Texten till min del: hela din diss va lögn mannen, här kommer vårt tillbaka/ jag skratade så mycket, att din morsa vakna/ och när du addade mej på msn börja ja skratta/ hahaha de är ju den där snubben som suger på att rappa/ och att vi vinner denna battle, helt utan tvivel/ för vi beefar mot en fjolla som säljer sej själv på lidl/ fan mannen, du slickar röv och vill ha beats/ och nu så ska jag ge dej lite ärlig kretik/ du suger på att skriv och du kan inte rappa/ det är nog dags att sluta mannen,fatta fakta/ lägg micken på hyllan, du bara skämmer ut dej själv/ och det värsta är att du tror att ja är din vän/ jag skulle inte tro det, mister no flow/ du har rappat längre än mej, men ändå äru toy/ oboy, haha, varför leker du så tung?/ du är dum och skum, och tror att du e kung/ låtarna jag fick, direkt till papperskorgen/ och jag vet du är mitt fan, du dunkar ju "förlåt mig"/ sveriges största skämt, ungefär som söderala/ ändå leker du å dina vänner fett galna/ ni vet själva, att ni skulle backa/ för när det blir fajt är ni inte längre tuffa/ nästa diss du langar, gör den bra/ för de bästa me din förra diss, det var mitt namn/ du ville ha tips, om hur man skulle mixa/ jag skickade en länk, men det kunde du ju inte fixa/ du ville ha tips, med hur man skulle flowa/ flowa som jag, då blir du stjärna/