Sismo - I Skuggan Kliver Fram.mp3 [Galen låt]
Sismo - I Skuggan Kliver Fram
Shoohoo !
Nymeckad låt färdig mixad för ca 30 minuter sen :)Jag Kliver Fram I Skuggan , Inget mer att säga :)
Beat - Johnik 86Rap/Text - SismoMix - SismoInspelad Av - Sismo
Lyssn Och Kommentera Så Skulle Det Uppskattas :)
http://www.speedyshare.com/410515832.html Allt Så längePz//Sismo
Fan härligt att dom diggar linus =) upp
självklart måste ju jag oxå lägga ett par rader about de track!Gillar själva introt på något sätt även att de är så simpelt de kan bli hehe.. de är nog dina "yeah":n som glör de najs najs;) Sen till vers och så, säger ja ungefär som jocke din bästa text då du ba skryter, tycker den sitter fint asså! Delivery'n tkr jag är soft soft, men som jocke säger, du går från en sak till en annan ( om han nu menar så ) men som sagt, de låter chokt i mina högtalare ändå :) reffen är tyyyyngast på hela låten, den tar fram själva soundet i hela skiten asså!Gillar sättet på hanterar din röst på.. du slår av ena sekunden, men sen så överraskar du med att klämma till med något riktigt fett;) Beatet diggar jag, men som ja sa på msn för nåra dar sen så kunde kicken visat sig lite mer, lite mer tryck asså!Mixningen är ju som alltid lika soft.. dock hört bättre, men som ljudet ser ut just nu på senare tid så är de soft (: Diggar det mesta med denna låt, tkr du gjort ett bra jobb och vill se mer sånt här.. lite mer hårdhet ;) mer blaze och mer softish-style OCH engelska, för de är de chill.. men ska ju du och jag trolla fram snart, så man får vänta till dess!Pz//mic