Känns ovärt o tanka när filen är .wma men tankar ändå bara för att höra om raijmån och a-to.. är alla så wannabe att dom måste börja dissa raijmån och a-to det första dom gör helt utan anledning? aja.. Ljudkvallen sög riktigt hårt om man nu ens kan kalla det ljudkvalité ditt flow var ganska hackigt, många flowmissar och som sagt brusljud som fan. Nödrim finns det gott om i denna låt hör jag.. måste öva bort det, och den andra killen var nog den blygaste bakom micken jag hört, eller så har han bara allmänt ljus röst.. och inget flow där heller.. och det var ingen mix alls på låten så det tänker jag inte ens kommentera. Rap: 3/10 Text: 4/10 Beat: 6/10Total: 3/10 Trodde inte att jag skulle säga det här (såhär tidigt) men raijmån knäcker er, dock inte a-to... Men jag undrar fortfarande vad ni hade för grund till att dissa dom? Eller var det bara för att dom blev så ägd av dissarna jag laggt till dom och ni ville smyga in i någon annans beef och söka lite hype?.. Förstår fortfarande inte..Keep it down /n
I am crazy, but you know what else: I don't give a fuck