bra att länkarna funkar
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
lol det funkar inte cp
Doesnt work dude
I got more kicks than Jackie Chan.
detta kallas attityd ;D Anta: versen & reffen är fetast, gillar den hårda attityden asma: like it alot! så jävla tuuuungt! sliez: inte hört så mkt från dig, men raderna va okey ;D max: haha tungt droppat där ;) 10/10 helt klart :D PeeAz xxD
kicki´n beatbox and make some music at the same time// I goes from top to toe whit my greatest punchlines//
-pack you'r bags man, you are a tourist!
Grymt fett. saknat asma på svenska :D hehe Grymt .. :) lika så emilush m.m låten bredvid var också tung.. Peace!
Göte "Alkis" Von Schlebrygge...
Thanx peeps.. Vet inte riktigt vad som hände med länkarna där riktigt.. Men någon fick in en fungerande länk.. TANKA!!!
anta va snäppet bättre i den här enligt mig ! galet tungt ! asmas text är nice likaså flowet och rösten ! Sleez sådär ! nån fyndig rad !
max helt ok !
helhet Galet tungt ! peacee from B-town
haha fett nice som fan här:P anta: håller me den som la en rad där uppe om dej lätt. din text diggar jag som fan också (var tvungen att tillägga de:) asma: ja även fast du har utvecklats som fan på engelskan, så diggar jag nog din svenska mer när de gäller skryt för du får mer attityd och känsla i de då:) Sleez: aldrig hört dej heller, inte någonting jag diggade me dej tyvärr inte i den här låten iaf... Max: haha lätt den skönaste rösten här lätt haha tung som fan.. dina rader va feta som fan med! de va ett tag sen man hörde sån här bra låt med någon av er, för låtar med fet attityd e niiice;P Kärlek till söder! PEACE!
Fas 3 youtubekanal: http://www.youtube.com/user/Fas3musik?feature=mhum
hah, attytiden på alla är ju galen. sen är väl resten typ ok, max vers var fetast..
hets, stress, fest!
jag vill posta min text innan hatarna kommer!!!jag svär, vi snackar pistoler & svärd och hororna här blir, skolade när röken stiger jag är fotad jag svär & runt oss ser du inga lodisar nää möt oss - se om vi är roliga eyy!
för jag kickar den till 90 - tillbaka till boombap knullar varannan unges flickvän & skakar hoodrap så felhypade lekbaitare blir helt tejpade stammande fattiglappar bratz knattar blir ner snipade
toppad! ställ dig upp & landa på ryggen så fucked up att alla mina ex har hamnat på psyket kastar flaskor & saxar, fuck priser grammisar kastas gitarrer & trumset, trumpeter & marackas bland annat
jag fuckar din mamma, played out som 2001 jag glider fram i limos medans du tar bussen hem jag åker in för elchocker så jag funkar rätt men jag är immun mot den skiten som ett gummidäck btw så har jag mixat, GE MIG PROPPS!
Whöööw! Har alltid gillat erat shit, men det här va fan något extra! Goodie!Anta - Skit grym vers, mindre grym reff, men missförstå mig inte, det va ändå fett! Nice lyrik!Asma - Well, well well. DU ÄR SÅ JÄVLA KEFF!!!!!!!!!!! Haha fan va rolig jag är. Skojade bara, såklart. Skit bra. Bäste man på tracken. Texten är fet som vanligt!Sleez - Njaa, jag diggade faktiskt inte din del så värst mycket. Inte dåligt though. Inte alls. Max - Rätt fett. Inget wow, men ändå! En riktigt bra låt i stort sett! Är snäll idag, så jag ger Asma lite propps för mixningen med ;)
Jesjes.. thanx alla som gillöar.. och jaa, jag glömde GE ASMA PROPS FÖR MIXEN!!!! SRY ÄÄÄSSSS!!!! WONT happen again =) Postar min vers också så är det gjort =)Jag råder dig att backa, eller få 16 i nacken// Med rader som cuttar dig så djupt att det stänker på takten// Du hänger från halsen, rakar dig så du blänker på skallen// Så det speglar sig utåt så folk ser vem som har makten//
Ja, det är såhär, jag blir elak av hårda beats// Killen är taggad och på riktigt, scenvan och droppar street// Du kan lägga ner det du tänkte att släpa hit// Ja, vi hörde vad du gjorde och stängde ditt jävla beat//
Stick nu, för någon ger falska förhoppningar// Enda "deep shit" runt dig är din mammas förstoppningar// Jag rullar på tronen som överviktiga drottningar// Och dina skills finns inte, som halvtid i hockeymatch//
Gör en sak fel, och du åker i graven// Tvinga folk att välja mellan oss, då låser du valet// Och mitt humör flyter olika, som vågor på havet// Testa mig vid fel tid och du får smaka stålet på bladet//
ONLY ASMA som droppar skönt !
