I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Orminge Westside - Diaz a.k.a Dizzen feat. RG del2

Vår Hiphop - Audio & Video

2007-11-21 00:06

Orminge Westside - Diaz a.k.a Dizzen feat. RG del2

Här kommer en ny låt från mej och min brorsa

checka länken och kom med konstruktiv kritik

http://www.speedyshare.com/768865267.html

Peace

holla

spottar ut mina rader som feta ballader, låter pennan och bläcket på pappret glöda, vilken möda jag ska bepröva, din rapp är så slapp som kuken din, vilken ful min du har ingen
medvind. hip hop is my life

2007-11-21 00:29
tjuz, lyssnat nu...första killen hade rätt så chill röst, flowet kan bättras på. Sen till dig Diaz, mixen på din röst var lite halv skum , flowet kan du träna vidare på. Beatet tycker ja om..såft. Om ja ska sammanfatta låten så är den helt aight boys, finns saker att träna på. Men fortsätt kämpa grabs...kommer bli bra. Keep it! Peace/Joee..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-11-21 15:01
shue alla ge konstruktiv kritik på denna låt , Dock e inte den seriöst gjort vi lekte mer med låten heheh sen vill påpeka att det inte är så bra mixat min första gång jag mixar.

peyz

holla

keep it up
spottar ut mina rader som feta ballader, låter pennan och bläcket på pappret glöda, vilken möda jag ska bepröva, din rapp är så slapp som kuken din, vilken ful min du har ingen

2007-11-21 15:13

yoyo..
som jag sa till dig på msn, börja om, skriv inte texten på en halvtimma utan försök att skriva en rad sen låta dig själv smälta den för att se om dne verkligen är bra...och så här är det, att recca en låt ska inte ta 5min, å inte heller att mixa den...men rösterna är grytm sköna ifrån båda två!

- Träna flow ( lyssna på beatet och skriv efter det )

- Ge texten tid ( Skriv några rader och sen kolla om de verkligen låter bra på beatet )

- Kan man inte mixa, ska man inte mixa. ( gör inga onödiga effekter)

- KEEEP IT COMMIN!!

Älskar att älska hatet!

www.znapmusic.com/r3a

2007-11-21 15:15
Tackar Astmatic för din kritik det uppskattas med sån kritik så man vet från andra vad man behäver jobba med.
peyz man

2007-12-31 01:34

Ny länk för denna låt!!

Diaz a.k.a Dizzen ft RG - Orminge Westside del2

http://www.speedyshare.com/524180279.html

enbart konstruktiv kritik