asma - dont sleep (sniskan/cuttad prod)
I väntan på att cuttad's mixtape ska släppa, så släpper vi denna låt då asma spottar hett på ett gammalt beat producerat av mig (en del kommer nog känna igen det) ! håll ögonen öppna för mixtapet "C.E mixtape volume one"... Länk till låten Inte speedyshare Speedyshare ---------------C.E myspace sniskans myspace asma's myspace Enjöööy
palla storhets har redan kört sönder beatet :P
richyrich bitch !
förresten hur känns det att komma från skåne men inte ens känna dom som representerar skånes hiphop? liksom , du o antagonisten och ert lilla gäng e ju typ skånes outsiders när de gäller hiphop haha
:D
richyrich.. som om det bara var storhets haha, finns många.. men ge kritik på låten annars ere ingen mening shuz
sliez_ kan du göra nått annat än att slicka röv? engelskan gjuten som betong? han har mkt att öva på för fan. låter ju som engelska med skånsk dialekt, o lyriken på engelska e ju inte ens o tala om... killen kan ju knappt engelska förfan
Fett som fan,lägg utt lyrics?
lyrics kommer nog så fort asma är at home
Wohoo fett beat med fet rappare! detta var tungt pCe yao
Anden,?har inte lagt dizz till kaggen och co. nån hoe satte upp en låt med min röst i audio å sa att de var en dizz till dom,nej.
Kr0nan_ : Klart det finns många som har kickat på det , men storhets har lagt det tightast över det beatet ;)
richyrich bitch !
Var inte så säker på det puffman ;)
chea, har ingen text tho!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Riktigt niiiice ;) Keep it up ;)
Riktig bly detta.. Vansinnigt fet beat alltså.. Anders kan kasa härifrån.. ingen är intresserad av internetgangsterpajjasos som tycker dom är roliga.. Dunsta! UPP!!!
FEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEET
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Fyfan va asma suger! sämsta rapparen i Sverige! haha fyfan va äcklig röst han har,. riktigt dåligt rappat!
Inget jag gillade alls! tyvärr,. du borde träna på att ta bort den skånska dialekten ,.. har dock aldrig gillat ngt från asmas sida,. kanske en smak sak men ändrar du inte din attetyd mot andra så kommer alla fortsätta hata
jaaaaaaaaaaaaw
shiiiiiiiiiiit va fett längesen man körde på det här, sniskan lovade ju fan ut det här beatet till halva whoa ffs. anyway, va fett gjort, skön rap å delivery. men beatet är played out efter alla som kört på det! här e min version btw ;Dhttp://www.speedyshare.com/382817926.html
riktigt sooft asma.. diggar den som fan... peejz
Om Jims mamma får reda på de han gjort så får ja hans data :)
Superior_p jag la ju ut det som freebeat :) DH i år btw?
fortsätt såhär asma ... så får jag uppgradera mappen till en hårddisk :) tungt tungt .. over and out
Instead of warning pregnant women not to drink, I think female alcoholics should be told not to fuck...
Seriöst, lyssnar ni ens på texten? Ärligt talat, hälften av skiten skulle inte ens rimmat om han utalat det rätt, + så hör man inte vad han säger, man hör bara hans skånska dialekt så ibland låter de ju som han säger nått konstigt på svenska. seriöst, hur fan kan ni tycka att de här är tungt? säger ni så om hopp att han ska skriva så i era trådar lr vad fan äre om? lägg upp texten har fan inte en aning om vad du rappade om
anders dal, försvinn ur mina trådar, ingen tvingar dig att lyssna. diggar du inte? säg det en gång och sen dratz. fjant.
im the don - guess who's back with the gifted raps im tha bomb - the new era - fuck the fitted caps im a hawk - so you betta throw me a bitch to smack u a pawn - HOES - never get rich like that
money talks - im headin for the riches and so i brought - power bow in my eclipse n man ill make a few calls and put ur face to the wall ill stay put and chew off - the case of a slug
ill snort a blend of gunpowder - steady for ten hours ive been holdin back now im mad - ready'ta spend power so im floatin over yall with machetes'ta bench cowards yall are are f-f-f-faggots that keep screamin that yada
u wanna be me - smack-a-hoe - ill smack louder in a twenty four hour period like jack bauer i got the muthafuckin money pile stacked to the clouds n i got the muthafuckin honeys just dancin around em -
--- dont sleep round me, ill cut ya throat off hold on, u fuckin with me? OH NO round me, muthafuckas get cold feet thats why they awake - afraid - they wont sleep x2 ---
now ima tell you whussup - im goin nuts on these fake ass rappers talkin like they loadin up big talk like some gangstas, aint never showin up hip hop would collapse if i didn't hold it up!
