Big-J - Rappen Är Min Kärlek
shaa whoa!!ja mecka precis en liten låt.. och tänkte lägga ut den här på whoa..jag vill ha konstruktiv kritik .. ha d fett allaBig-J - Rappen Är Min Kärlek
TEXTEN FÖR ER SOM INTE FÖRSTÅR SKÅNSKAeyy jag vandrar på denna stigen som inte har någon ände//för jag ska bara titta framåt inte på det skit som hände//det som hände förut i tiden, inget som jag är stolt över//jag vill gottgöra alla som jag har trampat över//jag har nu blivit guds budbärare, hans högra hand//för jag ska hjälpa alla dom som inte kommer fram//vägarna dom valt i livet är svåra att komma fram i//men då kommer jag med hjälpen, bara säg vad du är fast i//jag satt själv i skiten det var då jag blev utsedd//det var då jag blev kramad av en ängels vingbredd//allt lystes till och jag blev renad som aldrig förr//men jag minns den tiden då jag knacka på guds dörr//för att få hjälp med livet för att få mig på rätt spår//jag blev religös och följde budorden i flera år//inget hjälpte till, fick klara mig själv genom den tuffa tiden//men jag vill att alla ska veta att rappen hjälper till//
x2rappen är min kärlek, rappen älskar jag//för utan rappen i mitt liv, då mår jag inte bra//den är där och hjälper mig igenom svåra tider// den kommer vara där, ända tills jag är avliden//
när jag hade nåt botten, började jag skriva poesi//för att förmedla mina känslor till världen omkring//men sedan började jag skriva på ett helt annat vis//rimmen fanns ju där, men det fattades nånting//beaten, det förbättrade allting//musiken, förbättrade mitt liv//jag mådde aldrig dåligt sen jag började rappa//jag ville få ut mina känslor på ett sätt som alla fatta//jag blev bättre och bättre för varje dag som flög förbi//jag kunde göra allt jag ville nu när rapp fanns i mitt liv//jag kunde skriva avancerat och jag kunde flyta på//för att det fanns folk, som jag ville lägga tid på//dom hjälpte mig, att kunna rappa som jag gör//dom hjälpte mig, att skicka mina låtar för att bli hörd//jag står i evig skuld till dom och så kommer det förbli//men iallafall, här e låten om mitt liv//
x3rappen är min kärlek, rappen älskar jag//för utan rappen i mitt liv, då mår jag inte bra//den är där och hjälper mig igenom svåra tider// den kommer vara där, ända tills jag är avliden//
7 downloads och 1 kommentar de e dåligt whoa
Braa låt
tack alla UPPPP