Heuz - My Shit Smooth [Eng] Har fan inte gjort något på månader, så jag gjorde den här idag lite snabbt.Det är en väldigt kort låt.Här är länken:HEUZ - MY SHIT SMOOTHHEUZ - MY SHIT SMOOTHHEUZ - MY SHIT SMOOTHHär är texten:I'm keeping my shit smooththat's just just how I do 3xI'm keeping my shit smoothI'm keeping my shit smoothI'm keeping my shit smooththat's just just how I do 3xI'm keeping my shit smoothI'm keeping my shit smoothJump on the beat and I'm a killaFor real a, see knock out deala still a godzilla so you wanna get familiafuck triggaspsychotic my projectgets some what melodicHypnotic and tell me why they dodge itTalk that shit ya better watch itI'm coming around with bombYou better not talk about momsIf ya spitting that shit on ya songsya gonna feeel meeP.W.N.Hlet me get one thing straightif ya wanna hatethen you have made a big mistakeops there goes anotha classicNow Heuz got anotha fanaticYou wanna learn some magicyou suckas can't have itand this be's the last line I'm droppinBitch there ain't stoppinTo Heuz dis is how I'm rockinI'm keeping my shit smooththat's just just how I do 3xI'm keeping my shit smoothI'm keeping my shit smoothI'm keeping my shit smooththat's just just how I do 3xI'm keeping my shit smoothI'm keeping my shit smooth
Yeah Mayn ! Det här digga jag som fan!!! tror det är det bästa från dig jag hört!Raderna till mitten typ av texten va skit nice lagt! sen blev det en aning,.. jag vet inte .. otydligt .. men inte mkt fel! Men den va skön alltså ! Fortsätt som du gör tills mitten av texten så kommer du bli as grym! sen har du en Galet skön röst också! PeyZ man See ya in school!
Kommentera ni 13 som laddat ner men inte sagt något, tvivlar på att samma två har dragit ner den 15 ggr
Uppp!
Folk måste börja kommentera
UPP:)
Check it. Catch a vision, Spread the vibe.