haha tackar :D här kommer texten också.. vers 1 Gaaaangsteeerrr e vad dom i kallar mig ibland// ändå vandrar jag i centrum med glassen i min hand// å går förbi, närmsta spelbutik// o letar efter något kul, till min nintendo wii// så ser jag nån på donken måste springa in o hälsa:// tja! de va länge sen hur är de me dig?// fan va du har blivit söt! hon frågar om man skämtar// nej ska vi chilla, du kan henka till mig// så sätter men sig ner å, spelar lite tv-spel// hon ger en blickar som man vet, kommer leda till nå mer// så jag frågar, ska jag visa kuken OJ jag mena visa huset!// i sovrummet blir de hon som får visa musen// hon får rida kuken tietusen gånger// sen så får hon gå, för att jag ska till perrongen// ska ta, tåget till stan ,bara, va me mitt lag// men vi kan säkert träffas någon annan dag?// reff: snack/flumm med skitcoool röst ^^ vers2 nu är de nästa dag o jag e bakfull// va å söp mina boys igår, nu känns de bra dumt// o de blir inte bättre när mobilen börja låta// det är hon från igår som vill träffas o prata// va ere me rej?? varför ringer du mig nu för?// jag vill träffas, de får bli imorron jag e slutkörd!// fan jag vill bara sova men de e någon vi dörren// samma brud igen, har inte lova nå löften// så hon får tagga härifrån de får gå illa fort// annars blir de spark i rumpan så hon får linka bort// o ja skiter väl i, hennes spritterapi// hon får va alkis om hon vill för det är inte mitt liv// som blir heeeelt fucked up, jävla äckliga luder// de är fitter som dig som jag vill spräcka me kuken// vad är de jag säger, fan jag måste lugna ner mig!// fuck den här skiten, undrar vad som går på tv?//
Check it. Catch a vision, Spread the vibe.