Dudde - lämnar musiken
shoo, har gjort min sissta låt nu . hoppas att den smakar :) Ge gärna kritik på denna låten . de hadde jag uppskattat . tack i förhand. peace//Dudde Låten--->http://www.speedyshare.com/167387962.html
www.znapmusic.com/dudde/
Fan mannen , Du kan ju inte sluta .. Har aldrig hört något levererat från dig men måste säga det var tight , sluta inte :D Härliga reffar , skönt flow bra text osv . Peace
Varf ska du sluta? du är ju grym ju...Kommer lätt sakna din röst..hittar faan inga fel på dig mannen du har grymt bra flow och texterna är grymma... Hoppas du bara tar en paus... Peace Mannen...Hoppas du gör comeback ...( `v´ )
Peace Out!! if you good Keep on writing..;)
:$ fan tack . jag får litte ongest facktist .:( . tack för att ni diggade mig / min röst / texterna / flowet . de va kul att höra . tack så mycket . ge mera kritik nu WHOA Peace//Dudde
www.znapmusic.com/dudde/
Alltså, du e bättre än måååånga andra, den e fett soft. flow; fet nice. text; tråkig - för att de e tråkigt att du ska sluta! röst; fin röst, faktiskt, soft att höra den. Tkr du ska fortsätta, men det är ditt val, din personlighet. ha de fett, FRED / juliathorén!
juliathorén
tack så mycket at du gillar de :) mera kritik nu whoa:)
www.znapmusic.com/dudde/
Gillas inte av mig, inte för att du är dålig, utan för att det inte riktigt är min stil.. Känns som att du kör med lite för lite inlevelse! Over and out!
checka http://www.myspace.com/mjmsounds
okej. tack för att du tog dig tid att lysna och SEN KOMENTERA . :) UPP WHOA
www.znapmusic.com/dudde/
dudde din gamla räv vad har hänt ? Martino här om du minns.. Keep it up!
"Jag hatar citat"
och anledningen till att du ska sluta är? Whoa behöver folk som överhuvudtaget KAN rappa, och du är en av de!
Oooh, detta var mumsigt :) Men sluta inte. Du kan din grej ju.
Vrf håller du på Dudde du ska fan inte sluta ffs! Du e bra som fan brooo!:( Aja skön låt som fan :) Pöjjs<33
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
du ska inte sluta näe! du är bra älskling, då ska du inte ge upp din dröm? (`v´) v
tack som fan alla:$ vi får se vad som händer . mera kritik tack :) UPP WHOA
www.znapmusic.com/dudde/
Jag vet inte varför jag ska sluta . de blev bara en tvångstanke typ. men som sakt vi får se . peace//Dudde uppp whoa
www.znapmusic.com/dudde/
som vanligt. så fort man inte skriver 2-3 texter om dagen då är det klart man ska sluta. men så får man lite propps och så börjar man undra om man värkligen ska lägga micken på hyllan. Är det något du brinner för så kan jag lova dig att om ett tag så kommer du börja igen. det är klart att det går upp o ner med inspirationen att göra låtar. vänta du ett par veckor eller nån månad så får du se.
mhm
löjligt :P du kan din sak, hehe så kör på för fan! Tvångstankar, ptsssh! lägg ner... Du kan det du gör, självklart ska du köra på :O
den var ju feeeeet:D sluta inte vafan mannen!
