Apollo - gunga i takt Yoyo, här kommer jag med nytt track :) Ge mig kritik! Mixning, jagRapp, jag Beat, Jarule - clap backLänk till speedyshareLänk till myspace (spana in)Hoppas ni gillar, Apollo.
när jag kliver upp på scenen låter det klappi klappgör plats så ni ser mig, när jag lägger rapp i taktja e han, som ni gillar att lyssna påstäng din mun, för det är mig dom visslar åtfår en fråga, vad ska jag göra?ska jag svara okej, vad vill du höra? a p o dubbel l sen o alltid lika fresh, bara titta mina skoratt tala är silver men att tiga är gulddin tjaffs består mest utav ryta bullså stäng igen din käft, för det luktar skitom du inte följer rådet får du frukta krigapollo, katten i mästerskorfuck hela söder jag är mannen i västerorttagen upp på scenen för att leka ett tagså släng upp en hand för att hedra din sak
upp med din hand, upp med din handoch bara gunga i takt, gunga i taktdamer och herrar, kungar av allt,jag lyfter vårt tak, för jag är tungast i rapp
dags för att hylla, min kära vers tvågrunden var enkel, men ändå rätt svårser fram mot ett tungt, galet hett år för det sista som var, blev ett brett sårbajs på förra, har mitt framtidspassmed rappen i fören som min ansiktsmaskska jag ta mig till land och med en chans till maxska klippa dina band med en ganster sax-----------------------------kan vara ett eller tvåhar knappast aldrig sagt att jag är bäst eller såmen när jag öppnar munnen är det lätt att förståatt jag ställer folk på plats mot ett bättre nivåjag skriver mina texter, jag jagar svarencarpe diem, jag är tagen av dagenspottar så mycket, det blir änglarnas dammse mig på stan och bara släng upp en hand