I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Zp ft.Davie - Hjärtat som slår för dig

Vår Hiphop - Audio & Video

2007-11-10 08:58

shue shue.. jag är jävligt nöjjd me denna låt. jag vill tacka giggen för beat. o vill även tacka Durlind för mixen. dock är verserna snabbmixade...
Jag på verserna & Davie på sång
texten har var o en gjort

Utalas säta pe

2007-11-10 09:07

snubben som lägger reffen har rätt soft, behagligt röst.
lite instängt uttal, men det funkar.

bra verser.

nice :)

2007-11-10 09:24

2007-11-10 09:25
de e ju han själv som e reff"mannen" ... nice work
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-11-10 09:26
Ge Gärna lite mer kritik på verser o reffer mer utförligt
Utalas säta pe

2007-11-10 09:46
Riktigt najjs reff!
http://www.herrbitter.blogg.se/

2007-11-10 10:23
KONSTRUKTIV KRETIK!!!!
Utalas säta pe

2007-11-10 10:43
verserna var softa, men liknade zyc0re lite för mkt, + att han gjort en liknande låt på samma beat, men soft röstläge.
reffen var fanimig underbar,  tokskön röst och härligt lagt!

2007-11-10 10:44
de är inte samma beat:S.. de är samma slinga bara.

okej ska hälsa killen de;)
Utalas säta pe

2007-11-10 10:44
verserna va lite konstigt röst läge tror jag. men du börjar hitta ditt flow nu gubben det är fet utveckling på G!

jag har sagt det förut och säger det igen! JAG ÄLSKAR DAVIE! skjukt proffisg uppläggning av reff, snygg struktur som fan! kanske borde träna lite uttal för vara på riktig jävla högsta klass!

tycker faktiskt att du zp borde variera handlingarna i låtarna lite nu. det blir lite väl mycket "känslo" låtar tycker jag. men smaken är ju som baken:P

im out pz
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-11-10 11:26
såja, de e bra.. men gillar dock inte ditt flyt i låten zp! håll dig till de du brukar o utveckla det ! o rimmen måste du lära dig ! hörde bara massa tråkiga rim ! men det kommer, det vet jag ! piz

reffen är bra, men dock inget som fastnade
ROUSU

2007-11-10 12:06
det börjar rulla på detta Mr.Z, reffen var skön, men hade du du nött innan så allt blev riktigt tight hade det blivit ännu fetare, men det blir abra bättre å bättre :wub:

När får jag gästa hos dig då? ^^, vi måste göra nåt nån gång

//FiMp3
 FiMp06

2007-11-10 12:53
Simon, är davie den jag tänker på? ,.  haha :P

2007-11-10 13:18
haha shiit, det första jag tänkte på var att jag kände igen beatet och rösten, så tänkte jag på Zycore.. :D

2007-11-10 15:40
Jag diggade de lite emr än vad jag trodde jag skulle göra Simon. vissa diggade inte ditt flow men jag håller hårt på min åsikt om att de e tungt. Detta e klart den bästa låten du gjort enligt mig=)
text6en och rimmen kanske inte var av världsklass men tycker att du får ett samband i låten som göra att helheten blir jävligt nice!
reffrängen var fin men som Rousu  sa inget som sätter sig.
Tycker mixningen av verserna var helöt ok men även reffen

Aldrig hört davie men skön kille verkar de som och ZP du flowar på som vanligt=)

Hola! Natur
www.myspace.com/naturmusic

2007-11-10 19:11
tack juuice

rousu  tror jag förstår va du menar. fast jag gillade dock detta skälv:/ men textenrna behöver bli bättre.

ZachrisoN446 P17 Jorå de e david du tänker på;)? de e han iaf

kickhacker X1 jo jag förstår.. samma sampling

Natur P18   tack som fan.. värmer att du gillar de jag gör.
Utalas säta pe

2007-11-10 19:27
a denna va skön.. nog en av dina bästa låtar.. men ja tycker davie skulle kört på svenska! men han va king.. puss
http://www.myspace.com/quizze

2007-11-10 19:48
Verserna va gaalet nice tycker jag alltså !
röstläget skönt som fan till beatet
Reffen är och extremt skön ! mkt bra !
texten är fin fin :)

beatet är underbart !

keepem coming /Mård
Checkout http://www.myspace.com/abstines
Om du vill ?...

