MCRish - Diss till Steffe ( STEFFE DISS )
Shoo!!! har gjort en diss till en bög som heter Steffe ^^ ! Han är ett skämt för mig liksom.. har aldrig hört sämre han är typ över 16 XDDDD försöker dissa alla andra han inte känner haha xD DISSEN TILL STEFFE LADDAR DU NER HÄRhttp://www.speedyshare.com/464474667.html DISSEN TILL STEFFE LADDAR DU NER HÄR LYSSNA HELA LÅTEN O KOMMENTERA SNÄLLT PLZZZgärna med hörlurarna... pzzz ^^^^^^^^^^^^^^^#^^^^^^^^^^^^^^^ ^^^^^^^^^^^^^^###^^^^^^^^^^^^^^ ^^^^^^^^^^^^^^###^^^^^^^^^^^^^^ #^^^^^^^^^^^^^###^^^^^^^^^^^^^# ##^^^^^^^^^^^#####^^^^^^^^^^^## ^###^^^^^^^^^#####^^^^^^^^^###^ ^^#####^^^^^^#####^^^^^^#####^^ ^^^#######^^^#####^^^#######^^^ ^^^^#######^^#####^^#######^^^^ ^^^^^^^#####^^###^^#####^^^^^^^ ######^^^###^^###^^###^^^###### ^^#######^^^##^#^##^^########^^ ^^^^########^^###^^########^^^^ ^^^^^^^^^^^###^#^###^^^^^^^^^^^ ^^^^^^^^#####^^#^^#####^^^^^^^^
www.myspace.com/mcrish
HAHAH GLÖMDE!!!
lyssna på
http://www.steffeproductions.info.se SÅ SÄMST HAN E ELLER HUR ??!???
han heter SteffeProductions på Whoa
Lycka till... til alla ;)
ni kan ju dissa han om ni vill ;)
han e ju s´å sämst !! oohhhhhhhh
får ont i huve när ja hör han...
vill dissa sönder han så att han lägger ner rappen!!!!
www.myspace.com/mcrish
asså damn killen måste känna sig riktigt dissad nu, naj asså ingen av er 2 är bra sorry :/
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Vilken tuffing.. Okej, det är kanske är patetiskt av mig att dissa någon som jag inte känner ? Men jag känner iaf alla som jag har dissat.. Men du, jag tycker att det är ännu mer patetiskt av dig att dissa mig eftersom du inte känner mig.
Steffe Mannen!!
jag vet en sak om dig bara,,, det är att du e sämst!!! o rappar som om du har skitit på dig.. inte har någon mix på låtarna... du vet ingenting om rappen... recordar du på toan lr ? o skiter sammtidigt? jag kännre inte dig... men Patte bad mig om att dissa dig förut.. o ja tkr du e kass o kaxig..
www.myspace.com/mcrish
DIN KEFFA JÄVEL!
ville bara påpeka att jag var ironisk<br>
Vilken skojare :) Fortsätt såhär och whoa kommer att radera bort tråden :)
Steffe Mannen!!
ps. ni båda är keffa!
okej.. haha .... 19årig som rappar '' som har skitit på sig '' det värsta e att du e fet o ful o tror att han e tuff - Steffe asså.. shoo Schiz0 lyssna på Steffes mobbad röst plzzz... du kmr få tintus kanske XDDD
www.myspace.com/mcrish
Vilken humor du har. Du nämner mitt NAMN överallt till och med på på din presentation har du länkat till min sida.. Man skulle kunna tro att du är besatt i mig.
Steffe Mannen!!
jag vill skämma ut dig din b.ö.g ! fast har tagit bort den nu,,, vill inte bli bannad för en nittonårig bög..
www.myspace.com/mcrish
Det blir du snart eftersom du skriver "bög", grabben jag har en flickvän som jag älskar :)
Steffe Mannen!!
Aha vadå e hon BIseXuell !? haha XDDD du skaffa dej en tjej för att inte bli mobbad :D men du kan inte vara utan kuk i din röv så du tvinga din feta tjej att operera sig XDD så nu får du kuk i skärten som vanligt av din feta tjej ... hahha n.0.0.b BiSexuell o Fet tjej ;) nice
www.myspace.com/mcrish
Du är bara för mycket, orkar inte med dig.
Steffe Mannen!!
Bäst för dig att du lägger ner rappen.. du har inga flow ingen mix .. ingenting fattar du ?? du kan ju alltid börja på nåt annat? ger dig bara tips brush... typ på köör i kyrkan lr så de skulle passa dejj?
www.myspace.com/mcrish
förmkt :D för att de känns att bli dissad av en 14åring ;) aihgttttt
www.myspace.com/mcrish
Producent
2007-11-08 20:46
McRish du är p14, sluta leka som om du vore 20 eller ngt Gå och plugga
Lil_H..
Ok då :( men han e kass ju :/
www.myspace.com/mcrish
Producent
2007-11-08 20:49
McRish, förlåt med jag tycker att steffe är bättre än dig, du har inte heller ngn flow eller mix, gå och gör din So läxa
Lil_H..
har inte jag nån mix på mina låtar HAaha?? steffe bättre ok ? har aldrig hört nåt sånt skit.. xD steffe har ju skickat dig mot mig lol XD moget... gå o plugga brush du har inte gjort nå låtar sj .. så shut Up mate... pallar inte dje
www.myspace.com/mcrish
mcrish P14 jag skrev sen ps. ni båda är keffa efter att jag lyssnade på han. tycker du gör fel som klagar på han för du är då fan inge bättre än han. varför dissar du ens han? har han dissat dig?
haha, så du dissade killen för att han är kass?, du kanske ska tänka på att dissa typ 90 % av whoa i såfall, lägg ner din attytid grabben.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
skicka länken vill höra låten för fan
www.OwLaaaN.t83.net aiiigght!!!!
har inte ens hört låten men det tyder på att den här mcrish killen suger och är LITE för kaxig för sin egen ålder... Steffe skulle nog sänka dig lättare än lätt ;) (Jag tror absolut inte han skulle göra det för du är liksom inte värd det xD) Och som du beter dej!? Snackar skit om hans flickvän i tråden och sånt!? DET LUKTAR BAN HÄR TYCKER JAG! Visserligen har jag aldrig hört nåt med steffe men han tar nog dej...
Fyfan , ni är så jäävla coola gangsters!
Den va ju skitkass, hoppas för guds skull att Steffe är bättre :O p14 som leker cool och slänger värdelösa dissar mot folk dom är avensjuka på här är väl ingen ovanlighet? Som folk redan har påpekat : gå och plugga ist
www.OwLaaaN.t83.net aiiigght!!!!
Det här var typ den mest korkade diss jag någonsin hört.. Träna på allt innan du släpper någon diss igen. Nu kunde jag inte höra Steffe men med tanke på skillnaden i mognad mellan er så antar jag att texterna i sig är mognare från hans sida. haha så kefft.
"Graveyard? Vadå, typ cykelbana eller?". . .
Producent
2007-11-10 00:01
Mcrish, jag proddat beats gör jag, skriver lyric då och då. Och jag är 19 bast, har jobb och så. Men dissa om du vill ;D
Lil_H..
du suger! varför gör du ens musik.det hörs helt klart att du suger! suger suger!!!!! fyyy! och ush vad du är dålig. killen som du dissar är fan lika dålig varför försöker ni ens!
Du killen, lägg av med rappen. Du suger värkligen på att rappa.