Andravåningen-Sexton bars//session TjoHar inte laggt upp ngt på länge hade 16 rader som ja kicka för ett på månader sen som ja tänkte slänga upp och se om det var ngn som kunde ge lite kretik.Rap: just mi.Beat: ngt free från whoa.Mixning: min egna men efter att jag mixade så lekte otis lite med reverb med bloket för att jag ville att det skulle låta lite udda. Peace alla! ---> --> KLICKA PÅ MIG obs släng lite komentarer nu.
Hehe så det säger du....mm jag var faktiskt lite förkyld .Mer komentarer nu...de som tankar skriv ngt med peaceee!!!
Tycker visa delar är ok, men visa delar mindre bra! det är väldigt blandat! försök hålla en jämn nivå genom hela låten!hyfsade rim för det mesta men du förstör det lite med dåliga rim rätt som det är!?Sen när du ändå verkar ha lärt dig att ligga on?! Varför inte göra det genom hela låten?! sånna här låtar med vill man ju höra lite liknelser och punchlines i med! du drog ju nån/några halvdana men! utvekla dom lite mer!!Vi fixar nått fett snart! ;)peace
Ok......aah plastis vi hoockar ngt fett snart peacee mannen!!mer kretik...peacee alla!!