it up.
ne uttalet va inget jag gillade precis hehe men att det är freestyle gör att hans flow och allt blir mycket bättre
http://www.myspace.com/mowglibeats http://www.myspace.com/otisrap
haha, forsätt skämma ut er. Sen for the record , ingen här inne har hackat på denna "freestyle" för att försvara mig, den är bara helt enkelt kass. ps. Jag ändrar mig, seriöst sluta skämma ut Luleå, enligt statistik har ni dissat 3 gånger och folk tycker att jag knäckte er med 1. Tycker synd om de tighta grabbarna där uppe som hamnar i skam tack vare eran otighta wannabe rap.Ciao , och forsätt hypa mig om ni vill i alla fall tills mitt mixtape kommer :)
RAWMUSIC.se - myspace.com/TMK6 - myspace.com/RAWMUSICLABEL
man.. alltså.. nothing personal.. men släpp in sånt hära man... jag tror jag lyssnade 4-5 rader sen bytte jag låt till nå dansband och svängde med till det istället.. nämen.. seriöst, skriv om du/ni/nån ska dissa.. allvarigt
- http://www.facebook.com/DaavdOfficial -
Tmk Du har inte tagit nån jag käkade dig bird käkade dig! Fatta du och dina "kommpisar" på whoa kan tycka du vann men efter min diss skrattar alla i luleå för alla vet att sanningen är sagd! Alla vet att jag knullade din tjej sandra alla vet att du är en tönt med bandna som alltid har hafft för mycket löfft!! Snacka hur mycke skit du vill på internet.. Det är det ändA du kan.. Min diss var till för att få sagt det som är sant och folk i denna stad känner det jag säger.. Sen om whoa gör det är en annan sak.. Det viktiga för mig är redan gjort så du kan tjaffsa hur mycket du vill!:D PUss
UNG
Haha! Inse faktum, du var off, du kan inte rappa och du kommer aldrig kunna. Vilka kompisar? haha! hahahaa, mannen sluta snacka skit, det lät inte alls sådär när jag bodde i Luleå. Nu när jag är långt bort är det lätt att snacka skit ;)
Jag tror inte din tjejs stönande snackar skit;) och jag tog dig upp på scen and u know it snacka du hur mycke du vill du o jag vet sanningen PUss puss Dumbo nu orkar jag inte lägga nå mer tid på en wannabe som flyttade för han hade inga vänner som gillade han längre för han sket i dom! CIAO amigo gör din grej men du kommer ändå alldrig komma nog långt...........
UNG
haha, synd att det bara var i din fantasi då. Kompis, rätta till din gula/snea framtand, sluta läspa och börja träna innan du pratar om att ens kunna prata med brudar som är närheten av mig, hehe. Jupp du anmälde oss till en open mic scen, utan att fråga mig, sen när vi väl hade uppträtt kom det folk och sa till mig att dom hade köpt ägg för att kasta på dig men de kunde inte då jag var med. Det vet du själv, annars kan du fråga Tuj den andra lilla kinesen som du var rädd för ! ;D hahaa, ditt skitsnack är fan underhållande råneå Samir. Men jag förstår, något måste du ju skjuta tillbaka med då jag dissar sönder dig på så mycket som är sannt och du har ju inget annat än din fantasi. Kul skrivning, im out!
hahahahahahahhah vem är det som kör på FANTASI egentligen.. Fuck boden jag snackar LK du BAD mig att vara med på scen på LK och jag lätt dig vara med! TMK du är patetisk lite jävel som är bara så jävla lessen och försöker spänna dig över nätet.. hahahaha
UNG
kolla bara på hur du låtsas tycka det jag sagt är kul, din överraktion bevisar bara att allt det jag säger stämmer ;) Sen har jag aldrig bett dig vara med på scen med mig, never ever, varför ta någon dålig när jag har cim och run ? pow där snacka du lite allt för mycket skit. Över internet och över internet, du vet vem som spänner sig mest här, varför låtsas som något annat? Fråga bodensarna hur rädd du var för dem, när du ville att jag och crim skulle backa dig haha, inte ens då brydde vi om dig freak.
blassy tycker om ze' N-word
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Jiddra hur mycket du vill! Varför drar du in Crim o Runn jag har inte sagt nått om dom och kommer inte de heller.. Jiddra på du hur mycket du vill! orkar inte tala till en väg! CIao!
