Haha tung tung tung!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
toppen, varför använder du autotune för?, när du kan sjunga på riktigt. annars var det inget ja diggade.
hahaha
skulle vara grymt om ni hade ett lugnare beat på denna, hubler skulle låta svingrym då.
hypernervikotsiska diafragmakontravibrationer !
mm word autotune förstör reffrängen
Do you fools listen to music or do you just skim through it?
Gud vad alla kor med autotune nu.
autotune borde slängas i papparskorgen. o fan va störande det är o se när alla skriver att toppen låter som afasi, so what liksom ? killen kör sin grej o han gör de tuungt! up
-pack you'r bags man, you are a tourist!
Men vet någon hur man mixar Auto tune i Cool edit ? skulle va schysst om någon kunde berätta de :)
www.myspace.com/norliekkv www.myspace.com/kkv www.klubbkoll.se/blogg/norliekkv
tycker du ska lägga ner med autotune markus, du kan säkert sjunga bättre utan det, det förstör bara :/
Schiz0 P18 - kul hur du säger att toppen är ful med tanke på ditt extremt vackra ansikte .. komplex killen n1.
Skön låt som fan , givetvis
Mr Awesome .. www.myspace.com/mrwillybwooi
Producent
2007-11-25 17:47
tycker refrängen va mys, spelar nog ingen roll om man kan sjunga med eller utan autotune, de flesta är nog ute efter soundet. diggar låten lite smått :)
http://www.soundcloud.com/gyllander
alltså, jag gillar vanligtvis era låtar , absolut... men denna lät bara patetisk :S inget fel på rösten och flowet och blablabla, men texten... tänker ba "töntigt" när jag lyssnar på den
Ibland gör man rätt, ibland gör man fel. Lev med det. http://www.myspace.com/johanawesome
jag tyckte att låten var ganska skön, men någonting i den gjorde stämningen lite mysko, inte lika bra som vanligt! :D
Frihet är att kunna öppna dörren till alla möjligheter och inse att du aldrig varit inlåst - Realist
Måste tillägga en sak, ni hade sköna rader båda två!
Frihet är att kunna öppna dörren till alla möjligheter och inse att du aldrig varit inlåst - Realist
Är det bara jag som inte diggar denna låten , jag tkr att toppen gör mer och mer fjortishits alltså ta de inte personligt men jag tkr så, sen är det klart att de e fett fkow och feta rader men själva låten som helhet låter som en fjortishits
*host host*"ahh..broshan tog liite haschis" xD
sika, tycker också det börjar bli lite för mycket fjortisdunk faktiskt
Do you fools listen to music or do you just skim through it?
Ingen som kan svara på min fråga ?
www.myspace.com/norliekkv www.myspace.com/kkv www.klubbkoll.se/blogg/norliekkv
satan vilken bra låt. älskar texten som fan xD sån hära musik är den bästa ffs!:D
Om man är sugen på någonting, sen blir man inte sugen längre. Är man avsugen då ?:S
Pheett fett , inget att klaga på tkr jag . PzzzOyt UPP!!
Vice Versa!
banga autotune i reffen annars bra.
http://www.myspace.com/rickyrillzbeatz "Jag får mitt nyaste ljudkort på torsdag/fredag, men just nu har lite sämre grafikort derför det låter som det gör" - Nilleyo
Feta var ni i k-hamn iaf, denna låt var dock inte that nice tycker jag. Karlstad <3 ;)
"Enda anledningen till varför jag skulle vilja vara tjej är för att ha 24/7 tillgång till boobs." - Baboso
Skivsamlare
2007-11-25 19:28
vadå, ni är ju fjortisar.. digga den!
http://www.soundcloud.com/adamkross
Haha, Mattheew skrev inlägget från min användare. Och jag (Illusion_) diggar låten lite halvt. Men alltså, tycker det låter bäst när du håller dig för dig själv Hubler lille. Tvspelslåten från din netplay diggas fortfarande <3
"Enda anledningen till varför jag skulle vilja vara tjej är för att ha 24/7 tillgång till boobs." - Baboso
reffen va mys som nån sa.. sista snubben va också fet.. holla
skön låt, som vanligt, allt ni droppar låter gött
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
tyckte de va fett
Tack till er som diggar. till er andra, tack!
Ska sanningen fram, Så är sanningen falsk!
tack för en fet kväll, får ja och fixa en till konser och då är ni de första ja kommer hooka :D, riktigt skön låt :D. Peace /christian (arrangör hiphopjam khamn)
Ja då var men jävligt nöjd igen :O
hubler är en våldtäcksman :| bra låt gubbar
Hör av dig om du vill få sin singel/skiva på Spotify!
tycker inte riktigt om denna. men inget fel på den.. pejjz
Om Jims mamma får reda på de han gjort så får ja hans data :)
riktigt fett.
// xtype -BBH-Entertainment, xtype, Michii, GMX, MarQi, Eins- www.djpolar.se
Det var riktigt fett i k-hamn, men dock är det ju KARLSTAD som äger. mer än halva publiken var ju från karlstad, iaf dom framme vid scénen. så om folk är kapabla att åka från kd till k-hamn så kommer det antagligen vara fett nom ni kom å gunga i karlstad lite! ska snacka med dom kontakter jag har och försöka slänga ihop nått i karlstad! Angående låten, den var en sån som hamnar på mp3;n men som man kanske trättnar på efter ett tag. Inte så varierande, men ni la det fett som fan ändå.Toppens sång blandat med hublers horny stämma är väl en perfekt blandning! Mvh Mio
hubler är en våldtäcksman :| Öhm okej?
jag tyckte den va soft den här.. härlig låt helt o hållet, kommer att lyssnas på ett tag.. o jag e fna inte fjortis, det är bra skit.. va e de för beat?
ville bara påpeka att jag var ironisk<br>
Den här låten är så jävla solid.
haha lol
sometimes a few things.. never change
Skivsamlare
2007-11-29 02:02
en upp! miray: kul att du gilla.. eller vad nu lol betyder.
http://www.soundcloud.com/adamkross
riktigt fet låt.. kör hårt.
AndrewProduction™
Jerrones & Alex Baula Mixtape "Under Vår Luva" ute nu! Viceversa026.blogspot.com
mm denna var ju fet :P haha
(\_/) (O.o) (> <)
reffen var tokskön i sångpartierna, passar fan bra med autotune på denna.. verserna funkar, men inget som sätter sig direkt.. aja, den funkar absolut att pumpa en torsdagskväll med en massa öl iallafall =)
www.myspace.com/cedermusik
haha, riktigt mysig.. .toppen sjukt härlig sång röst..
Göte "Alkis" Von Schlebrygge...
nej, me dont like.. ni kan göra så mycke bättre...
krrrrrrrra