Dopefish - Filosofi ( Ta åt er, jag bryr mig inte endå )
Jag står för allt förutom beatet, för det har Anno Domini gjort :) peace wiggahz and fakez. Tryck HÄR fattaru
I raise my head to the sky and hold my back up straight\\ My fucking pride is something i said, you can't take away\\ //Vilda Västern
gillar denna samplingen asså, hör andra killar köra på den! tajt shit, göttig attityd 8/10
thx, mer :)
I raise my head to the sky and hold my back up straight\\<br>My fucking pride is something i said, you can't take away\\<br>//Vilda Västern
nice röst du har fått till där, beatet va nice med, flowet va grymt med, detta uppskattas, fortsätt (Y)
Den Vise Visic
Nice man tyckte denna va ryggigt skön :) älskar beatet Peace
peace!
tack, härligt att den diggas :D mer som fan :P
I raise my head to the sky and hold my back up straight\\<br>My fucking pride is something i said, you can't take away\\<br>//Vilda Västern
Skönt beat, feta trummor och sådant. Melodin är skön och allt annat är fint. Förutom refrängljudet. Mixningen gör att jag ej hör ibland vad du säger. Men det låter bra, det jag hör. En!
Erkänn jag tyckte han pajja en hel del när han la in det ljudet han som prodda det men det får gåååå :D tack tomteeen :) EN! FLER!!
Thx Zaga :) gimme!
soft beat, bra flyt, bra låt!
hets, stress, fest!
fett låt mean låter tungt som fan :P
superb&ceo in your face heter inte joppex heter ceo
den va riktigt fet keep it up mayne! du måste droppa sum shit in english too ;) peace
Watch your mouth
Thx ankie, ceooo and homie k to the ak , krekus :) gimme!!
Bra skit brosan!, Holla at me så kickar vi session fan
2 PJÄSER
Inledningen är grymt skön av dig, resten var också bra men fastna fan för början:P Bra låt i helhet(Y)
www.myspace.com/allvarligttalat
Vafan vet du hur länge jag sucktat efter att få kicka med dig igen ZLick, du är fan aldrig på MSN! klart jag hollar! thx AnteB :) gimme more!! :D
seriöst detta va fan en nice låt nu får folk på whoa ladda ner o droppa lite komments:D
superb&ceo in your face heter inte joppex heter ceo
Riktigt bra jobb. Diggar rösten till max, skönt flow, bra beat, bra mixning! This is dope shit!
Stfu and go make me a sandwich biiiatch
Såja thx borre :D gimme moooore :)
eller hur :D
Lite flowmissar hörde jag, bra ändå! Tycker du tappar aggressivitet efter första versen. Du skulle tryckt i lite i refrängen också.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
chea tack gonzooo :) mer nu fan peeyz!
No probs dopy!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
aaa shit ja stör mej som fan på de där kassa ljudet i reffen asså d försör hela låten=/ annars var d vell ok..
S.A.K.H.L a.k.a Mr`Hagman - från - WWW.HANDIKAPPOMSORGEN.SE - Tellus Underjord - Muterade Galningar! - MMED - .... Kgc - SHC - WN - MåsCrew - SVC!!!!!!!!!!! piteååååååååååååååååååååååååå!!!!
Du har skön röst... låter stressad flowet. konstigt ljud i refrängen
eller hur jag störde mig oxå på det lion, helt galet ljud, men jag va tvungen o kicka beatet för jag gillar samplingen som faaan annars :D but im with ya, och subdominant texten är inte riktigt genomarbetad och jag är inte en bra rappare än men jag tränar så gott det går :) tack så mycket, fler konkreta svar?? :) meeer :) peace!
