låter soft som fan ju:) flowet va soft som fan och röstläget coolt
http://www.myspace.com/mowglibeats http://www.myspace.com/otisrap
Låter skit bra när du lekt med lyriken sådär (Y)! BraBra! Peace.
"Graveyard? Vadå, typ cykelbana eller?". . .
awh, gillar den här sorten av lyrics, soft flooow :), gillar ditt röstläge, feting braaa! lite kort bara :/ , annars fettt nice:D
åjåjåj Flooowet sitter nu perfekt alltså gillar när du leker med texten så där aja jag har inget att klaga på bara Keep t coommmmmmmmmming nooow daawgh ;d
Checkout http://www.myspace.com/abstines Om du vill ?...
Waaaaaaaaaah fett mannnn:D
Jes Per.
you know i just say fääänx!
riktigt övergo är du här david "röj" som fan flowet e genomvilt diggar fett pays!
DALLEDABB!!!!
hehe skön. Fick du "stället" ideen från wallander filmen där en snubbe säger såhär: "ställ aldrig cykeln utanför stället, ställ den i stället istället." :D skön session
mitt i rökiga diskussioner där lever jag den fulaste ankungen som sen växte upp och blev en gam - Organism 12
haha näe det har jag faktiskt missat, men det var skönt haha! fänx! i say fänx people! keep givin meee lööv
Bra skrivet Monevik J.R bra rääp me
Hör av dig om du vill få sin singel/skiva på Spotify!
langa texten! :D
På Internet kommunicerar vi mestadels med text. Om du således skriver som en idiot får du finna dig i att bli betraktad som en.
är tillställningen på stället, ställer dig mot väggen ställ ner micken från hyllan, och ställ den i stället i stället Gasen i botten, nu drar vi mot toppen från blåljusen skadas du i ronden lagrar vi kroppen på bårhuset ja lägger rader som kommer att resa hår på nacken du får mera hål i nacken än vad jag har år på nacken kommer alltid kunna sänka vilken fitta som helst men vill jag ha motstånd så får jag dissa mig själv för vi super och härjar precis som riktiga män många lyssnare som tröttat nu när inget har hänt för du vet att vinden den vänder, men vänder vinden igen den görs om till en tornardo,och ni försvinner i den när du ser mig i kvarteret bäst att du inte rör en fena kunde låtit er överleva men nu är ni döda redan jag rullar in er i mattan, öppnade luckan och kastar stänger bagaget, fylls med sten och slängs i havet
fan så bra lagt david :), fortsätt i denna stilen !; skit nice !
Lillastumpan da.
Riktigt bra flow i denna ! lite anorlunda men låter riktigt bra :)
Beatet är guld. Jag tror att Gud har proddat. Din lyrik är asskön.. fan vad jag gillade stället-grejorna. Flowet är stadigt som fan! Deliveryn är najs också! Skitbra!
Fan vad jag älskar detta beat
Fet mix också. Vem? Sluta spamma tråden nu grabbar
coffe proddade! Dansk_bb det vill säga!
haha, helt galen utveckling på flytet, börjar bli läskigt typ. texten är också skön, kort och gott en bra session!
hets, stress, fest!
det här är riktigt kul att lyssna på alltså ! du blir bara bättre & bättre david, lookin forward for the next collab! pz n luv / rayson
who´s side is god really on?
Helt sjukt bra mannen helvete !!! så du är tillbaka och med studio-strumpa RESPEKT STUDIO STRUMPA ONE LOVE /kenzo
Shit, varför har jag inte hört dig förut? Grymt! Keep it up!
I tego arcana dei!
ince shit
http://www.youtube.com/meeyeer/
detta var fett! skön text och skönt flow! beatet gillade jag inte så mkt men:P aa fet låt!
www.myspace.com/tonyissla 2011 lika med NY SKIVA!!
coffe-mix på denna! den var ganska soft!
Skönt som fan! Fina wordplays där också!
Jay-19 make it click like hackers...
sooft som fan.. diggar ditt flow å din röst :P
Om Jims mamma får reda på de han gjort så får ja hans data :)
fänx people i like u long time
Du lyckas ha nåt lite läspaktigt ljud på många konsonanter vilket gör att det är svårt att höra vad du säger ibland. Men uppbyggnaden och några rader var riktigt softa. Jag älskade nackraderna. :D Overall; bra skit, brush. Fortsätt.
www.soundcloud.com/whateverist www.paradigmskifte.se
fänx bro i say fänx! kanske mixen? vafan coffe är tööjt på mix ju, konstigt. nä jag kanske lespar! vad vet man:)
Måste ba fråga hur man kan ha läspaktiga ljud på "några konsunanter" ? :P Man kan väl bara läspa på S. Jag tycker dock inte att du läspar! Peace
"Graveyard? Vadå, typ cykelbana eller?". . .
tack för att du inte tycker att jag läspar. peace
tight session yo.. Skriver på Idiotens inlägg tror jag bestämt. keep shit coming!