I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Toni-Angelo Of (Dömda) Feat. X-äL - 2 Nya Tracks

Vår Hiphop - Audio & Video

2007-11-21 22:20

Toni-Angelo Of (Dömda) Feat. X-äL - 2 Nya Tracks

Skepp O´ Hojj

Jag Och Alex har suttit ett antal vardag kvällar utan något att göra och detta blev resultatet av en vanlig vardagkväll....

Båda Tracksen--->http://www.speedyshare.com/981169625.html

Tanka Och Njuut , Släng gärna in Lite Konstruktiva kommentarer ..

Svåra Tider
Vers 1: Toni-Angelo
Reff: TeleSnack
Vers2: X-äL

Osynliga Tårar
Vers1: X-äL
Vers2: Toni-Angelo
Vers3: X-äL
Vers4: Toni-Angelo

I´m Out

Skillnaden Mellan Mig Och Dig Är Att Jag Är "JAG"

ViceVersa

2007-11-21 22:24

Yeeh ;) äntligen Brussh . ´

UPP NU WHOA -  :)

Vice Versa!

2007-11-21 22:27
Svåra tider : Toni lägger de soft , men dålig mixxning alltså : / X-äl , samma där , lägger det bra mixxingen kass , Bra text på båda : )

Osynliga tårar : X-äl , bra text bra flow inget att klaga på : ) Samma på toni bra text bra flow , inget och klaga på , Men mixxningen här också , låter så tomt på båda låtarna ,

Aja Peace ! : )
soundcloud.com/jerrones

2007-11-21 22:30
Taack  för kommentarerna Upp nu Whoa!!
Vice Versa!

2007-11-21 22:53
okej,

osynliga tårar: ni båda flowar fett skönt faktist
alex skönröst, märker en aning utveckling på båda, toni låter som du slappnar av mer nu än tidigare, grymt
bratext av båda.. inget att klaga på

svåra tider: näe gilla inte detta, gillar inte beat oså.. men även här flowar ni skönt på ett annat sätt & bra text, dålig mixing på telefon samtalen, dålig mixing över huvudtaget.. träna på det så blire grymt 

up nu whoa,
-pack you'r bags man, you are a tourist!

2007-11-21 23:03
Svåra tider var ok från bådas sida, men mellanspelet känns fan rätt känslolöst :/ framhävt.. Osynliga tårar var snäppet bättre.. diggar texterna här.. kul som fan att se er lägga annat än skryt och flum :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-11-21 23:11
Tack För kommentarerna boys det värmer ...

Upp Nu ``!!

ViceVersa

2007-11-21 23:54
Taack för kommentarena. Grääbz det är skönt och höra!

Men mera vill vi ha Upp Nu Whoa !!
Vice Versa!

2007-11-22 00:11
Osynliga tårar, låter fett tycker dock första snubben borde slappna av mer i rösten när han rappar för det låter riktigt spänt, ta i med magen och inte med halsen, men du var bra no doubt låter skönt. Toni du e riktigt grym skönt flow dock ligger några adds off. Detta var fint andra låten kommenterar jag senare

2007-11-22 00:25
Tack för kommentaren , men första gånger någon säger så om rösten Häha sköönt och höra någon förändring på Whoa

PzzOyt !!
Vice Versa!

2007-11-22 01:31
Men Shoouw!
digga osynliga tårar som fan, skönt flow, skön text som fan speciellt toni, men din alex wow.. grymt bra bästa jah hört från dej alex, och som quiroga sa, d låter som du slappnar av mer nu toni, sjukt bra grabbar!
(\_/)
(O.o)
(> <) this is bunny copy him to help him rule the world!

2007-11-22 12:06
Aiiit , Tack för kommentaren Wille ...

Men vafaan det är som om det bara är G-town Peeps Som skriver i tråden  ;O

UPP THE FUCK UP !!!

ViceVersa

2007-11-22 12:33
Tack för kommentarerna det e skönt och höra.

Jag fattar ingenting man har två nya tracks och ingen kan ta sin tid att lyssna. haha

PzzOyt
Vice Versa!

2007-11-25 15:52
Snälla Sug Av Mig WHOA !!

ViceVersa
Rappare

2007-11-25 19:43
Låter bra.
men mixningarna kan bli mycket bättre.

peace

2007-11-30 18:41