nej oj läste fel :( pinsamt haha.. men basilusken lägger det riktigt nice i denna.. å du läger taight som vanligt.. å ampull va helt okeej..
Här har ni texterna från allihopa , /// Ampull (Sircuz)pumpa låten så hårt att det spränger när jag kickar med rappensom får dina egna föräldrar att spilla ut kaffetnär du möter mej så spänner du ner blicken i backen jag slapar din brud så hårt att hon får spricker i skallenkassa rappare ja skändar dom med brinnande facklerger mej anledning till att Dränka dom i hinkar med vattenletar efter spannmål BEEF på din ballkongslutar med skallgång och nu skiter vi i domsom inte vågar battla mej! jag är anfådd!har letat efter nån i flera timmar men dom sprang borrtskrattar åt dom som utför ett bankrån för pengarkommer in och snor ditt stuprör och parabol i längtanOM att bygga en en bong med hjälp av fantasi och fylla påmed massa rappare som "bara har rappat ett halv år"när rapparnas medelålder är nära min alcoholhaltå rappen framstår som en balansgång på bandsågar
X2Ta det nu Eller ta det med oss senareVille ni ha beef Ni blir kapade förnedradeVi förenade dom bästa i branchenoch skapa Sanna kungar och och nu tappar du balansen
(Ampull)okej jag hoppar in på beatet och jag reppar sanna kungar och du borde vakta tungan vi har blivigt sammansbundnadenna shitten som du hör den kommer pumpas i din speakerså käftar du imot så får du smaka golv som mina sneakersvi i sanna kungar kör med tvätt äkta hiphop och du är en rockbögkan förklara dig med ett ord och det blir hopplösnär ni ser oss här på scenen är det klart att ni blir avundsjukajag kan slapa dej på käften och det är något som jag brukarför detta blir en bänger nått du måste skaka rumpan tillikväll så blir det fest så du får akta stumpan din (Annars blir hon min)så nu kan du gå till baren och beställa dej en bärsdu ska skaka på din häck för ikväll så är det festjag är rappare ingen som du får med på dansgolvet ni är fjant fjoller när jag strular med din brud så kan du kalla mig för tandtrollet (SANNA KUNGAR CHEA)
(Basilusken)hör upp nu allihopa sanna kungar kommer in i spelettar dig med till platser där du ser oss gunga hål i scenenbruden ta min autograf o sedan sig mig vad du heterplayar dig i natt men effter blir det inget mer tjejentycker att jag galen för jag rappar så snabbt men,kommer du komma ikapp när jag accsar till maxnej, ingen är så säker här som sveriges egna sanna kungarrullar fram den röda mattan alla står på rad och hurrarsiktar upp mot stjärnorna men endå står jag kvar och blundarräknar mina sedel buntar effter att ha kännat hundralyser upp som blixten när ni hör oss komma upp och mullranär vi drar i gång så hör ni åskan är igång och dundraalla vill väll ha oss typ som se men inte röraär det hära ett musseum eller sanna kunga ni vill höravart vi än befinner oss så är vi alltid bästa vännersanna kungar kommer pumpas till vi blir legender
X4Ta det nu Eller ta det med oss senareVille ni ha beef Ni blir kapade förnedradeVi förenade dom bästa i branchenoch skapa Sanna kungar och och nu tappar du balansen