I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Jny ft. Angelica - Min vän

Vår Hiphop - Audio & Video

Rappare

2007-11-23 14:23

Jny ft. Angelica - Min vän

ny låt av mig, o Angelica i reffrängen. lyssna gärna o kom med liite kritik aight :)  tack. puss!

http://www.speedyshare.com/874280352.html

2007-11-23 14:37
Nje bitvis bra men vissa stunder låter de inte bra alls.. inte de bästa flowet ,  förövrigt fin text.. reffrängen var nice, Angelica la den bra, keep it up

peace

/Lisze
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Rappare

2007-11-23 15:09
fin text, men du måste använda bättre rim. man hör innan vad du ska rimma på. o öva mer på flowet, tkr du ska rappa till ett snabbare beat, o ja tkr inte om din röst.. :/

refrrängen tyckte jag var skön..
www.myspace.com/lizenmusic

2007-11-23 16:04
Skön, men du måste träna på flowet :)

2007-11-23 21:24
Jag ska börja me att säga att detta inte riktigt va min kopp av te.

Flowet va ärligt talat ganska katastrofalt. du ligger tyvär offbeat endel. och du hackar dej fram..
du känner inte  kännslan och takten i beatet du spottar bara raderna rakt av utan att gunga med i beatet och bygga upp flowet och deliveryn runt beatet och texten.

texten va ganska simpel du verkar ha skrivit den från hjärtat. men man måste få till texten som kan fånga den som lyssnar. och de har du inte riktigt lyckats me. men du kommer bli bättre och bättre ju mer du utövar musiken.

reffen va oki faktiskt. hon sjöng ganska bra. men den va lite tråkig inga fylliga stämmor inget som gjorde så reffen stack ut. och sen e jag ganska alergisk mot engelska reffar på svenska låtar finns få undantag men denna låt va inget undantag de passade bara inte med en engelsk reff.. hon skulle lagt den på svenska...

sen mixningen va inte så himla lyckad. du ligger väldigt långt fram i mixen och  rösten känns ogenomarbetad...

Nu ser du mej säkert som otroligt negativ och vist de kanske jag e jag e otroligt petig när jag skriver. men det e inte allt jag skriver på heller. men att jag skriver på din e för jag tror du kan bli bättre bara du blir knuffad i rätt riktning... det e så i början  man e inte bäst i världen. men får man bra konstruktiv kretik så kanske man blir lite bättre. så ta till dej va folk säger så kommer du utväcklas.

/Mats
Nej Tack!!! Jag Kör.<br>