2007-11-10 20:26
plonning P20 tack fan. de tycker jah me.. ah men han vill inte kö på svenska de e de:( kyssar

eNojman P17  tack mannen de värmer fett asso!!!
Utalas säta pe

2007-11-10 20:57
Denna var riktigt bra :D big upp för denna:D

Anti o jag tycker mest om reffen den var riktigt skön :D denna låten ska pumpas :) Pejz

2007-11-10 22:18
tack mannen:)
Utalas säta pe

2007-11-10 22:21
rätt soft lagt :)
cleant
Attityd Crew 2006-09
Lofstrand.tk | http://myspace.com/lvsmusk

2007-11-10 22:21
reffen va dock skit bra
Attityd Crew 2006-09
Lofstrand.tk | http://myspace.com/lvsmusk

2007-11-10 22:29
taack:D ge KONSTRUKTIV KRITIK please/ peace
Utalas säta pe

2007-11-11 00:30
sången är njas skanar det rikiga flytet på på rapen
Musikstudio pannrummet
CR

2007-11-11 00:43
okej okej ska skriva lite..

zp, tkr detta är det bästa du gjort. saknar lite flyt för att jag ska digga de riktigt och texten känns aningen småenkel, speciellt rimmen som man kan utveckla mycket mycket mer. Men annars får du väll de du vill ha sagt med texten antar jag? Tycker att du leverar den känslan man ska i en sån här låt vilket är nice.
Men kämpa på och jobba lite till så faller nog snart resten på plats, utveckligen sker ju iaf me tanke på att jag inte hört nått bätrre me dej iaf. btw trotts min snabbmix som vart sparad typ 40 ggr o sabba kvallen så låter det lustigt nog fan helt okej ljudmässigt ändå. mixningen skulle dock kunnat gjorts mycket bättre med mer tid.

davie, gillar dig som fan i denna, när zp fråga mig om jag hade lust att mixa dig med eftersom jag mixat de andra så ska jag ärligt säga att jag inte hade lusten och orken för tillfället då. Men när jag hörde din acca o så bestämde jag mig för att mixa, tyckte de va förjävla bra trotts att ditt ljud va helt instängt och väldigt svårmixat. Men du gör det bra som fan i den här! bra text med! Ljudmässigt vet jag inte hur de låten, faktiskt första ggn jag själv mixat någon sång seriöst, men ingen verkar klaga så de e bra de iaf! Hur som helst riktigt bra reff!

kul att de va giggens beat me btw, när jag fick de först kände jag igen de som fan de lät verkligen som ett giggen beat med trummor o allt men jag visste inte säkert men de va de ju tydligen tycker han gjort beatet bra med även om jag vet att han gjort fetare saker beatmässigt idagsläget!

Fridens!
/D

2007-11-11 02:58
najs upp.

2007-11-11 02:59
Durlind 
tack för den utförliga kritiken.. de e sjysst asso.. förstår precis va du menar.. håller me dig till fullo..

o davie har ingen whoa men han hälsar o TACKAR ALLA!!
Utalas säta pe

2007-11-11 05:07
lite mer kritik här i natten?
Utalas säta pe

2007-11-11 12:18
Flyter bra, men säger som nån annan sa, låter lite likt zyc0re men annars gör du de bra.

Underbar reff, lite "uttals fel" men eftersom han har så go röst så jämnar de ut sig :) =)

Bra gjort grabbar! Peys!

2007-11-11 13:22
tack tack! jo jag vet att det låter zyc0re aktigt men det var inte meningen!

ah reffen är bra fan! men jag har bara en fråg vart är det utalsfel?
för allt sitter klockrent enligt han själv och han e ganska duktig på engelska!
peace
Utalas säta pe

2007-11-11 15:05
mer kritik vill jah allt ha:D
Utalas säta pe

2007-11-11 17:14
jag ger mig inte
Utalas säta pe

2007-11-11 17:56
zp du måste utveckla dina rim dom är så använda och tråkiga nu att lyssna på de låter likadant: jord, ord, minnen, sinnen medfl. ditt flow utvecklas och är mycket bättre nu än va jag hört innan av dej nicenice.
Reffen kunde vart mycket bättre med bättre mixning och uttalet var sådär, men diggade rösten som fan rikitgt skön fan.
Lägg ner lite mer tid på texten så den utvecklas lite och sen på mixningen så blir de nog skitbra tillslut :)

bra jobbat och godkänd låt!

tack för mej peace!
Fas 3 youtubekanal: http://www.youtube.com/user/Fas3musik?feature=mhum
Moderator

2007-11-11 18:30
Bra låt mannar! låter fett, !
Följ mig på Twitter @MexxiInnuce

Och checka:http://www.innuce.nu

2007-11-12 00:11
zp som jag sa, här kommer din komment,

yeah jag tycker låten är rätt nice, o visst kanske lite zycore över det, men jag tycker ändå du håller en rätt egenstil på det, iaf vad jag tycker,