UNG
jag var där på eran "open mic" :) inge illa menat young.. men du va fan rädd för min brud när hon hota upp dig.. eller mitt ex nu :b haha den kvällen lyste upp min sommar :) hörrni allvarligt nu, ta erat snack utanför tråden. ni vägrar bara lämna sista ordet till den andra. kö era dissar och sen låter ni folket kritisera i tråden istället :)
hahahaa, sanningen visar sig alltid mot slutet ;)
Om en galen bitch kommer fram till en så spöar man inte henne som tmk gjorde med sandra IAF. Det är fegt att höjja handen mot en brud men det var du bra på!.. Davd håll dig utanför detta:D Ingen ide att vi börjar tjaffas igen det leder bara åt fel håll! Du hajjar vad jag menar orkar inte bråka! Klart sanningen vissas TMK sluta blunda för den och leva i lögner!
UNG
Haha buuulll, den enda sortens bitch jag någonsin skulle höja handen till är sånna som dig ugn. Fan är det för falska anklagelser man får utav dig pöjk!
TMK: Personligen så tycker jag inte att man ska dra in några andra i det här, är det mellan dig och YOUNG så är det mellan ER 2 aiight! sluta blomstra up här på tråden mot andra för är det någon som du SKA blomstra upp mot är väll DOLLA right? det var HAN som dissade dig i denna tråd...Och att du föresten ens ORKAR dra in Crim & Ronnback och Tuj är lååågt från din sida!!! men men är man desperat så är man pojk. P U N K T.YOUNG: Hahaha Ung vad ska man säga DU har rätt, man slår varken tjejer elr barn elefanter. Keep it up my man och ses imorrn :)Davd: Bra att du håller dig neutral men ändå borde du väll fatta att man inte slår tjejer right??? jag skulle bli pissed och rädd om en galen brud kom fram till mig och hota mig :(( vafan ska man säga cuz? vad skulle du gjort?? tackar för alla kommentarerna och fortsätt kommentera...allt det ni kommenterat kommer jag att framföra vidare till Dolla. peace
Mr_FlyB P21 - Antagligen slår man inte brudar ? den som gör det är störd i huvet.. Och ja.. jag ville inte säga detta men.. young va fan rädd för KEKKE.. därför nämnde jag bara evelina eftersom att det inte skulle vara lika pinsamt.. alltså FlyB.. det som hände i boden är ingen ideé att du lägger dig i i.. Haha va jag skulle gjort ? jag skulle skrattat ihjäl mig och gått därifrån :)
Men berätta riktig fakta istället för att snacka i termer fan, hur skulle jag fatta de annars??? och föresten så tror jag ändå inte på att Young blev "rädd" för KEKKE..seriöst, jag och han DISSADE ju förfan Henka & KEKKE är man rädd för dom då??????? men what ewa how ewa mitt poäng var att ni ska hålla SÅNTutanför denna tråd ok. bra. p.s. varför jag la mig i var för att DU la dig i TMKs och Youngs snack så backa och snacka inge mer i denna tråd tack.
hahahaha ja tror jag ramlar av döskratt hahaha
tack för kommentaren...fler??
Fan sluta tjata om uttalet. African accent är ju hur grymt som helst.
hahahahah Music of steel ;) wööörd my man..hehehe....upp och fler tack.
Dehär va inget bra enligt mig, visst man kan ha överseende med att det är freestyle och jag har aldrig hört den här snubben förr men han kanske har skills inom rapp, men i denna låt enligt mig var de inte så tungt alls, inga punches. Enda jag diggade var beatet, aja keep it up, och förresten, dissa tmk?..hm, why?..är anledningen att den här s.k dolla inte gillar tmk?..det var inte mycke till anledning enligt mig för att starta beef men alla gör som dom vill. im out
What, lär er svenska som sagt. när jag har dragit in crim eller run? Sa "varför skulle jag vilja gå upp med en dålig rappare när jag kan hooka crim och run when ever?"
Black_Amor p20: respekt till dig för din åsikt. Varför Dolla började dissa TMK var för att han bara blev less på honom för att han först stod för lulestad och sedan gittade ner och dissa sina vänner..men men alla har ju sina egna åsikter och saker och ting yeo. ska framföra detta till Dolla..Keep it.TMK: "Det vet du själv, annars kan du fråga Tuj den andra lilla kinesen som du var rädd för ! ;D" Du drog in TUJ=onödigt"varför ta någon dålig när jag har cim och run ? pow där snacka du lite allt för mycket skit." VARFÖR ENS NÄMNA NAMN "mannen"??????
men upp ok fler tack.
Haha, TMK äter ju upp er .. levande
"Haha, TMK äter ju upp er .. levande" Äter upp OSS...ursäkta mig men var det inte dolla nyss som dissade här?.????....???????????????
för helvete, ta tjaffset i GB eller msn lr whatevver. sluta tjaffsa och lägg kommentarer om låten istället? bara jävla jobbigt att hela tråden är full av skitsnack och tjaffs.
nähä?