Riktigt fet, beatet va fett skönt :D
http://www.myspace.com/metra186 http://www.youtube.com/watch?v=MdNx9stqXLA
haha nice.
- http://www.facebook.com/DaavdOfficial -
hahah bästa med er impuls va fetast
Attityd Crew 2006-09 Lofstrand.tk | http://myspace.com/lvsmusk
Bästa jag hört av kaggish. Älskar din vers. Refrängen är ganska avarege. Motti jag vill ju inte hata.. du verkar vara en hyvens prick.. men fan..
Jag gillade inte låten jättemycket, men den var okej. Gillade den där "Oh shit!" mer. Motti har blivit riktigt duktig, utvecklats som fan sen han var med i tagteam, både texter och rap osv. Men i denna gjorde du massa konstiga ljud, det lät nästan som fronda. Men du är duktig annars!
ingen hit motti va fet! fetaste låten jag hört med dig på länge
nu har du varierat med inte nå extrema skryt låtar men gör en skryt låt igen, dom blir alltid tuffa!
så jälva bra :D
We make rap, but we live hiphop
haha, damn detta var najs från båda sidorna :D
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
var väl helt okej, men tycker att det är synd att ni förstör ett sådant fint beat av swollen members :/, tycker även att motti har skönare röst än kaggen. Heter det inte catchy?
http://blogg.streetsofgothenburg.se/
Denna vart inge bra kaggen...beatet bara jobbigt...reffen va ju eh säger inget! men texterna vart okej..! Upp
Radikal är så jäla bra att även jag vill va jag! - Radikalneutral
Okej, lyssnat och läst texten nu. Ni kan båda lägga bättre och kaggen, du lägger typ inga punches här. Du brukar alltid ha så jävla sköna punches som man leer när man hör dem, nu blir det bara fet mixning. Men det va väl rätt så okej. Motti du lägger det med fet delivery och rätt så nice mixning(Kaggens va bättre;)). Du har lagt det bättre, men jag gillar din röst mkt mer än kaggens. 6/10 papperskorgen ftw.
Does it look like I care?! o.O
Glömde skriva att reffen va det skönaste med låten.
Does it look like I care?! o.O
Låten var grymt bra, bra beat, bra text, bra flow, allting är BRA Båda lägger de grymt bra :)10/10 peace
-§ '_' § ( . )( . )
haha lätt skönaste låten hittils !!!!! :D 50/10 ;)
dom kallar mig Käääz. www.znapmusic.com/kaaaz
Skiiiit skön :D FETT!
www.myspace.com/norliekkv www.myspace.com/kkv www.klubbkoll.se/blogg/norliekkv
Riktigt skön låt, 80% av texten känns jävligt rätt. Bästa raderna var Mottis:o du måste kunna lägga allting i takt// o de verkar vara inne att rappa om knark// nämn gärna att du brukar knarka ibland// kompis spelare bara tuff, dom tror att de är sant// Kolla bara på Ismen , hör fan i varje låt om att de röker på.. Ja, Sober och Mickelito vi vet att ni knarkar, vi har hört det i varje låt av er nu. Cloowns! Känns dock som era texter inte brukar vara så äkta heller - bara om brudar och sånt, men den här stack ut om man jämnför med det ni brukar släppa. Keep it up! 8/10, nästa gång vill jag höra lite djupare texter Kaggen!
Do you fools listen to music or do you just skim through it?
Sanna ord! Jävligt nice, killar.
One in a milli-on.
isen X1 : kart dem röker ibland, men hur seriösa är ismen med sina texter? juste de är inte speciellt seriösa alls
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Juice_ jo visstfan får de röka för mig men och nämna det i varannan låt är ju otroligt töntigt.
ojojoj här vare skkööna rader! riktigt rolig låt när man tänker efter..för alla rappar ju om knark osv hela tiden:P fett gubbar ! peyys
tjockt nice! diggar båda som fan! fettfettfettfettfett
Den duger jue men du har lagt så jävla mkt bättre, mer som i stil med "
Oh shit va fresh "
UPP!
isen X1 WORD!
Henkish a.K.a ProNooB.
fet :) gillas!
wait a minute man..
Töngt beat!
isen p14 och Henkish p15 är bara griniga för att de alltid har drömt om att röka, men de har inte levt tillräckligt hiphop.. Därför kommenterar de det.
writersoul haha det kommer från en 12-åring, jag är 18 år och har rökt några gånger, fortfarande inget jag skryter om i låtar och för kompisar.. Tyst du istället, det är läggdags nu.
Ja, det märks bubben!
isen, för det första så är han inte 12 år... för det andra, vem är du? för det tredje, nämner väll de hur många gånger de röker per dag i varje låt om de vill?
Momma said when life gives you lemons make lemonade Take a piss in it and serve it to the people that you hate - Ill bill
ch1mera vad fan spelar det för roll vem jag är? Får väl tycka vad jag vill, javisst får de nämna att de knarkar men så jävla enformigt och töntigt tycker jag. Du har din åsikt och jag har min, punkt slut.
Dränk inte tråden i dina tårar nu..
Writersoul, dränk inte tråden med din din coola internetattityd heller då. Tack för mig.
-din
njee ! asma låtar upp igen
haha tungt grabbar!
"hur kan man ha en åsikt om man aldrig nånsin testat?"
Sweet, hoppas den dunkar fint i K-Hamn !
Helt okej låt. Halvrolig text och flow och sånt sitter såklart. Varför alla hatar på motti? För att han bara är en helt okej rappare som ALLTID släpper med någon riktigt tung. Såklart han bleknar lite då han alltid har någon som är bättre än honom med sig. Bara min personliga åsikt, och nej jag försöker inte slicka kaggesn röv jag kan säga att kaggen är jätteful (så, nu fick vi bort dom hemska misstankarna). Off Topic: Lite roligt att du nämner ismens texter på det där viset. Vet inte om det bara är jag men har alltid tagit deras texter med en nypa salt och en viss ironi. Sen Fisen, " jag har rökt några gånger och inte skryter jag om det bla bla bla bla " Nej du skrev det säkert nu bara för att informera whoa om att du rökt!
Lät skitbra! En hit? Svar ja! Som sagt, bra skit tjockisar!:D
Hokkar gärna på Collab!
Producent
2007-11-16 22:01
Bästa, no doubt! Älskar er era feta jävlar. Jag är också fet!
Lil_H..
Detta var inget speciellt... Förväntade mig mer roliga rader av kaggen... bästa raden var mottis "För vi ska berätta hur man Droppar hits o det Är din lyckodag för det är Kostnadsfritt" Vet inte om kaggen gör det sämre än vanligt eller motti gör det bättre än vanligt... hur som helst så är det okey, men ingen hit..one love / Edda
www.eddaonline.se
Nice ändå.
Du borde nog ta ut haden ur rumpan! / Dr..
lika tungt som vanligt!
Vila i frid "fulfrihet" du är saknad av många
skönt!
http://www.herrbitter.blogg.se/