Text: den gillar jag, riktigt sköna fina rader iaf, några av rimmen va inte dom bästa men,mer finns det väl inte o säga, rätt bra jobbat

Flow: jo jo finnst fortfarande lite träning på de här,men som sagt du har utvecklats som fan om man blickar tillbaka på dina tidigare låtar som du gjort, så jag tycker det är iaf bra utveckling på dej, men de ska slipas :)

Reff: ooja jag diggar den som fan, han gör väkligen ett jäääävla bra jobb på den iaf :P skön röst o allt, bra text på den oxå, allt sitter som de ska :D

Mixning: ah Durre du har kirrat det fint tycker jag, låter cleant, zp har väl siså där mixning på sig, men den e bra,  men mixningen du gjorde på sången är värkligen bra genomförd enligt mej iaf :)

så nu orkar jag inte skiva mer :P har bara sovit 4timmar så det blir väl till o slagga nu,

Låten i helhet ah tycker den är värd 8/10 iaf :)

Peace

2007-11-12 00:37
Snubben på reff är helt sinnessjukt bra. Har han gjort nåt annat? Skulle vilja tanka mer med honom :)

Annars så tycker jag du la det nice i verserna, dock lite flummigt röstläge, vet inte varför jag tycker så men. :)

Keep it up.

Peace, one

2007-11-12 06:28
Magnaa P18 tack som fan. ah jag förstår precis va du menar. jag måste stå för bättre rim. de e nått jag måste träna upp fan:/

De va durlind som mixa reffen(hänger inte ut nån). men jag tkr han gjorde de bra som fan.. o davies utal e perfekt ju.. tycker iaf jag o många andra. men de där e ju upp till var o en.

MeXXi  tack tack

Meistah P17 jag har egen stil. försöker inte härma han:S men man anpassar ju rösten till olika låtar. o till detta beat o de jag vill leverera så passar just detta röstläge.. men förstår att du tkr de e baith.  ahh han e fett brapå att sjunga.. ^^

disiple86 P21 ahh bra sagt jag håller me dig.. om man man lyssnar på han o min samtidigt så låter de egentligen inte lika men men.ah texternas rim måste jag bli bättre på fan. haha ahh flow kan alltid bli bättre. men de börjar likna nått kanske^^ ahh reffen e fett skönt tkr jag me. men förstår inte vrf folk tkr han borde öva på utal:S TACK FÖR ALL KRITIK!!

Zent P17 haha han kör bara me mig så de finns inte mkt:/ finns en låt till men.. haha förstår^^..

(ska hälsa till davie att ni diggar han) tack för alla comments:D
Utalas säta pe

2007-11-12 14:05
zp det börjar värkligen likna nått ;)

2007-11-12 14:49
Najs ;P
Ät mig.

2007-11-12 19:20
pottan ge mer konstruktiv kritik vore sjysst;)
Utalas säta pe

2007-11-12 19:42
njaa, asså gillar inte detta temat alls. känns som att man har hört denna låten 100 ggr förrut faktiskt.

men tkr ändå att du har utvecklats lite grann i rapen !

davie va the shit!

pjs!

2007-11-12 19:50
hahaha okej förstår fan^^.. synd att du inte digga mannen:(..

hehe tackar:D
Utalas säta pe

2007-11-12 21:02

Utalas säta pe

2007-11-12 21:03
Tjuz mannen, det låter fan riktigt okey detta. Skönt röstläge i verserna, och Davie på reff gör ett jävligt bra jobb. Skön stämma asså. Beatet e soft, rap kan utvecklas lite mer, men låter helt okey till denna sång. Och delivery tycker ja du har.

Överlag en helt aight låt, kämpa vidare grabbar. Only luv/DR5

2007-11-13 22:35
tack mannen de värmer:D hehe:D hehe ahh kul me dig me davie:D vi e ju bäst tsm:D hehe:D
Utalas säta pe

2007-11-13 22:45
upp . imorrn när jag vaknar ska minst fem nya inlägg vara här:D?
Utalas säta pe

2007-11-14 10:47
men fler comments
Utalas säta pe

2007-11-14 13:21
sista uppet för mig
Utalas säta pe

2007-11-16 13:08
ge mig kritik då?
Utalas säta pe

2007-11-16 13:31
Zp: Simpel text, simpelt flow, simpelt framförande. Men du verkar ha en fast grund att stå på, vilket däremot är bra.

Davie: Vart kommer du ifrån? Speciellt uttal hade du, ligger lite i otakt, men sången var okej.

pz