Real Talk- Var kommer vi ifrån (Lex) Tjena ! Den här låten har varit uppe innan MEN ja lägger upp den igen eftersom JA tycker att den är värd mer respons ! För er som är lite nyfikna på vad "Real Talk" är,Real Talk är en hiphop grupp från borås som inriktar sig på en kristen bakrund med en tung och tänkvärd lyrik ! För mer info gå in på www.realtalk.se peacee
http://www.speedyshare.com/640851747.html
människor därute säger att jesus bara är en sägenmen jag tittar på dom undrar var förnuftet tog vägenförallt-liv på jorden måste vart! nån som skapatja vägrar tro på läroplanen att ja e från en apavisst ja gillar skog HA och, visst ja kan klättra menvi e gjorda för nått större och bättre Määnett ögonblick framför alla som ja tydligt minns var när min fröken i skolan sa att Gud inte finnsliten som ja va började ja tvivla på min tro dåja menar vad ska ja tro och vem ska ja tro påja börja syna fakta och kom fram till ett svarför när allt börja klarna va endast Gud kvarför alla andra dörrar dom va så hårt låstaoch alla andra teorier va som bort-blåstasom om Gud han själv ville säga mig nånting förja såg endast han när ja kikade mig omkring
människor därute säger att jesus bara är en bluffnu förtiden får man inte vara kristen och tufffolk ser ner på dom som e lite annorlundamen öppna era ögon ni måste sluta blundabörja leva efter värderingar som e sundatänk om Gud har skapat oss, fundera och begrundavar kommer vi ifrån, ja menar har du aldrig tänkt?de e 2007, har IQ nivån sänkts?ingen kan på fullt allvar tro att jorden bara dök uppleta fram din bibel, börja sök uppsvaren på dina frågor och svaren på allt svårtfå sanningen i vitögat, kompis de blir hårt närde går upp för dej att Jesus e på riktigtoch du börjar förstå vad de e som e viktigtdu inser att du levt utan Gud så du vill starta omför nu förstår du vikten av det vi pratar omorkade inte skriva ner ref !!
BIG UPP!
...