Lägger upp dom så fort jag kommer hem :D
skön röst som fan ! big up
ROUSU
fet broshan. pz
livet från en annan vinkel
Ni tror ni känner mig, känslokalla\\ va är du arg över, ja ser det som en ballad\\ jag sjunger med dig i refrängen och ger dig en punch i slutet\\ mitt beslut eller, inte ditt, vill jag leva på detta sättet är det upp till mig\\ jag har hat mot dig över allt annat här i världen\\ jag hatar inte misären, såren, ungdommen\\ jag lever för den, jag lever för vänner\\ skulle ni sätta vår bana på en tunn röd linje, så vet jag inte vad jag skulle göra\\ om du i vår livsväg orkar störa måste det va ett stort fel i din skalle\\ jag är helt såld på en stil som förändrar alla människors livs-stil, för vi har vår egna gröna mil som vi måste vandra, men glömm inte av den röda, den döda, den osöta, den som skiter i dig den som inte bryr sig om va du gör för den och va du skulle kunna göra för den\\ Släpper alla mistankar om vad jag ser framför målet\\ Dirigerar min trafik om att leva för detta året\\ skiter i vafan ni ser va jag gör och va ni tänker\\ jag bryr mig knappt, bryr bara om va ja skänker\\ Ni försöker ändra va jag rappar, va jag tror på\\ så jag har inte uppsyn till va jag ska tro på\\ men jag lämnar er i diket tills vidare\\ och jag kallar mig själv glidare, en riktig spelare\\ jag har ingen religion jag har slutat tro på aset där uppe\\ han kan ändra din väg i livet, det va knappt nått jag trodde på\\ för att kunna fortsätta stå sätter jag ner min rot\\ tro i mitt hat jag ser inte dig som ett större hot\\ jag levererar underjord, för jag är från den jag bor i den\\ så res med mig i denna vers och kör den om igen\\ för jag lyfter upp den med ord i hades rike\\ dylikt är jag en som inte kan kallas den snikne\ jag orkar inte lyssna på den som säger åt mig\\ så ifall jag hatar på dig borde du ta åt dig\\ för jag bryr mig inte om nått här i klaveret, och jag spottar på er som inte ser det\\ Släpper alla mistankar om vad jag ser framför målet\\ Dirigerar min trafik om att leva för detta året\\ skiter i vafan ni ser va jag gör och va ni tänker\\ jag bryr mig knappt, bryr bara om va ja skänker\\ Du är "hesh-pimp" kan du hålla keft jag vill bara göra dig tonedeff inte helt rätt i år så håll din sida tätt och spela din hel-fakala vän rätt, i hades rike, jag korar alla jävla torr fittor ja som inte dras me, "tick som tack när vi som bli lack i fäster fitt som takt i takt", ta hand om er mask-ros barn,helt off, som för alltid sitter i samma plan\\ jag är en shakal utan vision men jag sitter i samma gröna gran\\ se det från en helt annan nivå som får stå på tå, i min nivå osäker trans-mesk surrealism och livs-rader till få\ jag hör inte ett skit från den skapligt gudagåvda ton-döve där uppe\\ ställer jag mig ner på knä och kors-svär till han som är där uppe\\ fan för den fria världen som är slå av mina bojjor idag \\ bara jag får hoppas slippa alla feta nojjor imorrn\\ du skiter i det, jag skiter i det jag lever på endå nu sliter vi idag skiter jag i, nu är steget att förstå du fattar inte ens va jag står och syftar över du hör mig säga kärlek och det snyftar du över det skulle inte va min stil att visa en falskhets värld skrik falsk till mig o jag hugger dig med ett äkta svärd ge mina tankar ett råd och jag står upp försök ge mig tankar, så ska jag se till att stå upp
Tack rouso och M.RJozo :) fler? där har ni texten också, ni som vill ha den :P lite sjuk text men det får gååå :) peace!!! fler!!
Katastrofal mixning, hade seriöst skitsvårt att höra nått av de du sa.. på tok för grötig mixning och de lät inte speciellt cleant heller, accan kändes dessutom lite låg. Tur som va såg jag att du hade slängt upp texten iaf. Och den såg helt okej ut, ganska bra faktiskt! rappmässigt låter det helt okej, låter lite småstressad ibland men vissa stunder låter de helt nice med.. men helt okej här! cool röst! /D
Chea, thx durlind, för tillfället mixar jag med min sony ericsson hörlurar så jag är ganska säker på att det låter skit nånstans :D har svårt för o mixxa med domma lurarna, tack för kritiken mayne, more? peace!
last u.p.p bitches!! :)