Braoun - kretiken är viktig Braoun - kretiken är viktigladda ner harladda ner harladda ner harnu ar jag tillbaka med beatet fran gatannu ar jag tillbaka for att saga vad jag hatar!sluta ladda ner och sen springa ivag fran tradenva fan e det stil, jag vill juh ha hjelp av kretikenoch det du som star i vagen nar jag forsoker komma frammen jag blir putt langt bak sa nu ar jag tillbaka fran startsa nu e det bara jag som star langs bakmen det ar for glas halt for att komma fram i din famn,for svartingen som jag far juh fan aldrig hjelp av en vit manfan va asshalt, vem som helst glider juh for binu e det fan min tur att fa hjelp av er kretikni kan la saga kickar jag bra kickar jag felflowar jag daligt eller behover jag mixsa mer, ni kan la saga vad jag behover trana pa defor utan ngn vag ledning sa e jag ingentingsa :P inte den basta men enda ngt for mig :Phjelp mig for jag behover trana pa mkt,sa sig vad jag ska trana pa tackdet hjelper mig ingen ting att nu sager att jag ar daligt okey,mvh brounladda ner harladda ner harladda ner har