you aint holdin no lamas man - you holdin cups ya aint bringin no drama man - you broke as fuck only reason u on the streets cuz, u a bum n ill push the mic down ur throat til u chokin up
DONT SLEEP! tell me whos ballin now bitches ill rip ya leg off and walk around with it ill pull sumthin out like BRRÄÄÄ n fuck rap leave ya bumass jacked for ya muthafuckin buspass
ill, fuck ya girl n smile ta ya face ill, buck ya world n stack piles in the place u rollin up? ill smack ya face outta the cloud matter'afact ill smack the taste outta ya mouf
--- dont sleep round me, ill cut ya throat off hold on, u fuckin with me? OH NO round me, muthafuckas get cold feet thats why they awake - afraid - they wont sleep x2 ---
tack till er andra. och broshan, oväntat att du inte skulle gilla min skit efter min feud med c-us. bhaaa fuck haters.
fett, diggar din engelska asma :)
Nej, detta va lägre nivå än vad du brukar spotta.
asma du lägger det nice som vanligt, men beatet gillar jag inte så mycket .. och vafan äre för jävla tards som gnäller i tråden hela tiden, kommenterar att låten e kass 4 ggr var också, ballt tycker jag.. lätt coolast på whoa ganska G haha längtar efter mer asma ! <3
lost in skåne
Gillar din engelska som mest när du låter så där pissed off, upp!
Do you fools listen to music or do you just skim through it?
detta är bra inget att klaga på men håller inte riktigt samma standard som andra låtar asma.. peac!
Skojare, snubben är halvamerikan och besitter engelskan bättre än de flesta på det här stället.. Big up Asma, denna är tuuung!
I got more kicks than Jackie Chan.
hahah LOVAR att alla hatare sitter och diggar sönder dina låtar asma.. dom är bara så jävla mobbade.. "internetkrigare"som sitter och fjantar sig.. tror dom är tuffa:) keep upp.. btw fet låt
Well ni som säger att hans engelska suger är ju störda, imed att han är amerikansk? så det är väl fett mkt bättre än eran era tards-.-
asma is the shiet:D love<3
fett :D!
Du hör och vet, Robin Möller är fet :D!
mixen sög kuk! dock va låten sjukt tung.. synd att storhets redan dödat beatet!
o just de.. du är jävligt äcklig också.
alltså asma,.. tror du missuppfattat lite, jag är onte broshan.com killen, alltså inte c-us kompis,. så fort ngn inte gillar din musik så behöver det inte vara speciella själ, tycker du borde svälja kritiken o gå vidare,. träna på din engelska för den är katastroff
jaaaaaaaaaaaaw
shobroshan.. tror hans engelska hade ägt din.. så är han halvamerikan.. sopa
den var fet
http://www.myspace.com/micman123
Tack till alla som diggar, och snälla.. alla vet redan att storhets har kickat på beatet. shuz
min ärliga åsikt... Engelskan; fett svår å förstå hör knappt vad du säger Flow; Låter som om du skiter sammtidigt som du rappar texten; som sagt hör knappt vad du säger ... Beat; riktigt skönt
When I was a child, the Devil himself bought me a mic
Tungt
no changing, ima two step close, full armed, ima chew them hoes
Fet Asma :) Fast du låter lite Arg :P haha
Joshan-NoBrainProductions-Joshan-HomeRecStudios.
hör nt mkt av vad du sejjer ;/
S-s-S-sHineybWooooI
Ni hör inte vad han säger för att eran engelska suger och han rappar med engelsk/amerikansk slang,
Kolla asmas gästbok och läs inläggen från AndersDahl. Haha, jävla fucko, gå och lägg dig ditt jävla retard. Asma lägger det cleant och du är nog den enda som ens har yttrat dig om nåt dåligt. Men sanningen är den att du är avundsjuk, aah?Fuck dig. ASMA ÅT FOLKET!
typ, eller?