Death is the only way to true happiness
tack så mycket . jag vet att de är så som du säger. :skipp x1: tack så mycket till alla er som get mig kritik . mera komentarer tack :) peace
www.znapmusic.com/dudde/
Brushan du vet vad jag tycker vi har haft samtal om detta när du varit här ! Du ska inte sluta nu! asså du har rappat i 4år , sluta inte med din dröm , det är nu du börjar kommaigång brushan!Peace // KidooMusik Uppa för min bror David tinderholt:D
[email protected] Collab? Hojjta man.. ;)
tack brochan kidoo. aah de har vi . men vi får se vadsom händer . vi ses kanske senare . peace<3
www.znapmusic.com/dudde/
Producent
2007-11-27 15:54
Lite onödigt att du lägger av när du börjar bli bättre... Bra låt
Lil_H..
skön låt. synd att du ska sluta.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
aah de är sant facktist:/ tack upp upp whoa
www.znapmusic.com/dudde/
KOM IGEN WHOA. GE LITTE KRITIK :)
www.znapmusic.com/dudde/
riktigt jävla bra! varför sluta du är grym :O peac!
fan tack så mycket . vi får se vad som händer
www.znapmusic.com/dudde/
Herå
Radikal är så jäla bra att även jag vill va jag! - Radikalneutral
rappat 4 år? då ska man nog vara bättre vid det här laget.. men du är inte dålig..men jag skulle nog inte sakna dig tyvär
https://soundcloud.com/mendelsonbits
aldrig hört dig, men synd att du ska sluta du är bra :/
”När man är deprimerad är terapin: Micken, pennan och blocket. Inte att sitta hos någon uppklädd person som sitter och nickar på huvudet och låtsas att förstå allt. Så är de för oss rappare”
tack. jag har rappat seriöst i ett år exakt ett och ett halvt år nu . innan va allt oseriöst tack . mera kritik
www.znapmusic.com/dudde/
förlåt för denna onödiga kommentaren..men oseriöst i 2 å ett halvt år? neehru, stå bara för att du hade i handbromsen under utvecklingen!
Radikal är så jäla bra att även jag vill va jag! - Radikalneutral
de är chill man får ta komentarerna som man får . de har gåt segt framåt för mig :/ annars hadde jag varit bättre en va jag är. de vet nog alla. de är litte pågrund av de som jag tvingade mig sjelv till detta.:/ men jag får se hur de blir. jag hoppas att jag kommer på mera texter. för musiken gör så att jag mår bra och får ut ilska ongest och massa budskap. upp mera kritik tack:)
www.znapmusic.com/dudde/
de är chill man får ta komentarerna som man får . de har gåt segt framåt för mig :/ annars hadde jag varit bättre en va jag är. de vet nog alla. de är litte pågrund av de som jag tvingade mig sjelv till detta.:/ men jag får se hur de blir. jag hoppas att jag kommer på mera texter. för musiken gör så att jag mår bra och får ut ilska ongest och massa budskap. upp mera kritik tack:)
www.znapmusic.com/dudde/
Du va faktiskt inte bra alls enligt mig, men men. haha, hare gött
Den förbättrar inte din stavning i alla fall. :)
One in a milli-on.
Akii_L p17 . okej . alla har olika smaker och åsikter. ElCalifas p1 . är du kul att traka folg pga stavnings problem eller.?? du vet jag skriver texten . och huvudsaken är att jag kan läsa de jag skriver . eller va tycker ni andra.???. jag la upp låten här för att få kritik om låten , flowet , texten , inlevelsen , och budskapet ... men du fattar tydligen inte de.? såå skriv inte i tråden om du inte vill ge kritik på min låt. OKEEJ? Peace ///Dudde
www.znapmusic.com/dudde/
DU fick ju kritik på "texten", aight? :)
One in a milli-on.
K-a p16 tack så mycket för att du holler med iallafall:) .. ElCalifas p1... neeh . stavning ? jag har inte lakt upp texten :S
www.znapmusic.com/dudde/
komentera litte mer nu whoa :)
www.znapmusic.com/dudde/
jag slutar inte helt och hollet. den enda förändringen som kommer bli . de är att jag inte kommer kicka licka ofta som förr. TACK HELA WHOA ATT NI FICK MIG IN PÅ SPÅRET IGEN . NI FICK MIG TILL ATT TÄNKA ORDENTLIGT . INNAN JAG LA AV HELT. TACK OCH TACK IGEN . Peace//Dudde
www.znapmusic.com/dudde/