detta e tungt fellas! antas vers mördade fullständigt, riktigt riktigt hårt å snyggt! bäst på låten! ja blev nästan lite rädd för dej =) asma: grymt!! bra lyrik också, har dock hört bättre med dig, men du vet att ja gillar dina engelska alster bättre :) snäppet under anta på denna, men felfritt givetvis! SLiez, eller sleez? sorry homie, men ja gillade inte. har en hypotes att de inte va dåligt, MEN i samma låt som anta, asma och max så bleknar du! kanske hade haft en annan uppfattning om du körde en solo där de inte finns några "bättre" att jämföra med? aah du fattar, ok text ok delivery men som sagt, ska man leka en lek där 1 vers av dessa 4 ska bort så blir de tyvärr din Max: du är som hamburgerkedjan: härlig! :D kan inte säga så mycket, har inte hört så mycket med dig men de ja hört gillar jag! snäppet under asma men fortfarande riktigt bra! fred från B-town
Detta är min forumsignatur
Anta: Ser ut som det är bara jag som har en dålig dag,men jag får ändå känslan av att du tar iför mkt, det blir mindre solid än vanligt, kanske har du ändrat still så min medeltida hjärna inte är med i tiden men jag gilla det inte till 100% versen i övrigt var fet, lyricsen är galna och attityden sitter som en snöboll i ansiktet, men nåt med rösten känns fel! keep it up! Asma: bwoi, som jag sa innan, det har hänt saker sen shack matt,du strålar på beatet varje gång och visar sjuk potential, men jag står fast vid att du gör det som allra bäst på engelska, no doubt about it! Dom andra grabzen har jag inget att jämnföra med så låter nån som vet mer om de sköta den biten. frid o kärlek boys! fortsätt sprida vidare från söder =)
http://www.thesound.ning.com join today!
tyckte låten gav riktigt kraftig känsla att lyssna på.. galet fet attityd på alla :) diggas som fan.. pejjz
Om Jims mamma får reda på de han gjort så får ja hans data :)
tack till alla som gillar. någon mer som vill lätta sitt hjärta?
wtf detta e ju danska?!?!?
:D
monologisk P22 : Nope, har inte ändrat stil :P har inte kört aggro på ett bra jävla tag så jag kände att jag fick skaka av mig lite av det.. Kul att du gillar det i övrigt..
Thanx resten också =) määd najs att det gillas..
AndersDahl X0 : Ja, det är danska.. stick nu härifrån din jävla pajas..
Fler?
peeeys
skit bra...andersdhal xo kör in skallen i röven så kanske du hör bättre om inte annat så upptäcker du hur mycket skit du e full av,,,tööööööönt.denna gillas ni e jävligt bra
Antagonistens vers var för skrikig. Ibland ka ndet vara bra men detta var ej bra. Refrängen var sådär. Asma skriker också för mycket. Men sköna rim & najs flyt! Sleez röst gillade jag ej. Och flytett var dugligt men ej mycket bättre. Max hade bra flyt och bra text. Asma & Max var bra i denna... En!
haha jag skriker ;P upp!
uppa denna tunga skiten :D
kicki´n beatbox and make some music at the same time// I goes from top to toe whit my greatest punchlines//
Riktigt tung låt.Anta : Fyfan du va riktigt rååå i denna låten, både i versen o i reffen.Asma : Din jävel, hade nästan glömt hur grym du va på svenska ;) riktigt tung, bäst på detta tracket. Fet mixning btw.Slize : Du blir bättre o bättre :DMax : Riktigt bra :D Diggar din röst som fan 10/10
Pleassure Du fyller ingen mening i dagen, som en fästing//
Just glömde skriva, när droppas plattan asma??
Pleassure Du fyller ingen mening i dagen, som en fästing//
Thanx peeps.. Nice att ni gillar.. UPP!!!
Yay attityd för fan! :D Hässelby is the shit! ^^
Death is the only way to true happiness
Moderator
2007-11-20 17:39
tycker antagonisten var för gapig,men texten var fet,asmas del var fet men tyckte texten var sämre än vanligt,bättre på engelska faktiskt,Sleez du flowar inte så bra,tycker röten är lite gnällig och texten var heller inte så bra,kan inte jämföra och säga vad du kan förbättra för har aldrig lyssnat på dig innan,Max var bäst i låten tycker jag,riktigt skön röst,bra text och diggar flowet,reffen var ganska bra
rätt soft, skön reff, inge mer.
Does it look like I care?! o.O
Anta o asma håller klassen... dom andra va absolut inget tyvär eller den siste va helt okej.... anta la det riktigt jävligt fett i denna.. TUNGT!
Ingen tar mig.
tack alla som diggar!
Checka in min blogg på min myspace sida! www.myspace.com/maqsmusic
wusss! första 2 verserna e riktigt killa shit asså! chok nice! 3 versen va väl inte ritkgit nåt ja digga stenhårt.... 4 versen va helt okej dough! upp!!
http://www.youtube.com/user/TheMeccaMusic
Thanx peeps.. Ser att det är delade åsikter ang min aggro del.. Aja, kul att det är folk som diggar vafan.. Ibland måste man få ur aggressionerna som ligger och gryr :P FLER? ? ?? peeys
Jävlar attityd diggas! sjukt tung ;) pz
HATAR skåne, skånska och allt, ja ni vet ;) men kan säga att ni var riktigt feta här.. och när ni släppte lyrics i tråden så kan ajg säga att den är FETT grym. det jag inte gillar är sleez. visst som andra säger, han bleknar när han är med anta och asma.. men han lägger det så kefft så om han hade kört solo hade jag inte diggat det endå.. vers 1 med anta var fet, förrutom i slutet när det låter som det är lite för mkt text för beatet.. nice mixning också ;) och självklart nice beat. sparas på datan..
Mitt mål för kvällen är att jag ska lyssna på denna låten haha.
MAGNUM OPUS MIXTAPE VOL. 2 in the making! Gästas av Öris, Calle P, Marke, George Kaplan m.fl.
tack! upp.
BearC P20 : hahahaha... Uppnådde du målet din gamle räv?
Nice att folk gillar..
fler ?
peeeys